• Tom Six, de zieke geest achter de The Human Centipede reeks gebruikt twitter om de liefhebbers de eerste details te geven van het laatste deel: The Human Centipede 3 (Final Sequence). De opnames beginnen dit jaar in de VS met de terugkerende Dieter Laser en Laurence Harvey. Six zal zelf ook een rol gaan spelen.

    Six plaatste onder meer de volgende twee tweets met betrekking tot de sequel:

    "The actress for #humancentipede3 has got to have hugh [sic] balls like beautiful @ashlynnyennie @ACWactress @emma_lock and @TemplarKat"

    "#humancentipede3 will have a 500+ person pede. XXXXL American style!"

    Het lijkt er dus op dat onze Tom er nog een schepje bovenop gooit door dit keer meer dan 500 mensen aan elkaar te naaien. Voor de mensen met een sterke maag: The Human Centipede 3 verschijnt in 2013.


    Bij de eerste twee delen moest ik al kokhalzen, dus wat zal hier terecht van komen? Ziek gewoon, misselijkmakend, walgelijk... Bah.


    Searching heavens for another earth

    Ik vind ze wel walgelijk, maar ik wil ze toch zien!


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Mysterions schreef:
    (...)

    Zoiets had ik gehoord, ja. Ik zou ook wel iets van een ontknoping willen zien in het derde deel. In Saw is het ook niet direct duidelijk gemaakt waarom John het zo ver liet komen, maar er waren wel sporen aanwezig die de puzzel bijeen brachten. Misschien heb ik wat dingen in de film over het hoofd gezien... In ieder geval: al vind ik het nog zo vies, ik ga 'm wel kijken. Ik ben begonnen aan de reeks en dan wil ik ook alle delen gezien hebben.

    Ja precies.. Maar ik denk niet dat je veel over het hoofd hebt kunnen zien, omdat het niet echt om hetzelfde verhaal gaat. Althans, het loopt niet echt in elkaar over want in deel twee staat The Human Centipede bekend als een film, en niet iets dat echt is gebeurd. Nu is dat ook niet zo maar zo werd deel 1 wel aan ons voorgelegd. Begrijp je wat ik bedoel? haha xd

    Ja, ik ga hem ook zeker kijken, als hij uiteindelijk uitkomt. Áls hij wel uitkomt. (Toch vind ik 500+ wel iets overdreven, but we shall see! Misschien kaapt de psycho van het deel wel een vliegtuig of zo, wie weet..!)


    Believe in yourself.

    Ik heb de 1e 2 niet eens gezien omdat het me een low budget shitass film lijkt wat nergens op slaat met een nutteloos verhaallijn. (:


    I live for the applause, you will die for it.

    Sleipnir schreef:
    Ik heb de 1e 2 niet eens gezien omdat het me een low budget shitass film lijkt wat nergens op slaat met een nutteloos verhaallijn. (:


    Dit, helemaal dit.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    de eerste ging nog, na het kijken van de review van Tosh.o, de tweede is gewoon walgelijk en helaas dat Nederlanders weer zo op de kaart gezet moeten worden >.<

    Sleipnir schreef:
    Ik heb de 1e 2 niet eens gezien omdat het me een low budget shitass film lijkt wat nergens op slaat met een nutteloos verhaallijn. (:

    Het zijn dus absoluut geen low budget films. Ja, ze worden simpel simpel in elkaar gezet met maar twee of drie locatie's waar het word gefilmd, maar absoluut geen crappy kwaliteit of "acteurs" die voor geen meter kunnen acteren. En het verhaallijn? Nou, ook best simpel. Het gaat om psycho's die er een kick van krijgen om mensen aan elkaar genaaid te zien.


    Believe in yourself.

    Ik wist niet eens dat deel 2 uit was, maar ik denk niet dat ik hem ga kijken.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Dharma schreef:
    (...)
    Het zijn dus absoluut geen low budget films. Ja, ze worden simpel simpel in elkaar gezet met maar twee of drie locatie's waar het word gefilmd, maar absoluut geen crappy kwaliteit of "acteurs" die voor geen meter kunnen acteren. En het verhaallijn? Nou, ook best simpel. Het gaat om psycho's die er een kick van krijgen om mensen aan elkaar genaaid te zien.


    Maar hij krijgt toch niet voor niks een 4.6?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik vond de eerste twee delen echt hilarisch. Maar ik heb een sick mind dus daar zal het wel aan liggen :')


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Dit zijn nou echte films waar ik van kan genieten!
    Kan niet wachten.


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    Het lijkt me tijdverspilling om ze te kijken. Ik hou het wel bij Marvel.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    dit herinnert me eraan dat ik deel 1 ben vergeten te kijken .
    ik kijk liever deze films dan dat saaie paronomal activety geval


    You can't not look cool with a crossbow.

    Barton schreef:
    (...)

    Maar hij krijgt toch niet voor niks een 4.6?

    Omdat heel veel mensen de zulke films al snel walgelijk vinden. Denk ik?
    Trouwens, je kan niet uit gaan van cijfers die andere mensen hebben gegeven, vind ik dan.


    Believe in yourself.

    Remorse schreef:
    Ik vond de eerste twee delen echt hilarisch. Maar ik heb een sick mind dus daar zal het wel aan liggen :')

    Hahaha ja ik ook hoor! Ik had de eerste eerder gekeken dan mijn zus, dus toen ze met die films aan kwam was ik echt zo van: Omg, heb je nu pas The Human centipede gekeken? Best wel awesome, he? En zij echt zo van: Heb jij The Human Centipede gezien?! Ze zijn echt walgelijk, maar ja.

    Ik voel me af en toe net een freak als ik er aan denk dat ik zulke films echt leuk vind...


    Believe in yourself.

    Ivan schreef:
    Not gonna watch that shit.


    26 - 02 - '16