• Ik zoek nu dus al een tijdje sites voor series op te kijken. ik heb er al een paar gevonden, maar die waren nooit ondertiteld. Nu vraag ik mij dus af of iemand een site weet waar je Pretty little Lairs kunt kijken online met Nederlandse ondertiteling..

    (ik weet dat er hier een algemeen topic over bestaat maar ik kon het daar niet vinden)

    [ bericht aangepast op 13 juli 2014 - 11:02 ]


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Dat is er niet. Ik download het via torrents en speel het af met BSplayer, die er automatisch ondertiteling bij zoekt.
    Anyway, dit soort vragen kan je alsnog in het algemene topic stellen.


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    Dat is er niet. Ik download het via torrents en speel het af met BSplayer, die er automatisch ondertiteling bij zoekt.
    Anyway, dit soort vragen kan je alsnog in het algemene topic stellen.


    Geeft Torrents bij jou dan geen virussen? Mijn computer crashte namelijk..


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Die zijn er niet of heel weinig. Netflix is zover het enige wat ik je kan aanraden, ik kijk het hier op.

    Netflix is betalend zeker?


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Handles schreef:
    Dat is er niet. Ik download het via torrents en speel het af met BSplayer, die er automatisch ondertiteling bij zoekt.
    Anyway, dit soort vragen kan je alsnog in het algemene topic stellen.


    Dit doe ik ook, haha. :'D


    | Reality is for people that lack imagination |

    Phenomenom schreef:
    (...)

    Geeft Torrents bij jou dan geen virussen? Mijn computer crashte namelijk..
    Dan download je van de verkeerde websites / heb je geen goed anti-virus programma.

    Phenomenom schreef:
    Netflix is betalend zeker?
    Jup.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Jup.


    Zeg dan eens een paar goede sites als je wilt (:


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Phenomenom schreef:
    (...)

    Zeg dan eens een paar goede sites als je wilt (:

    ThePirateBay.se of KickAss.to. Download altijd de torrents met de hoogste seeders hoeveelheid en lees de reacties op de torrent.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Netflix.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.