• naja,, jullie weten dus dat ik verliefd ben op een meisje uit mijn klas. Maar ik weet niet of ik dus een relatie met dr wil, onze vriendschap is mij nu net ietsje té belangrijk, kbedoel, stel

    we krijgen iets samen, en dat gaat daarna weer uit,,
    zou dat de vriendschap niet een klein beetje verpeste? ik bedoel, het zou toch nooit meer als nu zijn? nu geeft ze me ook wel es een kus ofzo, maar we hebben niks.

    of overdrijf ik nu gewoon en moet ik voor haar gaan?

    het is vaak dat als goede vriendinnen een stel worden en dan aan ze uit elkaar dat ze niet meer dezelfde band hebben al voorheen

    Jhaa, dt bedoel ik nuuh,
    drm weetk niet of k wel iets met dr wíl,
    ht voelt nu soms ook wel aan of we samen zijn ofzo,, dus ik vind het wel goed zo,
    ik wil de vriendschap met haar niet in gevaar brenge,

    daarvoor is ze te belangrijk voor mij!

    naja XD

    mijn bestie, ik wil ze gwn niet kwijt enzo.

    ma is da nu ook ni wa overdreve?
    ik bedoel, u gevoelens onderdrukke om een vriendschap niet te verpeste ;O

    Je hebt meer aan haar,, als jullie vrienden blijfen!!
    HAd ik namelijk ook,, was de grootste fout die ik maakte,, met Me Beste Friend nemen,, en nu Het uit is Hebben we nooit meer iets tegen elkaar gezegt. Dus Weest verstandig,,
    Maar het is je eigen keuze ;)


    Dunno ><

    Je hebt meer aan haar,, als jullie vrienden blijfen!!
    HAd ik namelijk ook,, was de grootste fout die ik maakte,, met Me Beste Friend nemen,, en nu Het uit is Hebben we nooit meer iets tegen elkaar gezegt. Dus Weest verstandig,,
    Maar het is je eigen keuze ;)
    jaaa, juist daarom dat ik het niet echt wil, denk ik

    ze is me nu juist ietsje te belangrijk :O

    Vriendschap daarbij kun je ook liefde zoeken n__n
    Heb ik gemerkt bij een vriendin .. Die geeft me superveel steun voor als het slecht gaat !!


    Because Nobody Love's