• Ik weet niet waar dit topic precies moet maar okay.

    Ik activeerde om twaalf uur een hoofdstuk voor mijn verhaal waar iedereen op aan het wachten was. In mijn abo lijst dan. Het zou het moment moeten zijn dat hij haar de liefde verklaarde... Maar ik had geen zin om een schattige, over emotionele hoofdstuk te schrijven dus heb ik iemand laten verdrinken in een zwembad... Iemand die belangrijk is in het verhaal.
    Dus de reacties die ik verwachtte waren "Oh mijn god, ik hoop dat het goed komt met haar" en "cliffhanger! waarom stop je!" en "ik haat je"... Oh maar de "Ik haat je" reactie heb ik wel gekregen... Maar goed.

    En weet je waar de reacties over gingen? Hoe erg ze het vonden dat hij haar niet de liefde had verklaard en dat ze me doods bedreigingen gingen sturen op twitter... Lol. Okay.
    Ligt het nou aan mijn lezers of vinden mensen liefde veel belangrijker dan andere dingen in de wereld... Zoals mensen die verdrinken en misschien dood gaan? (ligt aan mijn humeur morgen)

    Okay, ik weet niet waarom ik dit topic aanmaak. Maar ik kan niet slapen.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 5:44 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik heb ook vaak het idee dat mensen meer gevestigd zijn op het zwijmelgedeelte. Ik mag je verhaal dan niet gelezen hebben, maar uit mijn eigen ervaringen blijkt wel dat de zoetsappige stukken meer gewaardeerd worden dan 'de andere kant van de inhoud'. I quess that's mankind.


    Searching heavens for another earth

    Mysterions schreef:
    Ik heb ook vaak het idee dat mensen meer gevestigd zijn op het zwijmelgedeelte. Ik mag je verhaal dan niet gelezen hebben, maar uit mijn eigen ervaringen blijkt wel dat de zoetsappige stukken meer gewaardeerd worden dan 'de andere kant van de inhoud'. I quess that's mankind.


    Lol ja. Soms vraag ik me af waar ze zijn met hun gedachten. Of dat ze alleen maar de stukken lezen waar liefde in voorkomen.
    Maar als ze dat doen ben ik zo irritant om twee hoofdstukken een vecht scene te schrijven. :"DD


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Lol ja. Soms vraag ik me af waar ze zijn met hun gedachten. Of dat ze alleen maar de stukken lezen waar liefde in voorkomen.
    Maar als ze dat doen ben ik zo irritant om twee hoofdstukken een vecht scene te schrijven. :"DD


    Pak ze gewoon lekker terug met iets dat ze niet verwachten. Ik heb het ook niet op teveel gezwijmel in één hoofdstuk, laat staan dat ik er een heel verhaal mee moet vullen.


    Searching heavens for another earth

    Mysterions schreef:
    (...)

    Pak ze gewoon lekker terug met iets dat ze niet verwachten. Ik heb het ook niet op teveel gezwijmel in één hoofdstuk, laat staan dat ik er een heel verhaal mee moet vullen.


    Hmmm, I love that idea.
    Ik ga ze een hartstilstand bezorgen, net zoals het meisje in het verhaal.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Hmmm, I love that idea.
    Ik ga ze een hartstilstand bezorgen, net zoals het meisje in het verhaal.


    Onverwachte scènes komen altijd lekker van pas als je middenin de drama bent beland. Kan niet wachten tot ik met mijn verhaal aan de gang kan... Eerst nog maar de dertig voorgaande hoofdstukken. (:


    Searching heavens for another earth

    Mysterions schreef:
    (...)

    Onverwachte scènes komen altijd lekker van pas als je middenin de drama bent beland. Kan niet wachten tot ik met mijn verhaal aan de gang kan... Eerst nog maar de dertig voorgaande hoofdstukken. (:


    Waarom begin je gewoon niet nu met je verhaal?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Waarom begin je gewoon niet nu met je verhaal?


    Ben er al aan begonnen, maar ik moet eerst de eerste paar hoofdstukken passeren voordat ik met de echte spanning aan de gang kan. Of in ieder geval; waar de kern van de verhaallijn ligt.


    Searching heavens for another earth

    Mysterions schreef:
    (...)

    Ben er al aan begonnen, maar ik moet eerst de eerste paar hoofdstukken passeren voordat ik met de echte spanning aan de gang kan. Of in ieder geval; waar de kern van de verhaallijn ligt.


    Oh ja, oké. Veel succes met je verhaal! (:


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.