• Ik heb na dagen van twijfelen toch besloten om een poging te wagen. Het Lavarijk kun je hier vinden.
    -
    Ik heb laatst een hele rare droom gehad over een volkje dat leeft in het middelste van de aarde en daar ben ik zodoende mee aan de slag gegaan. Ik twijfel echter om ermee door te gaan en dat heeft zo zijn redenen. Dit is in ieder geval de verhaallijn:

    Het Lavarijk
    In het jaar 2185 dreigt de aarde ten onder de gaan en dat heeft voor de mensheid grote gevolgen in petto. Koortsachtig zoeken wetenschappers naar een manier om dit tegen te gaan, maar zonder effectief resultaat. Als de wanhoop hen overmeestert en ze niets meer voor hun omgeving kunnen betekenen, voegt de homeopathische heler Karen zich bij het team. Ze beweert dat ze een middel heeft uitgevonden dat zelfs de hoogste temperaturen geen effect creëren op het bestaan van de mens. Met dit middel kan ze de mensheid redden van de ondergang door ze naar de kern van de aarde te sturen, volgens de wetenschappers de veiligste plek in het universum. Hun eerste proefpersoon? Niemand minder dan Karens dochter Joya.

    Samen met haar medekandidaat Kenny reist Joya naar het middelste van de aarde, waar ze tot hun grote verbazing een ander volk dan de mensheid aantreffen. De Aarders zijn niet gesteld op nieuwkomers, maar desondanks laten ze de overgebleven mensen toe in hun samenleving. Al gauw blijkt dat de Aarders een hekel hebben aan het menselijk ras, met name aan Joya. En gek genoeg is daar een verklaring voor die uitwijst naar generaties geleden… Wat is de connectie tussen Joya’s familie en de Aarders?


    Waarom ik twijfel:
    - Ik heb nog een ander lopend verhaal en gezien het schooljaar over twee weken weer van start gaat, wordt het een hele klus om elke dag een stukje te posten.
    - Ik heb geen verstand van hoe de aarde in elkaar zit en dan krijg je het eeuwige researchen en opzoeken.

    Wat denken jullie? Is het een verhaallijn die jullie aantrekt of liever overslaan?

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 13:08 ]


    Searching heavens for another earth

    Ik zou het zeker lezen! Het is eens iets anders en mooi gevonden trouwens (:


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Oh wauw, origineel is het zeker én het is een goed idee.

    Weet je, je kan ook met dit verhaal mee doen aan NaNoWriMo? We zijn pas gestart en ik vind het heel leerzaam om te doen. Dan heb je tegen het eind van de maand al 50.000 woorden en kan je nog altijd dingen erbij zetten later.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Oh wauw, origineel is het zeker én het is een goed idee.

    Weet je, je kan ook met dit verhaal mee doen aan NaNoWriMo? We zijn pas gestart en ik vind het heel leerzaam om te doen. Dan heb je tegen het eind van de maand al 50.000 woorden en kan je nog altijd dingen erbij zetten later.


    Dankjewel!
    Wat is de NaNoWriMo precies? Ik hoor er vanuit alle hoeken van Quizlet over, maar ik heb geen idee wat het is.


    Searching heavens for another earth

    Niet twijfelen, gewoon doen. (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Mysterions schreef:
    (...)

    Dankjewel!
    Wat is de NaNoWriMo precies? Ik hoor er vanuit alle hoeken van Quizlet over, maar ik heb geen idee wat het is.


    National Novel Writing Month. In één maand aan hetzelfde boek 50.000 woorden schrijven (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    National Novel Writing Month. In één maand aan hetzelfde boek 50.000 woorden schrijven (:


    Ik ben nu op de website aan het rondneuzen en daar staat dat het in november begint. Hmm, het zou op zich wel een leuke ervaring zijn. Is de site er ook in het Nederlands? En waar kun je je inschrijven? Die knop kan ik niet vinden.


    Searching heavens for another earth

    Mysterions schreef:
    (...)

    Ik ben nu op de website aan het rondneuzen en daar staat dat het in november begint. Hmm, het zou op zich wel een leuke ervaring zijn. Is de site er ook in het Nederlands? En waar kun je je inschrijven? Die knop kan ik niet vinden.


    Het is ook in augustus hoor, we zijn nu bezig.
    De site is spijtig genoeg enkel in het Engels. Je kan je inschrijven op de home-page ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Het is ook in augustus hoor, we zijn nu bezig.
    De site is spijtig genoeg enkel in het Engels. Je kan je inschrijven op de home-page ^^


    Dan moet ik er wel als de donder aan beginnen. Hmm, beetje lastig dit. 50000 woorden is wel erg stressvol. Ik houd de tip in mijn achterhoofd (misschien voor een volgende keer, of als ik snel van gedachten verander: deze keer) en anders zie je 'm wel op Quizlet verschijnen. Of helemaal niet. In ieder geval bedankt!


    Searching heavens for another earth

    Mysterions schreef:
    (...)

    Dan moet ik er wel als de donder aan beginnen. Hmm, beetje lastig dit. 50000 woorden is wel erg stressvol. Ik houd de tip in mijn achterhoofd (misschien voor een volgende keer, of als ik snel van gedachten verander: deze keer) en anders zie je 'm wel op Quizlet verschijnen. Of helemaal niet. In ieder geval bedankt!


    Het is juist een drijfveer om te schrijven, daarom dat ik het je aanraad (:

    Hoe dan ook; of je het nu doet of niet, veel succes ermee!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Oké stomme vraag misschien, maar zit er romantiek in?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Barton schreef:
    Oké stomme vraag misschien, maar zit er romantiek in?


    Er zullen wel wat personages aan elkaar gekoppeld worden, maar dat is niet de kern van het verhaal. Zeker niet.


    Searching heavens for another earth

    Mysterions schreef:
    (...)

    Er zullen wel wat personages aan elkaar gekoppeld worden, maar dat is niet de kern van het verhaal. Zeker niet.


    Oké, mooi haha. Ik zou het zo jammer vinden als het daar uiteindelijk over zou gaan, want het klinkt echt super vet!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Barton schreef:
    (...)

    Oké, mooi haha. Ik zou het zo jammer vinden als het daar uiteindelijk over zou gaan, want het klinkt echt super vet!


    Nee haha, ik ben zelf niet zo'n zwijmelaar en ik zou het ook jammer van mezelf vinden als het uiteindelijk gaat over een mens die gaat met een Aarder. Dus nee, dat zit er niet in voor mij. Bedankt trouwens!


    Searching heavens for another earth

    Als je begint, mag je mij waarschuwen :3!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    LacunaCoil schreef:
    Als je begint, mag je mij waarschuwen :3!


    Is goed!


    Searching heavens for another earth