• Nee serieus. In de les noemde een kind mij ineens lelijk. Waar slaat dit nou weer op?
    Ze begon ineens tegen haar vriendin te praten:
    'Dat meisje daar is echt lelijk eh?
    'Huh wie dan?'
    'Ja die in die trui daar zo'
    'Ja eigenlijk best wel'
    Beide richtte ze hun ogen naar mij en begonnen keihard te lachen. TSSS asociale kinderen-,- Hier kan ik dus echt niet tegen eh..
    Edit: Ik trek me der ook niks van aan hoor mensen, het is niet zo dat ik mezelf in slaap ga huilen vanacht. Ik wou alleen even laten zien hoe zielig de mensheid is-,-

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 19:28 ]


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Wat belachelijk asociaal! Heb je er niet wat van gezegd?

    Nu vraag ik me echt af hou zij eruit zagen -_-


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Laat z maar praten, die ene is gewoon jaloers en de andere is een meeloper :/


    •*• Lululu •*•

    Story of my life.
    Ze zijn gewoon jaloers. Dat houd ik mezelf voor, ghehe (:


    Believe in yourself.

    Dat slaat nergens op! gewoon negeren.
    zo'n arrogante trien heeft midden op straat eens tegen haar vriendin (ik stond er pal langs!) gezegd dat ik uit de dood was opgestaan, echt waar slaat het op?

    Meteen naar je mentor gaan als ik jou was. Ik had het zelf ook gedean toen 2 jongens mij gingen plagen vanwege dat ik zeer slecht ben in Duits en al moest huilen bij de 4e en 5e les :c. Ik zat baast hun met mijn kluisje, Ik ben naar de mentor gestapt nu heb ik een ander kluisje ,hun hebben keihard gesprek gehad met de leraar en ouderwets mij een hand gegeven en sorry gezegd. Nu hoor ik ook geen woord van ze :3.
    Maar dat is wel heel laag van die meiden.


    Shoganai i ne~

    Interceptor schreef:
    Laat ze maar praten, die ene is gewoon jaloers en de andere is een meeloper :/


    Ja! Precies wat ik dacht! Iedereen praat ook altijd over mij omdat ik blauw haar heb/had het is half groen nu. Ik ben het dan misschien wel zelf schuld maar oké! Ik kijk ze dan altijd aan, en glimlach heel nep naar ze. Dan kijken/lopen ze weg.


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    Wat heerlijk arrogant ja weer. Zulke bitches heb ik ook in mijn klas. Verschrikkelijk irritant, maar het best negeer je ze gewoon.


    Don't find love. Let love find you.

    Mensen die andere mensen om hun uiterlijk lachen die zijn zelf eigenlijk ontzettend onzeker over zichzelf/hun eigen uiterlijk. Geen excuus natuurlijk ofzo. Probeer je er niets van aan te trekken en als ze toch door gaat meldt het dan aan een leraar ofzo :)


    Life is hard and then we die

    Wtf, freggols (cat)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Shinhwa schreef:
    Meteen naar je mentor gaan als ik jou was. Ik had het zelf ook gedean toen 2 jongens mij gingen plagen vanwege dat ik zeer slecht ben in Duits en al moest huilen bij de 4e en 5e les :c. Ik zat baast hun met mijn kluisje, Ik ben naar de mentor gestapt nu heb ik een ander kluisje ,hun hebben keihard gesprek gehad met de leraar en ouderwets mij een hand gegeven en sorry gezegd. Nu hoor ik ook geen woord van ze :3.
    Maar dat is wel heel laag van die meiden.

    Uh ik vind dit nou niet echt iets waarvoor ik naar mijn mentor zou gaan, ze zitten toch niet bij mij in de klas.. Alleen bij Duits en MAW.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Sandrachips schreef:
    Wtf, freggols (cat)

    HAHA Jacco stiekem wist ik dat jij dit zou reageren :W


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Laag hoor, dat soort mensen. Maar meestal zijn dat soort mensen zelf gewoon heel onzeker en beledigen ze anderen om zich zelf beter te voelen. Gewoon negeren dus !


    The universal language of art.

    Dafuq, hoe kinderachtig is dat wel.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Interceptor schreef:
    Laat z maar praten, die ene is gewoon jaloers en de andere is een meeloper :/


    Don't walk. Run, you sheep, run.