• Mijn zusje van vier... Mijn pa heeft besloten om haar even naar buiten te nemen omdat ze zo vaak binnen zit. Dus hij gaf haar de opdracht om zich aan te kleden, want dat moet ze leren haha.
    Dus komt ze zo naar beneden in een spijkerbroek en trainingsvest, en vraagt ze aan mij "Vind je mij mooi?' Hahahahah. Dat was echt schattig.
    Dus ik zei "Ja, ik vind je heel mooi." Wou ze me geen knuffel geven omdat ik nat haar heb en haar kleding dan verpest... (cat)

    Iemand ook soms zulke schattige broers/zussen?
    (krul)


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Mijn broers zijn 23 en 26. Dus nee die zijn niet schattig. (cat)


    -

    Nope. Mijn oudere zus vind ik niet bepaald schattig, haha en mijn jongere zus zit in haar puberteit dus ze hangt de hele tijd de bitch uit

    Ehh.. nee, ik vind ze eerder eng.. :')


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Ik heb twee zussen van 20 en 26, en een broer van bijna 25.
    Nee, die zijn niet echt schattig, nee :')


    Deep inside, I've never felt alive

    Mijn ene broer is 31, mn andere broer is 27 en mn zus is 24, ik ben 17 dus ik ben de schattigste van de 4 (cat)


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Ik ben de jongste. Mijn zus is 10 minuten ouder - maak niet veel uit- en een 3,5 jaar oudere broer. Meestal krijg ik te horen dat ik schattig ben (cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Nee, ik ben enigst kind.


    Physics is awesome

    Tweelingbroer. Het tegenovergestelde van schattig.

    Mijn nichtjes zijn nog cute. Maar ik heb een broertje van vijftien, en ik heb onwijs veel lol met hem. Plus dat hij allemaal albums voor me download voor mijn geliefde iPod, en hij de missies doet als ik er niet uit kom met GTA vice city op de playstation. En aangezien we beide perv zijn, en als er weer iets is tussen mijn ouders, dan hoeven we maar een blik te delen, en we weten van elkaar wat we denken.
    Ook al heb ik ook vaak ruzie met mijn broertje, ik ben echt gek op hem, hihi.


    Alleen maar tranen van geluk

    mijn zussen, ook al zijn ze 24 en 20 ze kunnen echt heel schattig doen, met zijn drieen miauwen we altijd naar elkaar.
    Lol, dat klinkt echt kinderachtig als ik het zo opschrijf


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Als je martelen schattig vindt, is hij het toppunt :')


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Mijn zus wordt vrijdag 30, dus eh..., maar ze is wel lief (:

    Whahaha, schattig indeed ;P

    Oudere broer; 18
    Oudere zus: 20
    I like them both very much :) en ze zijn lief :3

    [ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 16:57 ]


    Tijd voor koffie.

    Ik heb een zus van 20...of 21, I'm not sure:$
    En die is helemaal niet schattig.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Mijn zus is even schattig als ik schattig ben. (cat)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please