• Vandaag ging ik met een vriendin samen fietsen tot hoever we samen kunnen voor school. en toen fietste er zo'n enge bruine man voorbij,( heb niks tegen bruine mensen) maakte verderop een rondje en fietste toen kort in het gras. Elke keer keek hij ook achterom naar ons, HAHAHAHA en ik ben nogal snel bang, dus wat moet ik dan doen :$ haha en dan moet je nog 45 minuten fietsen naar je school, was nog niet eens op de helft :$

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 16:40 ]


    I Love You

    HAHAHAHA, wat grappig!
    Not.
    Stel je niet zo aan.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hiddlestons schreef:
    HAHAHAHA, wat grappig!
    Not.
    Stel je niet zo aan.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Je stelt je aan. Het is gewoon iemand die langs je fietst en omkijkt. Helemaal niets om bang voor te zijn.


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    Je stelt je aan. Het is gewoon iemand die langs je fietst en omkijkt. Helemaal niets om bang voor te zijn.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Iemand fietst langs. En hij is bruin. Obviously moet je erg bang worden.


    quidquid excusatio prandium pro

    Austen schreef:
    Je stelt je aan. Het is gewoon iemand die langs je fietst en omkijkt. Helemaal niets om bang voor te zijn.


    Life is a beautiful struggle

    Lol, ja je stelt je nu wel een beetje aan. Als je dit al eng vind, moet je niet weten wat ik 's nachts tegen kom, lol.


    Alleen maar tranen van geluk

    Uhm .., jha .., ik wil het niet zo zeggen als de reactie's boven mij, maar je stelt je idd wel een beetje aan. Ik kijk ook wel eens achterom, om te kijken wie achter me fietst. :$


    Life is full of fake people

    zucht... :p

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 16:14 ]


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Austen schreef:
    Je stelt je aan. Het is gewoon iemand die langs je fietst en omkijkt. Helemaal niets om bang voor te zijn.


    jullie zijn er niet eens bij geweest, niet meteen zo n grote bek geven oke -.- ik ben niet zoals jullie, jullie weten niks van me. laat maar weer sluit dit topic maar.


    I Love You

    ja hij begon ook te praten hoor haha


    I Love You

    Ik zou me er niet zoveel van aantrekken, als ik jou was. Waarschijnlijk was hij daar toevallig en zie je hem nóóit meer. No worries, dus.


    Chaos is a ladder.

    NickixMinaj schreef:
    (...)

    jullie zijn er niet eens bij geweest, niet meteen zo n grote bek geven oke -.- ik ben niet zoals jullie, jullie weten niks van me. laat maar weer sluit dit topic maar.

    Ik geef een 'grote bek' naar wie ik wil, wanneer ik wil. Ik was overigens nog vriendelijk voor mijn doen.


    comfort in c h a o s

    NickixMinaj schreef:
    (...)

    jullie zijn er niet eens bij geweest, niet meteen zo n grote bek geven oke -.- ik ben niet zoals jullie, jullie weten niks van me. laat maar weer sluit dit topic maar.

    Maak er dan ook geen topic van als we niet zoals jou zijn en als we niks van je weten.
    We geven alleen onze mening, en wij vinden dat je je aanstelt.
    Dat is geen grote bek geven.


    Life is a beautiful struggle

    Kaboeki schreef:
    zucht... :p


    Life is full of fake people