• Hoi!
    Iedereen kent hem wel; de Bucketlist. Ik heb van de week besloten dat ik er ook een wil maken en ik vroeg me af wat jullie er zoal op hebben staan. Ik wil niet alleen hele grote dingen zoals reizen, een boek uitgeven, op olifanten en kamelen rijden, met dolfijnen zwemmen. trouwen etc. maar ook kleine dingen zoals een nacht onder de sterren slapen, mijn rijbewijs halen, duiken, een luchtballon vaart maken, Spaans en/of Italiaans leren, een Stsrbuckskoffie drinken, naar de Primark en Forever 21 gaan, paarse mascara dragen (overdag), een taart in iemands gezicht gooien, zo dronken worden dat je ervan moet kotsen, drugs nemen (gewoon een keertje proberen, verder niets) een tattoo, mijn haar in een gekke kleur verven, one night stand met een wildvreemde waarvan je de naam niet eens weet. (oké dit klinkt nu echt heel erg verkeerd. Hopelijk krijgen jullie nu geen slecht beeld van mij. lol ^^)

    Dus... Wat is de jouwe? Je hoeft hem niet persé hier te posten als je dat niet wilt, maar als je hem toch graag wilt laten zien kan je evt. ook een pb sturen.
    Het leek me wel leuk. Dan kan iedereen inspiratie op doen.

    - Een bucketlist hoeft niet alla minute hè? Je kan er net zolang over doen als jij wilt. Zolang jij er maar plezier in hebt. (:

    [ bericht aangepast op 22 juli 2014 - 0:47 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    En ik maar denken dat jij zo'n braaf meisje bent. :')
    Maar ik heb zelf geen bucketlist, omdat ik weet dat ik al die dingen nooit bewust zal afwerken.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Tigresse schreef:
    En ik maar denken dat jij zo'n braaf meisje bent. :')
    Maar ik heb zelf geen bucketlist, omdat ik weet dat ik al die dingen nooit bewust zal afwerken.

    In real life ben ik dat ook hoor. Dat geef ik eerlijk toe. Heb ook nog nooit gerookt o.i.d ( maar dat wil ik dan ook niet) maar dit zijn gewoon dingen die ik (stiekem) nog eens wil doen, als ik er de tijd en het geld voor heb. ^^

    [ bericht aangepast op 22 juli 2014 - 0:32 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik heb als enige ding: Gelukkig worden.


    26 - 02 - '16

    Ik vind het te vroeg voor een echte bucket list, dan moet ik eerst m'n volwassen leven hebben ingedeeld.
    Er is echter één ding dat mijn echte droom is; een succesvolle hollywood film maken.


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Dit is mijn bucketlist. Zijn al aardig wat dingen afgestreept, maar er komen nog altijd nieuwe dingen bij haha! :P Deze maand heb ik 4 dingen kunnen afstrepen, dus het gaat goed!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Travel the world :Y) En oh ja; Gordon Ramsay, Johnny Depp of Charlie Sheen meeten of zoiets :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Kahuna schreef:
    Travel the world :Y) En oh ja; Gordon Ramsay, Johnny Depp of Charlie Sheen meeten of zoiets :')

    Gordon Ramsay? Hoe is dat zo gekomen?


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Have sex. Ahahah.


    No growth of the heart is ever a waste

    De taart staat ook in mijn lijst.

    Maar mijn nummer 1 is om mijn idolen te ontmoeten Max Schneider, Aidan Turner, Beyoncé en ik wil ook ibi ontmoeten :3


    Firm believer of all that is magic

    Ehm
    Mijn vriendin die vier jaar geleden naar Londen ging weer zien
    Een vriendje krijgen - dat is gelukt
    Trouwen
    Met dolfijnen zwemmen
    Een uil vast houden - gelukt
    Naar Egypte
    een piramide van binnen zien


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb niet echt een bucketlist, naar Indonesië gaan denk ik dan.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik heb geen bucketlist.^^


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik heb er heel veel grote dingen op staan, maar de kleinere dingen zijn (op willekeurige volgorde):
    1. Verliefd worden.
    2. Taartengevecht houden
    3. In de regen dansen
    4. Een verhaal in het Frans schrijven
    5. Mijn familie in Kenia bezoeken
    6. Vrijwilligerswerk in ontwikkelingslanden doen
    7. Later een huis met een open haard kopen
    8. Een eigen bibliotheek hebben

    Mijn echte bucketlist is veeeel langer. (:


    Take risks and conquer your fears.

    Eigenlijk heb ik nog nooit echt een bucketlist gemaakt. Even kijken:

    1. Mijn boek afschrijven en uitgeven
    2. De tatoeage laten zetten die ik al heel lang wil
    3. Mijn haar (voor een gedeelte) in een gekke kleur verven
    4. Door Parijs wandelen
    5. Door New York wandelen
    6. Naar Azië gaan
    7. Naar Afrika gaan
    8. Een lange relatie hebben met een (in mijn ogen) perfecte jongen voor mij
    9. Pro worden in het helpen bij de musical van mijn oude middelbare school
    10. Een vorig jaar door mij en anderen geschreven musical op laten voeren zoals hij in onze ogen hoorde te zijn
    11. Aan karaoke doen als ik genoeg alcohol op heb dat ik dat durf
    12. Een studie succesvol afsluiten
    13. Stage lopen in het buitenland
    14. Naar de Harry Potter studios net buiten Londen (ga ik 7 Augustus doen)
    15. Een keer van een rots het water in duiken.
    16. Naar een concert van The Pretty Reckless
    17. Coole beroemde mensen ontmoeten als J.K. Rowling en Johnny Depp
    18. Een story op Q afschrijven

    En dingen die ik al gedaan heb die er eigenlijk ophoren zijn mijn gymnasium diploma halen, mijn rijbewijs halen, met dolfijnen zwemmen, naar Disneyland Parijs, naar Rome, naar Londen en naar Curacao.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2014 - 12:51 ]


    Happy Birthday my Potter!

    1. eindelijk eens een verhaal schrijven
    2. Orka's gaan bekijken in Frankrijk
    3. Naar Disneyland Parijs gaan
    4. Middelbare school afmaken
    5. Een beroemd iemand zien en leren kennen [onmogelijk :')]
    6. Eens om niks zorgen hoeven te maken
    7. Twister doen met verf
    8. Beroemd worden


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe