• National Novel Writing Month is weer begonnen!

    Het doel van NaNoWriMo is om in één maand 50.000 woorden te schrijven. Je krijgt peptalks gestuurd om het vol te houden en het is natuurlijk een hele leuke ervaring. Vooral als je de 50.000 haalt.


    En deze quizletters doen daar dit jaar aan mee (met het erna genoemde verhaal):

    Bronte (GreyWolfMoon) - William
    Austen(JanaAusten) - Anikita's laatste kans
    Lilium (LadyMoirae) - Kiss from a rose
    Frodo (Philyra) - Zomerhitte
    Rosings (Peyrac) - The last bolt hole
    Vivaldi (Swanroad) - Phase Zero
    BlueRiver (Aprodithe) -
    Emrys (Taraluis) - Long road home
    Feline (Rebirthing) - Love is weird
    Assassin (Niksel) - A sailor's grave
    WillNotLearn (WillNotLearn) -
    Bagginses (Nolanverse) - The Headquarters
    Lovelydemon (Adoratax) - For better or worse
    Barnabas (BarnabasCollins) -
    MissStylesx (UnderTheStarsx) -
    Rozzy (Nemhain) - Perfect enemy
    Mylintis (Demesio) - The first snowflakes
    Scharry (Scharry) -
    Seelisch (Seelisch) - Writersblock
    Buttzville (EllenQuizlet) - Don't wake me up
    Halissa (Halissa) - You steal my heart
    Danelaw (Ancient) - Hunting the predator


    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij. (Als je wil, vermeld ook je username op NaNoWriMo en de titel van je verhaal.)

    Hier kan je je aanmelden voor Camp NaNoWriMo!

    In dit topic kan je over Camp NaNoWriMo praten en elkaar tips geven etc. En misschien is het ook wel leuk om je verhaal en je vooruitgang neer te zetten.

    Succes iedereen!

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 15:20 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Emrys schreef:
    Als ik zo doorga ben ik op 20 Augustus klaar, dus dat betekent dat ik er zonet acht dagen vanaf heb gehaald.


    Ik de 23ste (:
    Maar ik weet dat er dagen gaan zijn dat ik echt amper of zelfs niet ga kunnen schrijven, dus doe ik nu maar voor.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik hoop dat ik gewoon elke dag door kan blijven schrijven maar ik weet nog steeds niet wanneer school nou begint en dat is zeker wel in Augustus maar dan zou het zowiezo minder worden als nu.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    Ik hoop dat ik gewoon elke dag door kan blijven schrijven maar ik weet nog steeds niet wanneer school nou begint en dat is zeker wel in Augustus maar dan zou het zowiezo minder worden als nu.

    Bij mij begint school pas 3 september dus ja.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik op 25 augustus, maar ik ga nog 3 dagen naar London en ik begin weer met school op de 22e ><


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    5 Augustus ben ik dan klaar, denk ik.


    Ex astris, sciencia

    Weet er iemand een goed synoniem voor 'zaken'? En dan heb ik het vooral over moordzaken of andere dingen waar de politie in betrokken is. Ik vind het zo stom staan als steeds hetzelfde woord is gebruikt, maar ik kan gewoon nergens op komen...


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Lilium schreef:
    Ik op 25 augustus, maar ik ga nog 3 dagen naar London en ik begin weer met school op de 22e ><


    Dat is vroeg D:
    @Bronte Oh My Godness
    @ Rozzy Ik niet direct :c


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Bronte schreef:
    5 Augustus ben ik dan klaar, denk ik.

    Idem dito.


    comfort in c h a o s

    5 Augustus? Dus dan heb je eigenlijk de NaNo geschreven in een zesde van het origineel? Cool (nerd)


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    5 Augustus? Dus dan heb je eigenlijk de NaNo geschreven in een zesde van het origineel? Cool (nerd)

    Zo ongeveer.


    Ex astris, sciencia

    @ Bronte en Austen, ga voor de 100,000 ;D Dat zou pas echt koel zijn! Maar wow, echt wow.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik ga proberen elke dag 10k te schrijven en ik zal wel zien waar ik beland. Het kan goed zijn dat ik op het einde van de maand 310k geschreven heb, al is dat heel onwaarschijnlijk en als het gebeurd waarschijnlijk met drie verschillende verhalen, aangezien dit verhaal een beetje op zijn eind aan het lopen is. Misschien een vervolg. :Y)


    comfort in c h a o s

    Lilium schreef:
    @ Bronte en Austen, ga voor de 100,000 ;D Dat zou pas echt koel zijn! Maar wow, echt wow.

    Als ik daar genoeg stof voor heb, waarom niet.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 15:57 ]


    Ex astris, sciencia

    In ieder geval veel succes (en natuurlijk plezier! ;D) (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    6k, nog 2 dagen en ik heb al 10k 8D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov