• Ik ben tegenwoordig helemaal Degrassi verslaafd, dus ik ben opzoek naar een leuke Degrassi story.
    One Direction en onbekende personen verhalen zijn ook welkom. :Y)

    The Dream Trip || One Direction


    The only thing that you need is a friend, a vacation and lots of luck.
    Mijn leven en dat van mijn vriendin veranderde door maar 1 vakantie. Alles waar we ooit van gedroomd hadden werd opeens realiteit. Maar is alles wat erbij komt kijken het wel waard. Hadden we toch andere keuzes moeten maken in die ene vakantie. Je veranderd je hele leven door en je leven veranderd met je mee, maar is dit misschien een te grote verandering. Kan ik dit wel aan.

    Dit is het verhaal van Allison Susan Stelling wiens leven veranderd door haar droomvakantie die ze maakt met haar vriendin Nikita Iris Kenneth. Twee doodgewone meisjes van 16 jaar uit Nederland die van hun lieve ouders kaarten hadden gekregen voor de One Direction Arena Tour 2013 in Londen.


    Hoop dat je het leuk vindt! :D


    Just being myself and if you don't like what you see, look away.

    -One Direction bestaat niet.
    -Volledig Nederlands.
    -Ik waarschuw niet, neem liever een abo.
    -Harry Edward Styles.
    -Skye Olivia Winters.



    "He has beautiful eyes, a charming smile and very cute curls. He's just perfect."


    Link. (:


    Reading a good book is like taking a journey.

    http://www.quizlet.nl/stories/98307/love-dreams-hope-and-the-real-hard-life--harry-styles/




    love, dreams, hope, and the real hard life - harry styles!

    Amore bergman, gewone vrienden, houd van dansen, vader met eigen camping, irritante broer waar ze toch wel veel om geeft, lieve moeder. niet zo bijzonder dus. eigenlijk best wel normaal. en eerlijk gezegd voelt ze zich ook niet zo bijzonder. het is zomer 2012, net als elke zomer moet ze er helpen. animatie voor de kleintjes, bedienen in de kantine, wc's schoonmaken, enzovoort. deze zomer gaat het net iets anders... niet zo bijzonder??


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!

    Net begonnen, er staat één hoofdstuk. (:



    I have learned that some of the nicest people you’ll ever meet are those who have suffered a traumatic event or loss. I admire them for their strength, but most especially for their life gratitude - a gift often taken for granted by the average person in society.

    - Onbekende personen
    - Drama
    - Geschreven door MustBeLove & Acrimony


    Enjoy!


    life is awesome



    "Welcome to your new family, little sister." I said, kissing her little nose.
    ~
    "I am your sister, I am the oldest one. Don't talk to me like that." I shouted.
    ~
    "What are you doing? Stop it!" I begged.
    ~
    "Why won't you believe me?" I cried, begging and hoping that my parents would say that everything was alright and that she was the evil one.



    • Begint: 07-10-2012
    • In het Nederlands
    • Ik waarschuw niet
    • © Odyne (Plaatje+Storyline)
    • Onbekende personen
    • Klik op het plaatje voor de link naar het verhaal

    Wil je een beschrijving? Klik dan hier en scroll naar beneden tot je de titel van dit verhaal ziet.


    "If you don't know where to go, any road'll take you there"

    Dit is de mijne, net begonnen.




    De 19-jarige Avery Elena Thompson woont met haar moeder en jongere zusje in een grote flat in het midden van New York City. Aan de andere kant van Amerika, in San Francisco, woont de 21-jarige Nathan Scott alleen in een gewoon appartementje. Beiden lijden ze een normaal leven, tot ze op een dag een mysterieus smsje krijgen: Love awaits! - A.

    - Onbekende personen
    - Gebaseerd op Pretty Little Liars
    - Geschreven in het Nederlands


    Voilà

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 11:43 ]


    A Fight Against The Love • Harry Styles

    It’s just a game. No love. No feelings.
    We won’t fall in love.
    So we’ll play the game forever.
    Because we won’t loose.
    Losing is just not an option.


    Written in Dutch, spoken in English
    One Direction exists
    16+

    Every day a new chapter


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Dit is mijn story: hij is net begonnen, dus het is niet moeilijk om op te pakken.
    Retaining my breath. | Harry Edward Styles
    Ik hoop dat je het wat vindt!


    Everything's an illusion

    Diefje met verlos



    http://www.quizlet.nl/stories/98850/diefje-met-verlos/


    Het altijd rustige dorpje Hovenberg wordt de laatste tijd geteisterd door een serie inbraken. Van de daders ontbreekt steeds ieder spoor en de bewoners beginnen bang te worden. De politie wordt langzamerhand ook radeloos en begint onverhoopt mensen aan te houden.
    Ook op de middelbare school 't Hoof wordt er flink geroddeld en gespeculeerd over de mogelijke daders. Alleen Mo en Kylie lijkt het niet te deren. Zij blijven opvallend kalm onder de situatie, al stapelen hun problemen zich naderhand meer en meer op, en lijkt er geen uitweg meer mogelijk.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Nearly died
    Left her best friend behind
    One promiss was broken
    Now her heart is


    We're breaking things we can't repair
    and none of us will take the blame
    No, nothing can be done this time
    All the memories that we've made
    I've threw them all away
    There's no need to talk it over


    She tried to help
    She tried to stop the cutting
    One broken promiss
    And everything's broken




    i don't wanna hurt no more || One Direction


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Hall of Fame || Harry E. Styles


    Talent is a gift from God’ my grandfather always said. I never really believed in his religion but after he died, I tried to become the singer he believed I could be. He left me a letter, but I never understood the meaning of his words. He wrote about his life, a journey trough the world of music. His way into the hall of fame. A place filled with people that lived in the same world as he did. He wrote me that I would've loved the world. I knew that I should've told my grandmother or parents about his last letter, but I couldn't. He wanted to show me a world they couldn't imagine and that's why I've started my own journey to the
    hall of fame.

    x SOUNDTRACK
    x One Direction exists
    x Spoken in English and written in proper Dutch


    I've fallen for your eyes, but they don't know me yet



    Mr. Know it all

    Mr. Know It All, well you think you know it all
    But you don’t know a thing at all, ain’t it, ain't it something y’all
    When somebody tells you something ’bout you
    Think that they know you more than you do
    So you take it down, another pill to swallow


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Kijk mijn storie! Een Nouis anorexia verhaal:

    http://www.quizlet.nl/stories/95089/skyscraper--nouis/


    Omdat haar ouders allebei nieuw werk hebben gevonden, en geen tijd meer voor haar hebben, is Amy naar een kostschool gestuurd.
    Ze vind het verschrikkelijk, totdat ze een oude bekende tegenkomt...

    genre: one direction, Harry Styles, romantic, avontuur

    http://www.quizlet.nl/stories/98365/the-secrets-of-a-boarding-school--harry-styles/


    'The desire to write grows with writing'

    Haaai,

    Misschien is dit een leuke story voor je:

    The Bodyguard - One Direction



    Sam is een 20 jarig meisje bij de Rotterdamse politie zit,
    als er een super bekende band in Ahoy optreed krijgt ze op het laatste moment een oproep om daar naar toe te gaan omdat hun bodyguard thuis zit vanwegen omstandigheden.
    Ze kent band verder niet.
    In de tijd dat ze de jongens moet beschermen, gaan ze leuke dingen doen, todat op een dag het noodlot tussen 2 bandleden uit breekt om het meisje.
    Alles wat ze doet:
    Wat heeft dat voor concequenties voor haar werk??
    Wat heeft dat voor consequenties voor de jongens??
    Waar kiest ze uit eindendelijk voor, voor de liefde of de liefde voor haar baan!!


    Xx


    Everything that happends makes you become more stronger.