• Viajar del mundo


    Normaal gesproken ga je nadat je je diploma hebt gehaald studeren. Een Amerikaans vriendengroepje besluit het over een andere boeg te gooien en gaan, tegen de wil van sommige ouders is, een wereldreis maken. Sommige zullen meegaan, simpel weg omdat ze meer van de wereld willen zien maar anderen gaan mee omdat ze nog niet goed weten wie ze nu zijn en ze zo hopen zichzelf te leren kennen. De vrienden gaan samen het grootste avontuur van hun leven aan en zullen tijdens hun reis andere jongeren ontmoeten. De vraag is alleen of hun vriendschap de reis zal overleven door de ruzies die zullen ontstaan maar ook door de nieuwe vriendschappen en liefdes. Kennen ze elkaar echt zo goed als ze denken of hebben sommige geheimen waar de rest niks van weet?


    Vriendengroepje
    -Zoë-Claire 'Zo' Welling~ Stiles
    -Vienna Milena Castanovo~ Dictionary 1
    -Ivy Lotus Xena~ Frey
    -Lauren Campbell~ Demi1309
    -Destina Valencia de la Bourse ~ Prisoner
    –Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor ~ Stiles
    -Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison ~ Cloudbreaker op vakantie
    –Evan Ferry Duncason ~ Risus
    -Calvin Turner~ Rechazame

    Buitenlandse jongeren
    –Pippa 'Pip' Callista Dubroux ~ Grieks/Frans/Brits ~ Stiles
    –Catharina "Cat" Aphrodite Cosmos ~ Grieks ~ Cloudbreaker op vakantie
    –Natasha Fabiënne Parker. ~ Engels ~ Risus
    -Megan Nina Grant ~ Canadees ~ Adores
    -Nathaniël Alexander Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -Michaël Ramon Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -David Guandez ~ Spaans ~ Demi1309
    -Sebastiaan Dimitri Dubois~ Frans ~ Thesewords

    Regels
    – minimaal6 regels, meer is natuurlijk altijd goed maar als je te vaak minder dan 6 doet (5 kan nog nét) dan word je er uit gegooid en dan moet je niet gaan zeuren. Mobieltjes zijn geen excuus om minder te schrijven.
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan
    -Geen perfecte personages, en liefst ook een beetje originele personages, dus niet die je al bij vijf andere RPG's gebruikt. Überzielige personages zijn ook niet erg geliefd.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Topics worden geopend door Stiles of Cloudbreaker
    -Maximaal 2 personages waarvan eerst maximaal één meisje.
    -Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen.
    -Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    -Geen ruzie buiten het RPG


    rollentopic

    Begin: De vriendengroepen is al een tijdje onderweg en zijn inmiddels in Londen, Engeland. Het is rond 9/10 uur 's avonds en ze zitten in een karaokebar in hartje Londen. De buitenlandse jongeren uit Engeland kunnen hier dus alvast inspringen.
    And remember: Ga niet té snel.


    © Stiles en Cloudbreaker

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 19:47 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [hahahah xD]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ivy Lotus Xena.
    Ze knikt en loopt naar binnen, maar ik volg haar niet met mijn ogen naar waar ze toe gaat en loop snel terug richting het hotel waar we verblijven. “Tot hoelaat staat hier iemand bij de receptie? Ik wil slapen. Xx Vienn.” Lees ik weer het berichtje van Vienna en grinnik even, maar ik antwoord niet terug omdat ik al het idee heb dat ze toch zo koppig is om door te zeuren, aangezien ze er vast al een tijdje zat of stond.
    Ik had nog wel zo beloofd op te schieten, maar ik denk dat ik een beetje meegesleept werd in het praten met Pippa en aan de gedachte met de vriendschap met Evan. Het was gewoon een raar gevoel. Ondertussen was ik onbewust begonnen te rennen op mijn hakken en ik snelde de lobby in, waar ik niemand zag, dus snel naar onze kamer toe ging. De deur stond open en snel liep ik er naartoe, waar ik Vienna zag met een vrouw die nogal chagrijnig keek. “Niet meer de sleutel kwijtraken,” meldde ze ons, waarna de vrouw even naar me knikte en toen weg liep.
    De deur gooide ik dicht en ik zuchtte terwijl ik naar Vienna keek. “Of we zijn onze sleutel natuurlijk gewoon hier vergeten, omdat we zulke klunzen zijn,” Meldde ik haar grijnzend. Jammer eigenlijk, ergens hoopte ik dat ik dan bij Evan kon, maar ik schudde deze gedachten snel eruit, alsof ze nooit geweest waren en liep naar de slaapkamer.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Vienna Milena Castanovo

    Ik kijk grijnzend naar Ivy en zie inderdaad de sleutels op het nachtkastje liggen. 'Jep we zijn inderdaad klunzen.' Ik gooi de balkondeur open en kijk over de rand. 'Bedankt dat je bent terug gekomen' zeg ik zacht en draai me weer om. Ik pak mijn mobiel en stuur Calvin een smsje. 'Nou geen zorgen hoor iemand heeft de deur open gebroken. Ik hoop nog wel dat je mij morgen komt wakker maken en ook nog wat tijd aan mij wil besteden. Slaaplekker xx. ik druk op verzenden en laat me achterover vallen op het grote bed. 'Waarom is liefde toch zo ingewikkeld en pijnlijk?' Vraag ik Ivy en kijk haar aan. Ik sta weer op en verkleed me in een makkelijke short en een hemdje en pak dan nog een peukje. 'Kom je nog even bij me zitten?' Ik glimlach afwezig en kijk haar aan.


    ~

    Ivy Lotus Xena.
    Ik lach eventjes als ze merkt dat de sleutels inderdaad op het nachtkastje liggen en loop dan door naar het bed waar mijn slaapkleding nog op lag. Vienna laat zich achterover vallen op het bed, precies op mijn slaapkleding en ik grinnikte terwijl ik het eigenlijk net wilde pakken, maar liet me toen naast haar vallen. Ik hield mijn mond maar dicht toen ik haar vraag hoorde en ze me aankeek.
    Mijn mond deed ik al open om te antwoorden, maar slikte toen even en merkte dat mijn keel droog was, dus stond ik ook op net zoals Vienna en liep naar het badkamertje toe, waar ik een flesje water vulde. “Kom je nog even bij me zitten?” Ik knikte als bevestiging dat ik nog wel even kwam en had hierbij ook de afwezige glimlach op haar gezicht gezien.
    Het flesje water nam ik weer mee naar de badkamer, waarna ik snel mijn slaapkleding aantrok en me toen buiten naast haar ging zitten. “Vienna, mag ik je iets vragen?” stelde ik haar toen een vraag met een afwezige toon erin.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Vienna Milena Castanovo

    Ik was alvast naar buiten gegaan terwijl Ivy haar flesje vulde. Ik was gaan zitten en steek nu mijn sigaret op. Hier had ik echt even dringend behoefte aan. Ik kijk naar Ivy die naast me kwam zitten en glimlachte even. Iedereen denkt dat wij net als alle andere meiden verliefd zijn op Max. Hij was knap maar er was maar 1 jongen die ik wilde en dat was Calvin. Ik kijk Ivy aan als ze tegen me praat.'Tuurlijk, je mag me alles vragen.' Ik hoor de afwezigheid in haar stem wat me een beetje bezorgt maakt. Ik neem een heis van mijn sigaret en kijk haar aan. Ze was zeker mijn beste vriendin. Ik denk eventjes terug aan de eerste keer dat ik haar tegen kwam. Ik vond haar al meteen super cool. Ze was echt iemand waar ik altijd mee kon praten en bij terecht kon. Ik glimlacht eventjes en kijk haar aan.


    ~

    Ivy Lotus Xena.
    De rook geur van de sigaret die Vienna rookte, kwam in mijn neus terecht en ik draaide automatisch even mijn gezicht af, waarna ik een grote slok water uit het flesje nam en dit met kleine slokjes daarna door slikte. Ik vond de rook altijd heel erg stinken, maar ik was er nu wel aan gewend, want sommige in ons vriendengroepje rookte nu eenmaal.
    Vienna keek me aan terwijl ze tegen me zei dat ik haar alles kon vragen en knikte toen even dat ik het wist, alleen ik had geen idee hoe ik het tactisch kon brengen. Eerst denken, Ivy, dan pas vragen. Een diepe zucht rolde tussen mijn volle lippen vandaan en mijn donkere ogen zochten naar die van mijn goede vriendin. “Misschien heb je er nu geen zin in om over te praten, wat ik snap, maar ik zit er een beetje mee,” verklaarde ik eerst, voordat ik verder vervolgde met een klein zuchtje, “Hoe voelt het om verliefd te zijn? Hoe weet je dat?” Nieuwsgierig en afwachtend keek ik haar aan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Is er al een reactie met Lauren? En waar is Sevastian? Dan stuur ik Natasha wel naar binnen ;pp]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Risus schreef:
    [Is er al een reactie met Lauren? En waar is Sevastian? Dan stuur ik Natasha wel naar binnen ;pp]


    [Sevastian is weet ik niet waar xd Gewoon ergens in de bar a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vienna Milena Castanovo

    Ik kijk haar even aan en voel een pijn lijke steek. 'Ik wil het je best vertellen.' Ik neem nog een heis van mijn sigaret die ik dan weggooi. Ik haal diep adem en slik even moeilijk. 'Calvin vroeg me hetzelfde vanavond.' Ik knipper even met ogen tegen de tranen. 'A..als je verliefd bent krijg je kriebels in je buik en je wilt niks liever dan bij hem zijn' zeg ik zacht. Ik snuif eventjes zacht en voel toch een traan lopen die ik snel weg veeg. 'Je moest steeds aan hem denken en je ziet hem liever niet met andere meisjes.' Ik kijk haar aan met rode ogen en zucht. 'Als je die gevoelens hebt ben je verliefd Ivy'zeg ik zacht en kijk naar mijn handen. 'Let er maar eens op als je iemand meer dan leuk vind, je zult zien dat wat ik net zei echt waar is.'


    ~

    (Er is nog geen reactie met Lauren, but I don't know for sure of ze weet dat er een nieuw topic is lol.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Lauren Campbell

    Ik grijns even. 'Stiekem wilde jij dat wel weten.' Ik kijk hem aan en dans door. Ik besluit niet door te vragen over dat hij in huis woonde met alleen maar vrouwen. Wist ik dat niet? Had hij dat nooit verteld? Ik denk na, maar door de alcohol is dat een onmogelijke opgave. Ik kijk hem aan en glimlach eventjes. 'Maar wil jij nog wat drinken of iets?' Ik kijk hem aan. 'En het is best ongezellig dat de meeste al weg zijn.' Ik glimlach even en ga met mijn hand door mijn haren. Ik kan me ook niet herinneren dat onze vrienden van het vroege weggaan waren. Zou vast met het reizen te maken hebben.

    [Wist ik inderdaad nog niet tot nu:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Of ze is gewoon niet online >.<

    Edit: Reaction! :'D.]

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 19:50 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ivy Lotus Xena.
    Als ik opeens merk dat er enkele tranen over haar wangen dwalen, slik ik even en wend mijn gezicht af. Stomme Ivy, je kon je nieuwsgierigheid weer niet voor je houden, je moest het weer weten hé? Terwijl ik op mijn lip bijt, laat ik mijn ogen over het balkon dwalen, maar kijk dan weer langzaamaan terug naar Vienna.
    “Het spijt me dat ik die vraag stelde, Vienna,” verontschuldigde ik me met een schuldig toontje naar haar, waarna ik een slok van het water nam uit het flesje waar ik de hele tijd mee zat. “Ik weet gewoon niet hoe het is om iemand leuk te vinden, laat staan verliefd,” mompel ik ietwat zachter erachteraan en kijk Vienna weer aan met een klein glimlachje.
    “Laat maar, het betekent niets. Helemaal niets.” We zijn alleen vrienden, echt alleen maar vrienden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Evan Ferry Duncason.

    "Stiekem wilde jij dat wel weten" Grijnst ze, tussen het dansen door. Ze kijkt me aan en glimlacht even. "Maar wil jij nog wat drinken of iets? En het is best ongezellig dat de meeste al weg zijn" Glimlacht ze en gaat vervolgens met haar hand door haar haren. Iets wat ze wel vaker doet. Een soort tik of zo. Ik heb het ook. De tik dan. Stilzitten is echt niets voor mij, meestal begint mijn been spontaan te trillen of ben ik met mijn vingers aan het spelen. "Een cola alsjeblieft. Ik ben verstandig" Ik lach even, waarna ik even een blik op de bar werp. "Wacht, ik ga wel mee. En de mensen die nu al in het hotel zijn hebben vast geen zin om morgen met een kater rond te lopen" Ik kan het niet laten om even te gniffelen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Lauren Campbell

    Ik mompel wat. Ik wist zeker dat ik daar last van zou krijgen. Ik zigzag tussen de mensen door. 'Dat sloeg waarschijnlijk op mij,' grijns ik naar Evan. Ik kijk naar de barman. 'Water en Cola,' zeg ik glimlachend. Hij grijnst even terug en kijkt me iets te lang aan, waardoor ik weer omdraai naar Evan toe. Ik ga op de barkruk zitten en pak mijn water. Ik geef de barman het geld en kijk Evan weer aan. 'Met wie slaap jij eigenlijk op een kamer?' Ik kijk hem vragend aan. Ikzelf had echt geen idee met wie. Ik had zoiets gehad van dat komt nog wel, maar nu wist ik niet zo zeker met wie ik zou zijn. Ik weet niet eens wie nog over waren.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne