• Viajar del mundo


    Normaal gesproken ga je nadat je je diploma hebt gehaald studeren. Een Amerikaans vriendengroepje besluit het over een andere boeg te gooien en gaan, tegen de wil van sommige ouders is, een wereldreis maken. Sommige zullen meegaan, simpel weg omdat ze meer van de wereld willen zien maar anderen gaan mee omdat ze nog niet goed weten wie ze nu zijn en ze zo hopen zichzelf te leren kennen. De vrienden gaan samen het grootste avontuur van hun leven aan en zullen tijdens hun reis andere jongeren ontmoeten. De vraag is alleen of hun vriendschap de reis zal overleven door de ruzies die zullen ontstaan maar ook door de nieuwe vriendschappen en liefdes. Kennen ze elkaar echt zo goed als ze denken of hebben sommige geheimen waar de rest niks van weet?


    Vriendengroepje
    -Zoë-Claire 'Zo' Welling~ Stiles
    -Vienna Milena Castanovo~ Dictionary 1
    -Ivy Lotus Xena~ Frey
    -Lauren Campbell~ Demi1309
    -Destina Valencia de la Bourse ~ Prisoner
    –Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor ~ Stiles
    -Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison ~ Cloudbreaker op vakantie
    –Evan Ferry Duncason ~ Risus
    -Calvin Turner~ Rechazame

    Buitenlandse jongeren
    –Pippa 'Pip' Callista Dubroux ~ Grieks/Frans/Brits ~ Stiles
    –Catharina "Cat" Aphrodite Cosmos ~ Grieks ~ Cloudbreaker op vakantie
    –Natasha Fabiënne Parker. ~ Engels ~ Risus
    -Megan Nina Grant ~ Canadees ~ Adores
    -Nathaniël Alexander Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -Michaël Ramon Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -David Guandez ~ Spaans ~ Demi1309
    -Sebastiaan Dimitri Dubois~ Frans ~ Thesewords

    Regels
    – minimaal6 regels, meer is natuurlijk altijd goed maar als je te vaak minder dan 6 doet (5 kan nog nét) dan word je er uit gegooid en dan moet je niet gaan zeuren. Mobieltjes zijn geen excuus om minder te schrijven.
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan
    -Geen perfecte personages, en liefst ook een beetje originele personages, dus niet die je al bij vijf andere RPG's gebruikt. Überzielige personages zijn ook niet erg geliefd.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Topics worden geopend door Stiles of Cloudbreaker
    -Maximaal 2 personages waarvan eerst maximaal één meisje.
    -Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen.
    -Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    -Geen ruzie buiten het RPG


    rollentopic

    Begin: De vriendengroepen is al een tijdje onderweg en zijn inmiddels in Londen, Engeland. Het is rond 9/10 uur 's avonds en ze zitten in een karaokebar in hartje Londen. De buitenlandse jongeren uit Engeland kunnen hier dus alvast inspringen.
    And remember: Ga niet té snel.


    © Stiles en Cloudbreaker

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 19:47 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [mijn topics en laatste post Calvin]


    Rechazame zei op 31 juli 2012 - 16:40:

    Calvin Turner

    "heb ik je dan nooit eerder geknuffelt?" Ze loopt naar me toe en knuffelt me. "Zo goed?" lacht ze. Ze loopt naar de badkamer. Ik grinnik even. We zijn de sleutel kwijt en Ivy is hem zoeken in de bar. Ik zou graag bij je komen slapen en dat weet je ook wel. X Ik frons mijn wenkbrouwen even. Dat is balen. Ik zou eerst die sleutel gaan zoeken al jullie spullen staan daar, Heeft de receptie geen reserve? Als je hem niet kan vinden mogen jullie wel hierheen, heb dat bedbankding nog staan. Heb alleen geen slaapkledij voor jullie. X
    Destina komt terug en geeft mee en kus op mijn lippen, Ze wil weglopen maar ik trek haar nog even terug voor nog een knuffel. "Je knuffelt me veels te weinig" zeg ik protesterend en grijns even. Ik druk een kus op haar voorhoofd. "Kom je heb slaap nodig, je bent volgens mij helemaal kapot" Ik doe het nachtlampje aan en doe dan vervolgens het lichtknopje bij de deur uit Om vervolgens met nog een beetje licht van het nachtlampje naar bed te lopen.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 16:50 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    > Mijn topics.

    Ivy Lotus Xena.
    “Ik heb zijn nummer al,” Pippa schud haar hoofd, ten teken dat het niet hoeft, dus grinnik ik en wil mijn mobiel net weer terug doen als ik een smsje binnen krijg en hierdoor lichtjes schrik omdat ik het niet verwacht had. Terwijl ik op het scherm kijk en zie dat het Vienna is, krijg ik dat opgefokte gevoel weer en ik merk vaag dat Pippa antwoord dat ze wel mee gaat.
    “Ik wacht bij Calvin op de kamer hoor. Kom je me daar weg halen? Eventueel mogen we daar ook wel slapen. Xx Vien.” Lees ik en ik frons even, eigenlijk had ik geen zin om daar te blijven slapen. Straks kregen ze weer ruzie of is het weer zo’n drama en dan kon ik geen eens een normale nachtrust krijgen, trouwens, ik voel me altijd een beetje ongemakkelijk omdat ik er nu tussenin sta. “Ik wil je daar wel komen halen, Vien, maar ik ga daar niet op de kamer slapen. Ik voel me een beetje ongemakkelijk, you know. Anders dan slaap ik wel bij Zoë en het feestbeest Lauren op de kamer. xox Ivy,” Antwoord ik terug en druk op verzenden, waarna ik mijn mobiel weer in mijn zak doe en naar Pippa kijk met een glimlachje.
    “Oké, klaar om te gaan?”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Destina de la Bourse

    Voor ik kon weglopen had hij me teruggetrokken in een knuffel en ik lachte. Ik knuffelde hem terug en glimlachte. "Je knuffelt me veels te weinig" zegt hij protesterend en grijnst even. Hij drukt een kus op mijn voorhoofd. "Kom je heb slaap nodig, je bent volgens mij helemaal kapot" Hij doet het nachtlampje aan en doet dan vervolgens het lichtknopje bij de deur uit Om vervolgens met nog een beetje licht van het nachtlampje naar bed te lopen.
    Ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik hier niet van genoot. Ik kroop aan de ene kant onder de dekens en voelde toen pas hoe brak ik echt was. Ik gaapte en keek Calvin aan. Ik glimlachte. 'Misschien heb je dan toch gelijk. ' zeg ik en lach.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Pippa 'Pip' Callista Dubroux
    Net als Ivy haar mobiel weg wil doen krijgt ze aan het geluid te horen een sms'je. Ze bekijkt het en typt een antwoord waarna ze lichtjes naar me glimlacht.
    'Oké, klaar om te gaan?'
    Ik knik en loop naar binnen. Mijn blik blijft hangen op Max die nog steeds aan het praten is met Andrew. Charlie en Holden zijn nergens meer te bekeken.
    'Je bedoelde die jongen toch?' vraag ik aan Ivy terwijl ik naar een jongen met blond warrig haar en een lang blond meisje kijk.

    Zoë-Claire 'Zo' Welling
    Als ik uitgepraat ben begint Michaël te grinniken.
    'Lach me niet uit!' zeg ik met een zielige stemmetje.
    'Zo, ze zijn naar ons hotel,' zegt hij rustig.
    'Dat is juist alleen maar erger!' protesteer ik. 'Straks zou jij daar binnenkomen terwijl zij...gadverdamme!' Ik trek een vies gezicht en schud mijn hoofd om die gedachte weg te krijgen, om meerdere redenen. 'Ik zie hem er ook nog wel voor aan om jou gewoon op de gang te laten wachten'.
    'Maar graag als ik bij jou kan. Ik wil namelijk mevrouw bimbo niet naakt in mijn kamer zien,' vervolgt Michaël en hij grinnikt weer. 'Mama Zoë,' grijnst hij.
    Ik geef hem een harde klap tegen zijn schouder. 'Noem me niet zo'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vienna Milena Castanovo

    Ik lees het smsje en voel de moed weer in mijn schoenen zakken. Ik moest jongens gewoon afzweren dan deed het ook niet zoveel pijn. 'Ivy blijft bij Zoe en nog iemand slapen als ik het goed begrijp. En op dit moment zit ik tegen mijn deur te trillen van de kou. De receptie heeft ons alle sleutels al gegeven. Maar als je liever alleen met Destina blijft moet ik het maar accepteren denk ik. Als je maar niet vergeet dat ik heel veel van je hou. Ik had het eerder moeten zeggen maar ik durfde het niet. I'll hope you understand. Je moet zelf weten of je me bij je wilt laten slapen. Je weet dat ik niks liever doe. Xx.' Ik druk op verzenden en stuur dan Ivy een berichtje. Is wel goed. Ik vind je dan morgen wel. Slaaplekker babe. Xx' ikdrukweer op verzenden en leg mijn mobiel neer waarna ik me als een bolletje oprol tegen de deur.


    ~

    ( haha wacht lauren Michael Ivy en Zoë op een kamer ? )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Prisoner schreef:
    ( haha wacht lauren Michael Ivy en Zoë op een kamer ? )


    [Dear god, dat wordt nog wat xd]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Calvin Turner
    Ik kruip naast Destina in bed. "Misschien heb je gelijk" Ze kijkt me met een glimlach aan en ik kan het niet laten om haar wat dichter naar me toe te trekken. "Ik heb altijd gelijk" antwoord ik. Ik kan een licht geïrriteerde Zucht niet onderdrukken als mijn telefoon weer afgaat en er een heel verhaal van Vienna staat.
    Dat kan niet, de receptie heeft altijd een loper. Het is niet dat ikvalleen wil blijven met Destina, maar ik denk dat het jou teveel zeer doet Waarom blijf je dan ook niet met haar? Ga bij de receptie de loper vragen of zoek Ivy en kom dan hierheen.
    Ik leg mijn hoofd weer op het kussen. "Volgens mij is Vienna masogistisch" zeg ik met een zucht. "Trouwens je ruikt heel erg lekker én je bent lekker warm"

    [jaja i know cus i've worked in a hotel (A)]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Evan Ferry Duncason.

    "Zal dan wel een close dansje zijn geweest," Grinnikt ze en kijkt me grijnzend aan, waarna ik even nonchalant mijn schouders ophaal. "Meeh, viel wel mee" Zeg ik nonchalant, terwijl ik vrolijk door dans en bedenk waar de rest nu zal zijn. "Ivy is volgens mij naar het hotel, maar dat weet ik niet zeker. Ze is in ieder geval niet hier." Ze kijkt me even kort aan, waarna ik even mijn tong naar haar uit steek. "Alsof ik dat wou weten?". "Heb jij je ouders makkelijk over kunnen halen?" Ze kijkt me vragend aan. De term 'ouders' raakt me en dan vooral omdat ik geen contact meer met mijn vader heb. Ik schud mezelf even wakker en kijk haar dan aan. "Ja, ja dat was niet echt gemakkelijk, aangezien ik de enigste jongen thuis ben" Ik bijt even nerveus op mijn lip. Ze zou nu kunnen denken dat ik twee lesbie's als ouders heb, dat mijn vader is overleden of dat ze gescheiden zijn en ik nog contact met hem heb.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Rechazame schreef:
    Calvin Turner
    Ik kruip naast Destina in bed. "Misschien heb je gelijk" Ze kijkt me met een glimlach aan en ik kan het niet laten om haar wat dichter naar me toe te trekken. "Ik heb altijd gelijk" antwoord ik. Ik kan een licht geïrriteerde Zucht niet onderdrukken als mijn telefoon weer afgaat en er een heel verhaal van Vienna staat.
    Dat kan niet, de receptie heeft altijd een loper. Het is niet dat ikvalleen wil blijven met Destina, maar ik denk dat het jou teveel zeer doet Waarom blijf je dan ook niet met haar? Ga bij de receptie de loper vragen of zoek Ivy en kom dan hierheen.
    Ik leg mijn hoofd weer op het kussen. "Volgens mij is Vienna masogistisch" zeg ik met een zucht. "Trouwens je ruikt heel erg lekker én je bent lekker warm"

    [jaja i know cus i've worked in a hotel (A)]


    [Lol, xD]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stiles schreef:
    (...)

    [Lol, xD]


    [hahaha sorry xD:$]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Dan moet Destina als enigste meisje op een kamer?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Even voor Amparo. Klik. Dan hoef je niet te zoeken op je mobiel (;]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vienna Milena Castanovo

    Ik zucht zacht en voel een traan lopen. Je doet me zo nog meer pijn Calvin. Maar je hebt het zelf niet in de gaten. X' Ik sta op en loop naar beneden. 'Hallooo' roep ik als ik beneden aan de balie sta. Ik druk een paar keer hard op het belletje maar zie nog niemand. Ik stuur Ivy een smsje. Tot hoelaat staat hier iemand bij de receptie? Ik wil slapen. Xx Vienn.' ik druk op verzenden en kijk op de klok. Fijn dit. 'Halloooo' roep ik nog keer. Eindelijk komt er iemand. 'De sleutel is weg en ik kan niet meer in mijn kamer komen.' Ik stond te trillen op mijn benen van de kou en voelde me vanbinnen verdrietig. 'Ik zal wel kijken' zegt de vrouw chagrijnig en loopt voor me uit. Ik geef haar het kamer nummer en loop zwijgend achter haar aan.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 17:43 ]


    ~

    [en natuurlijk begrijpt zij het weer verkeerd -.- Luister. Ze zitten niet vast daarbuiten. Bij de receptie hebben ze altijd een loper. Als je aangeeft dat je sleutel weg is en je je kan legitimeren lopen ze mee naar je kamer om de deur voor je open te doen...]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]