• Dit is géén 'stories gezocht' topic, aangezien ik niets zoek om zelf te lezen. Noch is dit een 'story aangeboden' topic. Toch dacht ik dat hij hier het beste hoorde...

    Ik zie de laatste tijd ontzettend veel topics waarin mensen om verhalen vragen en het viel me op dat al die verhalen iets met elkaar gemeen hebben; ze passen (bijna) allemaal in het genre 'romantiek'. Bijna overal komt wel iets met liefde in voor (of het nou het bekende fan/idool verhaal is, of een slash, of zelfs maar een thriller waar wat romantiek in voor komt). Persoonlijk heb ik niet heel veel met romantiek, tenzij het in combinatie met een spannende verhaallijn is, dus vroeg ik me af: hoeveel verhalen op Quizlet hebben nou helemaal niks met romantiek/liefde/relaties te maken?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Thrillers
    als je goed zoekt


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Hmm... Geen idee eigenlijk. Mijn verhalen draaien meestal om fantasy, maar ik heb er wel altijd een vleugje romantiek in. Gewoon, als extra dimensie. (;


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Nou ik weet wel dat ik het in films haat als er een beetje romantiek bij gehaald is, terwijl dat er gewoon helemaal niet in hoort zeg maar. Daar kan ik me echt kapot aan ergeren haha.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mesut schreef:
    Nou ik weet wel dat ik het in films haat als er een beetje romantiek bij gehaald is, terwijl dat er gewoon helemaal niet in hoort zeg maar. Daar kan ik me echt kapot aan ergeren haha.


    O, hier ben ik het echt volledig mee eens. Van die lekkere actiefilms die dan worden verpest door een cliché romance tussen de ongelooflijk mannelijke hoofdpersoon en een veel te knappe "helpster".


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    62442 schreef:
    (...)

    O, hier ben ik het echt volledig mee eens. Van die lekkere actiefilms die dan worden verpest door een cliché romance tussen de ongelooflijk mannelijke hoofdpersoon en een veel te knappe "helpster".


    Preach! _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Idd kom je dan vaak uit bij trillers. Maar .., een beetje romantiek kan toch geen kwaat?!


    Life is full of fake people

    Ik schrijf en lees zelf ook het liefst over romantiek. Dat interesseert me gewoon het meeste. Ook is het genre 'romantiek' mijn favoriet qua films, daar houd ik nou eenmaal van. Ook al vind ik fantasy ook heel leuk! (:

    Maar er zijn ook wat thriller en horror verhalen op Quizlet volgens mij, als je goed zoekt (:


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    Ik schrijf en lees zelf ook het liefst over romantiek. Dat interesseert me gewoon het meeste. Ook is het genre 'romantiek' mijn favoriet qua films, daar houd ik nou eenmaal van. Ook al vind ik fantasy ook heel leuk! (:

    Maar er zijn ook wat thriller en horror verhalen op Quizlet volgens mij, als je goed zoekt (:


    Jha .., soms in horror ook wel .., maar dan moet je ook wel erg goed zoeken


    Life is full of fake people

    Daarbij is het een stuk moeilijker om te schrijven over een ander genre dan romantiek. Romantiek kan je makkelijker verwoorden dan een thriller, actie of ander soort verhaal. Want hoe zorg je voor de bloedstollende spanning? Maar dat is wat ik vind hoor. Misschien dat het voor andere makkelijk is, maar ik kan zelf geen spannende verhalen schrijven.


    Chaos is a ladder.

    Mijn verhaal, Verloren grip, bevat alles wel. Romantiek, thriller gedeelte, raadsel achtige dingen, tienerproblemen, drama en moord. Misschien is dat wat voor je? Het is een mix van verschillende soorten genre.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Mijn verhaal heeft eigenlijk niks met romantiek en relaties te maken. Het uiteindelijke doel van de hoofdpersoon is om zijn dochter te doden, maar die is nog niet in het verhaal voorgekomen 'hmm


    quidquid excusatio prandium pro

    62442 schreef:
    (...)

    O, hier ben ik het echt volledig mee eens. Van die lekkere actiefilms die dan worden verpest door een cliché romance tussen de ongelooflijk mannelijke hoofdpersoon en een veel te knappe "helpster".


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Mijne alleen met vriendschap, maar dat is ergens ook een soort liefde, right?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Infidelity schreef:
    Mijne alleen met vriendschap, maar dat is ergens ook een soort liefde, right?


    Het zit in dezelfde categorie, of zo, haha.
    Ik vind een tintje romantiek trouwens niet erg, maar je ziet dat vaak gebeuren in het heetst van de strijd. Dan ben je niet met zulke gevoelens bezig, lijkt mij... Op zo'n moment stoor ik me eraan.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Mensen hebben een te kort aan romantiek waardoor ze er over gaan schrijven.. Oke nee, geen idee. Maar ik denkt dat je dan inderdaad bij thrillers uit komt.


    I don't design clothes. I design dreams