• Oké, ik ben geen One Direction fan, maar ik kwam pas geleden een foto's tegen waar feite op staan over Harry Styles. Nu stond er op één dat hij zijn dochter Darcy wilt noemen. En toen kwam er een verhaal in me op...

    Het verhaal volgt de 16 jarige Darcy Styles. Deze prachtige jongedame is de dochter van de beroemde Harry Styles en Isabel McCann. Ze is opgegroeid in de wereld van zangers, modellen en acteurs. Maar wat vind onze Darcy daar eigenlijk van? En is ze wel van plan om iets te gaan doen met haar prachtige stem waar mensen verzot op zijn?

    "Lief dagboek,
    Mijn naam is Darcy Styles.
    Iedereen ziet me als het perfecte meisje. Het meisje met een beroemde vader, het rijke meisje, het meisje met de mooie krullen. Op school wordt ik omringt door aandacht trekkers en de jongens willen me alleen maar om hoe ik er uit zie. Niemand neemt ook maar enkele moeite om me te leren kennen, ze denken dat ze al precies weten wie ik ben. Nou ja, op mijn beste vriendin Alice na dan. Ik ben dol op mijn gekke, hyperactieve Alice die gek is op Star Wars en dat soort science fiction series. Ze draagt altijd van die leuke t-shirts, lekker simpel en stoer. Ik wil ook zo zijn, maar mijn ouders vertikken het om me er zo bij te laten lopen. Ondanks dat hun motto luid: Always be yourself.
    Zo willen ze me ook wereld beroemd maken met mijn zang talent. Ik haat zingen. Ja, ik klink misschien wel goed, maar ik leg mijn hart en ziel liever neer in een verhaal dan in een lied. Toen ik dat aan mijn vader vertelde dacht ik dat hij een hartaanval zou krijgen, zo geschrokken was hij. Maar ik moet maar weer eens gaan,
    ik word verwacht op een benefiet concert van mijn vader met zijn band. Hun band heet trouwens One Direction.

    Bye."


    Het is een samenvatting die ik even snel heb samengesteld, dus hij i niet perfect, maar wel begrijpbaar hoop ik?
    Heeft iemand hier interesse in? Misschien een paar 1D fans? Waarschuwen?
    (Ik ga het verhaal sowieso uitwerken...)


    Believe in yourself.

    Op zich kan je hier ook een onbekende personen story van maken (ja, ik lees dat gewoon het liefst). Het gaat immers over de dochter van de ster en niet de ster zelf, niet?


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    62442 schreef:
    Op zich kan je hier ook een onbekende personen story van maken (ja, ik lees dat gewoon het liefst). Het gaat immers over de dochter van de ster en niet de ster zelf, niet?

    Ja, daar zat ik ook aan te denken... Maar ik kwam wel op het verhaal dóór 1D, haha


    Believe in yourself.

    Dharma schreef:
    (...)
    Ja, daar zat ik ook aan te denken... Maar ik kwam wel op het verhaal dóór 1D, haha


    Ghehe. Ik zou het onbekend houden. Lijkt me wel makkelijker. Dan ken je écht alles zelf verzinnen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    62442 schreef:
    (...)

    Ghehe. Ik zou het onbekend houden. Lijkt me wel makkelijker. Dan ken je écht alles zelf verzinnen.

    Ja, ik denk wel dat ik dat ga doen. Hihi (:


    Believe in yourself.

    Maar niemand heeft dus interesse? yeah, cool, haha!


    Believe in yourself.

    Ik ben geen 1D fan, maar dit lijkt me een cool verhaal!
    Zou je me willen waarschuwen als je begint?


    Once Upon A Time.... I used to sleep. Then this thing called “Netflix” happened…

    xBrownEyes schreef:
    Ik ben geen 1D fan, maar dit lijkt me een cool verhaal!
    Zou je me willen waarschuwen als je begint?

    xBrownEyes schreef:
    Ik ben geen 1D fan, maar dit lijkt me een cool verhaal!
    Zou je me willen waarschuwen als je begint?

    xBrownEyes schreef:
    Ik ben geen 1D fan, maar dit lijkt me een cool verhaal!
    Zou je me willen waarschuwen als je begint?

    Als je geen 1D zou doen zou ik het lezen, anders niet. Sorry.


    26 - 02 - '16

    I like it, ook al ben ik geen 1D fan ^^


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wat doet iedereen nou moeilijk dat het one direction is? Dan bedenk je voor jezelf maar andere namen in je hoofd (cat)

    Mij mag je waarschuwen. Als het 1D is of als het geen 1D is maakt niet uit c:


    Pretty is just a pretty word.

    ik wil wel meedoen, mij maakt het niet uit of het 1D of onbekende personen is.

    xx


    Het orakel van Delphi.

    Lijkt me wel leuk, mij mag je waarschuwen.