• Wel:
    Fantasie
    One Direction
    Harry Potter
    Onbekende personen
    History
    Romans
    Thrillers
    Anime Fanfiction
    Goed nederlands of engels


    Niet:
    Justin Bieber
    Tokio hotel
    Horror
    Te veel actie
    misdaad
    verder alles want niet bij wel staat.


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Misschien is mijn drama-roman The Devil's Handbag iets voor jou? Omschrijving onder de link!


    Searching heavens for another earth

    Afraid to fall in love again (Louis Tomlinson)




    He lost the woman he once loved due to his fame, since then he promised he would never do such a thing to a normal girl again. He would never ruin another life again. But it’s not always that easy when life puts someone who you just can’t resist in front of you.


    * One Direction bestaat
    * Engels geschreven (alles)
    * +/- elke dag hoofdstuk
    * Ik waarschuw niet



    Dankje! xx


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.



    Mary - Ook wel Marilyn door vrienden genoemd, een zestien jarig meisje uit Reading heeft een zeer christelijke familie. Tot haar tiende gehoorzaamde ze haar ouders, haalde goede cijfers op school en had veel vriendinnetjes waar ze dikwijls bij ging spelen. Tot ze op een dag bruut misbruikt werd door een vader, overigens ook een priester van een van haar beste vriendinnen. Omdat zij haar vriendin niet teleur wilde stellen, bleef zij bij haar slapen en kwam vaak langs. Zij werd twee jaar lang gewelddadig misbruikt en veranderde met de jaren van lief onschuldig meisje, naar een rebelse en tegendraadse tiener die niets te maken wilde hebben met het christendom, tot zware teleurstelling van haar ouders.
    Mary verfde haar haren, zette zelf haar piercings en droeg kledij en make-up die volgens de kerk niet acceptabel was. Wanneer hier iets van werd gezegd liep ze vaak weg en kwam dagen of weken later pas weer thuis zonder iets te laten horen. In die tijd leefde zij het ware 'Seks, drugs en rock 'n roll' leven.
    Zij probeert haar leven weer op de rails te krijgen, maar haar verleden lijkt haar in de weg te zitten...


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe



    Harry Styles; de jongen die serieus opweg is naar zijn dieptepunt. Met het constant feesten, drinken en een mannelijke hoer rondhangen. Zijn reputatie is de verkeerde kant opgegaan en het is allemaal uit de hand gelopen. Zal Simon's briljante plan om het veranderen van zijn reputatie echt werken?

    Kom erachter in Fake Fiancè.


    Hope is not a dream but a way of making dreams become reality. ;)

    Misschien is Writersblock wat voor jou? Het gaat over onbekende personen.


    Liam Mayer is een zesendertig jarige Brit, vrijgezel en daarbovenop gedraagt hij zich nog eens arrogant ook. Duizenden fans verslinden zijn boeken en staan uren te wachten op een handtekening. Met zijn charmante glimlach kan hij veel vrouwen aan het zwijmelen brengen. Toch staat het geluk niet aan zijn kant, zijn vaste uitgeverij zet hem voor een hard ultimatum. Als hij aan het eind van het jaar geen nieuw goedverkopend boek geschreven heeft, zetten ze de samenwerking met hem definitief stop.
    Liam merkt dat de druk steeds groter wordt en de tijdslimiet belemmert zijn creativiteit. De grootste nachtmerrie van iedere schrijver dreigt waarheid te worden: een writersblock. Om dat te voorkomen besluit hij om het deze keer over een gans andere boeg te gooien. Hij maakt de meest impulsieve keuze ooit en zoekt een klooster op, hopend daar een verhaal te vinden. Alleen loopt het niet helemaal zoals verwacht.


    There will be beauty from pain.

    Too CLose

    http://www.quizlet.nl/stories/93308/too-close--louis-tomlinson/

    Your love is dangerous. ~ Harry Edward Styles [16+]


    Fashion is a girl's best friend.

    xhowareyou schreef:
    Your love is dangerous. ~ Harry Edward Styles [16+]


    Fashion is a girl's best friend.

    My Dearly Departed

    None of the people who tried to could make me feel this way
    I'll gladly do my time
    I found you, unbound you, and tried to explain the only way,
    That I knew how to say

    I wanna be the last thing that you see
    Be my dearly departed



    Not all those who wander are lost


    ^Klik op de foto^


    I was never good enough,
    I always did what they said,
    But it wasn’t enough.


    They never loved me,
    I was just their younger daughter,
    They wished they never had.


    I’d always be,
    The girl who cut herself,


    Until,
    The day you saved me


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Hey,
    Misschien is mijn story iets voor jou!
    Stalking ft. Louis Tomlinson



    Louis heeft 3 jaar een relatie gehad met Noa maar ze ging vreemd met Jack. Louis maakte het een half jaar geleden uit. Ze had niemand meer alleen Jack. Maar hij maakt het drie weken na Louis ook uit. Nu is ze alleen in haar huis. Louis kan er niet tegen en een half jaar later begint hij met haar te stalken. Haar eerste echte liefde maakt van haar leven een werkelijke hel.

    Xxx Romy


    He like girls how eat carrots!

    Ik heb een Onbekende Personen. Hij is juist vandaag begonnen, misschien dat je interesse hebt.
    It's five to twelve, darling.


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    1D verhaal (:


    Fighting for peace is like fucking for virginity.