• Mijn abonnementenlijst is behoorlijk leeg, vandaar dit topic.

    Wat ik lees:
    - Onbekende personen. Dit in alle soorten en maten, behalve waar het hoofdonderwerp liefde is. Het mag best wel een beetje drama bevatten.
    - Fanfictions over Harry Potter, het liefst met Viktor/Fred/George in de hoofdrol. Daar zijn er vrij weinig van en dat vind ik wel jammer. Ik vind vreemde shippings trouwens vervelend, dus houd het reëel.
    - Verhalen met muzikale- of toneelinvloeden, het liefst een beetje zoals mijn eigen verhaal The Devil's Handbag. Ik maakte zojuist reclame voor mijn eigen verhaal, ja.
    - Fanfictions over South Park. In Amerika is dat een bekend fenomeen, maar in mijn hele schrijfleven heb ik pas één Nederlandse South Park-fanfiction gezien. Ook hier geldt: geen vreemde shippings (behalve Style en Kycart).
    - Fanfictions over punkbands als All Time Low. Ik ben zelf niet zo'n fan van hen, maar ik vind het leuk om te lezen.

    Wat ik niet lees:
    - One Direction, Justin Bieber en alles wat tegenwoordig in de hitlijsten rondhangt. Daarvoor moet je niet bij mij zijn.
    - Zoals ik al zei: fanfictions met vreemde shippings. Harry en Ron is een heel goed voorbeeld van een in mijn ogen vreemde shipping.
    - Overdramatische liefdesverhalen waarin er per hoofdstuk wel iemand keihard gepakt wordt. De rest van wat ik wilde typen, zou je kunnen censureren.
    - Slecht geschreven verhalen. (spreekt voor zich)


    Gooi maar wat op dit topic en dan zie ik wel of ik het leuk vind. Zouden jullie trouwens ook een kijkje willen nemen bij mijn verhaal The Devil's Handbag? Ik zou het ontzettend waarderen!


    Searching heavens for another earth

    Uhm, ik ga kijken in mijn abonnementenlijst en in mijn bladwijzer lijst maar ik denk niet dat ik veel voor je kan vinden.


    Physics is awesome

    grey Toned Lullaby - Severus Snape
    30 days of writing - onbekende personen
    Teachers of Slytherin - Severus Snape


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.


    - Korte verhalen over onbekende personen
    - Nederlands geschreven
    - AL

    Plaatje is aanklikbaar


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Writersblock - onbekende personen. Het verhaal start pas vanaf één augustus, dus erg veel heb je nog niet in te halen qua lezen, alleen de proloog en een voorproefje.


    Liam Mayer is een zesendertig jarige Brit, vrijgezel en daarbovenop gedraagt hij zich nog eens arrogant ook. Duizenden fans verslinden zijn boeken en staan uren te wachten op een handtekening. Met zijn charmante glimlach kan hij veel vrouwen aan het zwijmelen brengen. Toch staat het geluk niet aan zijn kant, zijn vaste uitgeverij zet hem voor een hard ultimatum. Als hij aan het eind van het jaar geen nieuw goedverkopend boek geschreven heeft, zetten ze de samenwerking met hem definitief stop.
    Liam merkt dat de druk steeds groter wordt en de tijdslimiet belemmert zijn creativiteit. De grootste nachtmerrie van iedere schrijver dreigt waarheid te worden: een writersblock. Om dat te voorkomen besluit hij om het deze keer over een gans andere boeg te gooien. Hij maakt de meest impulsieve keuze ooit en zoekt een klooster op, hopend daar een verhaal te vinden. Alleen loopt het niet helemaal zoals verwacht.


    There will be beauty from pain.

    Dan moet je deze eens bekijken


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Beautiful Pictures {Mooie thema foto's}

    Je mag deze foto's gebruiken voor jou story (niet andere foto stories!)
    Verzoekjes zijn natuurlijk altijd welkom.
    Net als kudo's, reactie's en abo's!
    Heb je een verzoekje?
    Plaats die dan graag in dit blog.
    Wil je net als in dit hoofdstuk je story promoot (ik doe het vaker en veel zeggen dat ze daardoor meer abo's hebben gekregen!)?
    Ga dan naar dit blog.
    Daar lees je wat de bedoeling is!
    I hope you enjoy it!
    Xxx Belle fleur



    Een story vol lekkere recepten

    In deze story staan allemaal recepten voor lekkere dingen!
    Van cupcake's tot smoothies en van jam tot zandkoekjes.
    Alles is diervriendelijk, dat is natuurlijk ook erg belangrijk.
    Ook staan er allerlei super handige tips in!
    Als je nog een verzoekje heb dat je als recept wil hebben,
    zal ik het voor je maken en in de story zetten.
    Je mag natuurlijk ook gewoon een hartig verzoekje indienen,
    daar kan ik ook voor zorgen!
    Als je een van de recepten hebt gemaakt kan je bij dat hoofdstuk een
    reactie plaatsen of het gelukt en/of lekker is!
    Zo makkelijk is het eerst (deze story) lezen, maken en dan lekker smullen

    *Kudo's, reacties en abo's zijn natuurlijk altijd welkom!*



    Life is full of fake people

    My Dearly Departed


    None of the people who tried to could make me feel this way
    I'll gladly do my time
    I found you, unbound you, and tried to explain the only way,
    That I knew how to say

    I wanna be the last thing that you see
    Be my dearly departed



    Not all those who wander are lost

    The Polyjuiche Potion Enigma[Viktor Krum]


    Radomira Dimitrov komt uit een vreemd gezin met ouders die doen alsof ze niet bestaat tenzij het hen uitkomt. Haar broer is echter de lieveling, maar wat als hij op een dag zelfmoord pleegt? Hij laat een brief achter voor het meisje met een paar flessen wisseldrank en een envelop dat gevuld is met lokken van zijn zwarte haar. Ze besluit zich uit te geven voor hem en te doen alsof zij het was die in de dreuzelwereld voor de trein sprong. Wat moet ze echter doen als er een brief van Klammfels bezorgd wordt door een uil? Moet ze gaan en tegen iedereen liegen? En wat gaat er gebeuren als ze Viktor Kruml tegenkomt en gevoelens krijgt die ze nog nooit eerder heeft meegemaakt?


    Mijn enige fanfic, wordt herschreven dude de hoofdstukken komen in een vrij vlot tempo online, en speelt zich voornamelijk f in het vierde jaar tijdens het toverschool toernooi, Zweinsteins leerlingen en de dames van Beauxbattons komen er dus ook in voor ^^

    Vengeance And Vendetta[16+]


    Twee maanden geleden werd Joshua Hayes vermoord.

    Niet door een overvaller of door een ongeluk, maar door een heks met de dood in haar ogen. Een vampier hoort de cocktail des doods –heksenbloed- niet te overleven. Maar tijdens zijn val viel Joshua over één van zijn stervende vrienden. Doorgedraaid door de actieve ontbinding van zijn lichaam begon hij te drinken van zijn vriend. Joshua had de aanval overleefd. Hij was nu een feniks, de laatste en bijna onmogelijke transformatie van een vampier, herrezen uit as en bloed.
    Het herstel van zijn lichaam had hem veranderd. Het had een lust voor wraak in zijn ziel gebrand. Hij, een man die altijd had gestreefd voor vrede, wenste nu een bloedige wraak.
    Bovenal kon hij niets doen en toe kijken terwijl hij wist dat de heks ergens in de schaduwen lurkte, op zoek naar de volgende vampier om in as te veranderen.

    Intussen heeft Leandra een deal met de duivel in eigen persoon gesloten. Voor de waardevolle gave van het Zicht, de gave om haar vijanden ook daadwerkelijk te zien en te onderscheiden van simpele mensen, moet ze drie opdrachten uitvoeren. De gave die ze al in bezit had toen ze Joshua neerschoot. Ze weet echter niet dat de vampier nog leeft, sterker is dan ooit en haar leven wil opeisen.


    Onbekende personen, romantiek, voornamelijk 16+ vanwege geweld (zijn tenslotte vampieren, heksen en de duivel die in het verhaal voorkomen haha), maar er zal héél af en toe ook een seksscene tussen zitten. Dit is het laatste verhaal waar ik aan begonnen ben en wordt dus ook regelmatig bijgewerkt