• Hoi mensjes!

    Ik ga denk ik toch weer mijn haren verven..
    Ik zou eerst wachten en mijn eigen haarkleur weer terug krijgen door het eruit te laten groeien, maar dat duurt mij te lang + ik zou het daarna dan waarschijnlijk toch weer verven..

    Ik zat te denken om weer rood te doen..
    Toch wil ik jullie mening weten, want jullie zijn lief, schattig en willen mij vast wel helpen.

    Dit ben ik, dus ehm ja..
    Alvast bedankt? ;d


    Edit;
    Ik heb het geverfd ;D
    Klik

    [ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 17:20 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik zou het weer rood doen. Het maakt je specialer, you get it?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik zou het ook rood doen, of een kleur wat daar een beetje in de buurt zit. (:


    The first step is the hardest.

    Ik weet dat ik echt haat had aan mijn rode haar. De verf was redelijk snel vervaagd naar een paar keer wassen en mijn uitgroei was altijd duidelijk te zien. Je moet je haar alleen rood verven als je het echt elke maand kan/wil laten bij houden. Maarja, zo zie ik het dan, haha. Als jij goede ervaringen had met je rode haar moet je het weer rood verven (:


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Ik zou voor rood gaan, maar uit eigen ervaring weet ik dat de kleur erg snel vervaagt en als je ooit beslist om het in een andere kleur te verven de rode schijn nog een tijdje zal blijven.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Desmond schreef:
    Ik zou voor rood gaan, maar uit eigen ervaring weet ik dat de kleur erg snel vervaagt en als je ooit beslist om het in een andere kleur te verven de rode schijn nog een tijdje zal blijven.
    Nog nooit last van gehad.

    Rood staat je, dus waarom niet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Maar ik weet door foto's dat feller rood je leuker staat. Vooral omdat je licht blauwe ogen hebt, als ik me niet vergis. (?)


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Maar ik weet door foto's dat feller rood je leuker staat. Vooral omdat je licht blauwe ogen hebt, als ik me niet vergis. (?)


    Licht blauw / grijs / a little bit green.. Vies blauw ;D

    Maar iedereen bedankt voor de reacties ;d.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Donkerood as I said in the Q-chat ^^


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Waarom wil je hier zo graag bevestiging voor, als ik vragen mag :|


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Cudey schreef:
    Waarom wil je hier zo graag bevestiging voor, als ik vragen mag :|


    Ik wil geen bevestiging.. Ik wou advies of zo..
    Heb het er alleen wat vaagjes neer gezet [Het was ook laat..]
    Maar ging meer om welke kleur jullie mij aanraadde.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ga je het nu gewoon nog een keer rood verven? Jouw ogen zijn btw erg mooi haha.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Ga je het nu gewoon nog een keer rood verven? Jouw ogen zijn btw erg mooi haha.


    Haha dank je xd [Meerdere foto's gezien van me dan? Aangezien die hier staat, daar zie je mijn ogen best slecht..], maar ik denk toch dat ik wel weer voor rood ga.. Ik weet alleen nog niet wat voor rood..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Kaien schreef:
    (...)

    Haha dank je xd [Meerdere foto's gezien van me dan? Aangezien die hier staat, daar zie je mijn ogen best slecht..], maar ik denk toch dat ik wel weer voor rood ga.. Ik weet alleen nog niet wat voor rood..


    Ja. Je hebt vaker een topic geopend met foto's van je haar.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Ja. Je hebt vaker een topic geopend met foto's van je haar.


    Ow owkeej ;d.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Edit;
    Ik heb het geverfd ;D
    Klik

    [ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 17:20 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you