• Vandaag ging ik met een vriendin samen fietsen tot hoever we samen kunnen voor school. en toen fietste er zo'n enge bruine man voorbij,( heb niks tegen bruine mensen) maakte verderop een rondje en fietste toen kort in het gras. Elke keer keek hij ook achterom naar ons, HAHAHAHA en ik ben nogal snel bang, dus wat moet ik dan doen :$ haha en dan moet je nog 45 minuten fietsen naar je school, was nog niet eens op de helft :$

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 16:40 ]


    I Love You

    Wat is iedereen weer aardig :'].
    Inderdaad, volgens mij was het gewoon toevallig en de kans dat je 'm nog eens opnieuw ziet is heel klein.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 16:20 ]

    Hij praatte ook nog? Omg, wat eng! Ik wist niet dat bruine mensen ook konden praten! Heb je wel meteen de politie gebeld?

    NickixMinaj schreef:
    (...)

    jullie zijn er niet eens bij geweest, niet meteen zo n grote bek geven oke -.- ik ben niet zoals jullie, jullie weten niks van me. laat maar weer sluit dit topic maar.

    Typische reactie. :Y)
    Goodbye!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Bingley schreef:
    Hij praatte ook nog? Omg, wat eng! Ik wist niet dat bruine mensen ook konden praten! Heb je wel meteen de politie gebeld?



    hahahah xD nice!


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Bingley schreef:
    Hij praatte ook nog? Omg, wat eng! Ik wist niet dat bruine mensen ook konden praten! Heb je wel meteen de politie gebeld?

    Lolololol. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"


    Shoganai i ne~

    KangDaesung schreef:


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    *voelt drama opkomen* *eet popcorn*


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Bingley schreef:
    Hij praatte ook nog? Omg, wat eng! Ik wist niet dat bruine mensen ook konden praten! Heb je wel meteen de politie gebeld?


    je hoef niet zo sarcastisch te doen.


    I Love You

    Wiarda schreef:
    *voelt drama opkomen* *eet popcorn*

    dit :Y)


    Life is a beautiful struggle

    Ok dus een vreemde keek om tijdens het fietsen en zei wat. Ja, nee duidelijk, een stalker. Of nee hij wilt je vermoorden...
    Even serieus als je daar al bang voor word dan ga je het nog heel moeilijk krijgen meisje.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    NickixMinaj schreef:
    (...)

    je hoef niet zo sarcastisch te doen.

    Jij hoeft niet zo dramatisch te doen (;
    Actie vraagt om reactie

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 16:29 ]


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Ja duh, als hij bruin is is het eng. Maar als hij blank was geweest zou er geen probleem zijn.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    De hormonen gieren door het lijf, zo te zien! *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Laswell schreef:
    Wat is iedereen weer aardig :'].
    Inderdaad, volgens mij was het gewoon toevallig en de kans dat je 'm nog eens opnieuw ziet is heel klein.

    Inderdaad, iets aardiger kan het wel


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."