• Werd ik hier altijd boos om :'D.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mesut schreef:
    Ja, omg, ik vond dat verschrikkelijk dat ze die hoofden niet lieten zijn. Ik vind het nu nog steeds frustrerend. ;o


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Meteor schreef:
    Ik kan daar nog steeds niet tegen. In series doen ze dat zo vaak om het spannend te maken en dan krijg ik bijna een crise.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Ik dook dan wel eens naar beneden in de hoop dat ik hun gezichten dan wel zag. :') Zonder resultaat, helaas.

    Nu vind ik het nog steeds frustrerend, maar niet rubiks-cube-level frustrerend.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 22:39 ]

    jaimyhoi schreef:
    Ik word er gek van dat ik de namen van de ouders bij Timmy Turner niet weet x)

    + "Mijn naam is.." * truck * "Maar iedereen noemt me pap."
    Holy fuck. Wie in godsnaam wordt nu "pap" genoemd als je 10 jaar out bent.

    MellarkPeeta schreef:
    Ik werd vroeger altijd boos omdat ze Marlèneke bij Samson en Gert nooit toonden, best belachelijk eigenlijk.


    Idd, en toen beweerde een of andere slimmerd uit mijn klas dat hij een aflevering had gezien waar ze in voor kwam. Ik natuurlijk elke dag kijken en hopen dat ze die opnieuw zouden uitzenden.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Dragneel schreef:
    (...)
    + "Mijn naam is.." * truck * "Maar iedereen noemt me pap."
    Holy fuck. Wie in godsnaam wordt nu "pap" genoemd als je 10 jaar out bent.


    inderdaaaaad! En ook met die Sherlock, die boekenaflevering.

    En jullie naam is *boek slaat dicht* hahahaha *hoge moeder lach* hij weet echt alles



    Frusterend -.-'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    De waarheid.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”