• HALLO AAAAAAAAPJES. :]
    ik ben bijna jarig. ^^
    27oktober is het zo ver. maaaaaar. ja, dat is na de vakantie. enenen. ja.
    ik wil een meeting voor mn verjaardag organiseren ;D
    gwn in rotterdam. ^^
    en dan mogen moeten jullie allemaal komen ;D

    ik zat te denken aan woensdag 22 oktober?

    en nee ik hoef geen kado's enz, jullie moeten gwn komen en dan ben ik al blij :3

    laat wat weten. ^^


    ikliefteef <3

    Ik kan niet om 2 redenen;
    -Ik woon in België en mag zo ver niet komen [Rotterdam ligt in Nl right?]
    -Dan ga ik al naar een feestje van een vriendin van me^^

    Solly^^

    schat wat een geniaal idee komt er weer uit jou :'D
    DAT IS SUPER HIP JOH.

    und eeflieftjalissa ook =)

    JIJ WOU DAT IK EN EEF KWAMEN :D MAAR EEF KAN WSS WEL, EN IK MAG NIET :'( En dat vind ik hartstikke stom, maar je krijgt wel iets leuks van me

    JIJ WOU DAT IK EN EEF KWAMEN :D MAAR EEF KAN WSS WEL, EN IK MAG NIET :'( En dat vind ik hartstikke stom, maar je krijgt wel iets leuks van me

    Aaap jij moet komen.
    Ik kom je ontvoeren okee?

    (...)
    Aaap jij moet komen.
    Ik kom je ontvoeren okee?

    JAAAAAAAAAA ;D
    dat vind ik hip. n_n'

    (...)
    JAAAAAAAAAA ;D
    dat vind ik hip. n_n'

    SUPARKOEL o__O

    Buh, ik woon veel te ver weg ;o


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    JIJ WOU DAT IK EN EEF KWAMEN :D MAAR EEF KAN WSS WEL, EN IK MAG NIET :'( En dat vind ik hartstikke stom, maar je krijgt wel iets leuks van me

    JKIJ MOET WEL KOMEN EN IK WILLEN WETEN WAT! [a]

    Ik lieft Eef, want ze wil me voor goede doeleinde ontvoeren:P En ik lieft Jalissa, omdat ze wil dat ik op haar verjaardag kom :D:D

    Alleen ik denk nog steeds niet dat het gaat mogen ¬¬ Maar daar bedenken eef en ik nog wat op :P

    Nou, uit daar ben ik zelf nogn eit helemaaaal uit, mr ik heb deze week vakantie dus dat komt vast wel goed :P

    Ik lieft Eef, want ze wil me voor goede doeleinde ontvoeren:P En ik lieft Jalissa, omdat ze wil dat ik op haar verjaardag kom :D:D

    Alleen ik denk nog steeds niet dat het gaat mogen ¬¬ Maar daar bedenken eef en ik nog wat op :P

    Nou, uit daar ben ik zelf nogn eit helemaaaal uit, mr ik heb deze week vakantie dus dat komt vast wel goed :P

    Wist je al dat eef goed in dit soort dingen is?
    Ik moet mensen altijd ophalen, en ouders overhalen n____n Dit gaat mij ook gewoon lukken.

    jullie moeten gwn allebei komen ;D