• Ga jij dit jaar nog naar concert(en) zoja welke?
    of blijf je gewoon thuis?!

    Ik ga naar:
    Tmf awards belgie 11 oktober
    en simple plan 5 november
    & misgien ook nog naar Kid rock

    TIP TIP: als je niet mag naar een concert en je wilt zo graag vraag het voor sinterklaas of kerstmis. Heb ik ook gedaan bij simple plan & kid rock(alleen die is heel misgien)

    Neen, helaas is mijn planing voor concerten voor dit jaar leeg.


    Hey love.

    Ik ga volgendeweek vrijdag naar De Hardheid in Zaandam.
    In de herfstvakantie ga ik dan nog naar 3 Doors Down, Three Days Grace en Redeem in de Melkweg.
    Die dag daarna ga ik naar een optredentje hier in Schagen van Peterpan Speedrock, en die zondag ga ik nog naar Fall Out Boy. En volgend jaar februari ga ik nog naar een concert van Rise Against.


    blame the bully.

    misschien als er een concert gepland wordt waar ik heen mag en wil.. ;]

    Neen, helaas is mijn planing voor concerten voor dit jaar leeg.


    High five ploep. Ik heb net als jou geen planning meer voor dit jaar Ö Vet saai dus.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Mijn ouders vinden me te jong om naar een concert te gaan >.<

    Ik ga sparen voor de volgende tour van th aangezien ik ook naar het buitenland mag


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Ik ga in herfstvakantie naar marco borstato:Wit licht:D>

    Ik ga sparen voor de volgende tour van th aangezien ik ook naar het buitenland mag


    Ghi, wij ook high five (?) ^^
    Ik mag ook naar buitenland en ben dus 21juni samen met 2vriendinnen naar hun concert in Frankrijk gegaan. Moet ik nu lekker eens zelf voor mijn ticket sparen, vrees ik. Hmpf, ouders zijn like gierig soms ^^


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Ik ga in herfstvakantie naar marco borstato:Wit licht:D>


    Miau, die heeft echt enkele mooie liedjes hea. Denk aan mij als je daar bent ^^


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Mijn ouders vinden me te jong om naar een concert te gaan >.<


    Zwaar balen, mag je ook niet met een van je parents naar daar ofz? Hmpf, zit met je in.

    En âd, waarom reageer ik op zowat iedereen zijn reactie? ^^


    Shakin' their ass like they just don't care.

    (...)

    Ghi, wij ook high five (?) ^^
    Ik mag ook naar buitenland en ben dus 21juni samen met 2vriendinnen naar hun concert in Frankrijk gegaan. Moet ik nu lekker eens zelf voor mijn ticket sparen, vrees ik. Hmpf, ouders zijn like gierig soms ^^


    landen waar ik dus niet heen wil met een concert zijn frankrijk en duitsland die fans zijn daar zoo gestoord. als ik dit jaar slaag mag ik naar een concert in Amerika en dat is iets wat ik toch graag mee wil maken.


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Naar het Puur Hollands festival -.-
    Maar niet voor mijn lol word mee gesleurd x')


    ~

    (...)

    landen waar ik dus niet heen wil met een concert zijn frankrijk en duitsland die fans zijn daar zoo gestoord. als ik dit jaar slaag mag ik naar een concert in Amerika en dat is iets wat ik toch graag mee wil maken.

    hmpf, are u kiddin'?
    Ik dacht ook dat die franse gestoord waren, maar wat blijkt? Die trekken hun bek niet eens open ^^
    Echt like, domme kienders, laat je eens gaan op dit concert. Maar neen, die kienders staan/zitten daar gewoon zo stil als een kat. Hmpf, ik en mijn vriendinnen lekker luid aant kressen, dan pas trekken die hun bek open. Like, omg.
    Ik vind franse mensen dus eerder like domme kienders inplaats van gestoord [niet gemeen bedoeld ofzo ^^ het is gewoon ja, mijn zicht op hun.]


    Shakin' their ass like they just don't care.

    En en en, ik wil ook een concert in amerika meemaken. Helaas, ik zal het nooit mogen/kunnen meemaken, hmpf. Misschien als ik al op mijn eigen beentjes kan staan, je snapt wel. Je eigen boterham verdienen enzo. Mha hmpf, tegen die tijd bestaat tokio hotel misschien niet meer, heeft het voor mij geen nut ^^


    Shakin' their ass like they just don't care.

    JA!!:Y) EMILIE AUTUMN (hoera)_O_(yeah)En In maart volgendjaar naar Nightwish


    Wie du mir, so ich dir.