• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:30 ]

    Jij hebt ergens in je schrijfstijl de gave om erg boeiend te schrijven en mensen op het puntje van zijn stoel te krijgen. Alleen zou ik zelf een paar dingetjes anders verwoorden, maar dat is persoonlijk. Klinkt als een goed verhaal ben benieuwd. :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Heel mooi idee, ik wil je uitwerking hiervan graag lezen. Je hebt alleszins groot gelijk.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Wow, klink interessant. Je schrijfstijl bevalt me ook heel erg, voor zover ik die uit je korte stukje kan opmaken. Abo.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Chocolata schreef:
    Wow, klink interessant. Je schrijfstijl bevalt me ook heel erg, voor zover ik die uit je korte stukje kan opmaken. Abo.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Abo.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wauw, in een korte tijd al zoveel abo's. Ik was de eerste haha.


    -

    Ik heb ook een abo genomen. Ik ben zeer benieuwd naar wat het verhaal zal worden.


    26 - 02 - '16

    LeIouch schreef:
    Jij hebt ergens in je schrijfstijl de gave om erg boeiend te schrijven en mensen op het puntje van zijn stoel te krijgen. Alleen zou ik zelf een paar dingetjes anders verwoorden, maar dat is persoonlijk. Klinkt als een goed verhaal ben benieuwd. :)


    Ja ik weet ook nog niet precies hoe ik sommige dingen moet verwoorden, heb ik vaak wat moeite mee :')