• en van de meest gevraagde onderdelen van De Sims 3 komt weer terug: seizoenen! Vandaag kondigen we het nieuwste uitbreidingspakket voor De Sims 3 aan. De Sims 3: Jaargetijden!

    Dit kwam net op de officiële facebook van de sims te staan, mét, natuurlijk de trailer:



    Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik kan bijna niet wachten. (: Ik vond dit persoonlijk ook één van de beste uitbreidingspakketten van de sims 2, maakt alles net dat ietsje echter.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ze zouden toch eerst zo'n bovennatuurlijk uitbreidingspakket maken?


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Lancelot schreef:
    Ze zouden toch eerst zo'n bovennatuurlijk uitbreidingspakket maken?


    Dat is ook al aangekondigd, hoor. (: Ik zal snel kijken wanneer dat juist in de rekken zal liggen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Sims 3 bovennatuurlijk zal voor september zijn.
    Idk, ik heb het gevoel dat ea veel te snel wilt gaan met de sims 3.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    YEAHH!! -vreugdedansje- (hoera)


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Wachtwachtwacht.

    Het kostte ze zoveel jaar om er sneeuw in te zetten? En je moet daarvoor betalen? Arme sim3 spelers (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik snap niet dat ze dit al aankondigen alvorens ze dan bovennatuurlijk af hebben, die ze inderdaad al een tijdje geleden aangekondigd hadden. Een beetje te gehaast.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Mwehh, ik ben er toch te arm voor..

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 23:29 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Lancelot schreef:
    Ik snap niet dat ze dit al aankondigen alvorens ze dan bovennatuurlijk af hebben, die ze inderdaad al een tijdje geleden aangekondigd hadden. Een beetje te gehaast.


    Like I said. Maar aangezien er een trailer is kan je er niet aan twijfelen.
    Maar ik denk dat ze dat gewoon doen om iedere Simmer tevreden te houden. Want magie en seizoenen werd het meest naar gevraagd.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Hamish schreef:
    Sims 3 bovennatuurlijk zal voor september zijn.
    Idk, ik heb het gevoel dat ea veel te snel wilt gaan met de sims 3.


    Het gaat hen sinds het einde van de sims 2 ook veel meer om het geld.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Sjiriki schreef:
    Wachtwachtwacht.

    Het kostte ze zoveel jaar om er sneeuw in te zetten? En je moet daarvoor betalen? Arme sim3 spelers (cat)


    Het is best normaal dat ze er zo lang over hebben gedaan. Hadden ze het meteen gedaan, zonder verder onderzoek, was 90% kans iedere computer waarop dat spel werd geinstalleerd gecrasht.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Desmond schreef:
    (...)

    Het gaat hen sinds het einde van de sims 2 ook veel meer om het geld.


    Volgens mij ook. Niet dat ik er iets om geef. Ik ben juist blij dat seizoenen zo snel volgt, dat bovennatuurlijk-spel spreekt me niet echt aan.
    Ik vind het al jammer dat er vampieren bij 'na middernacht' zitten.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Loop een beetje achter, moet nog steeds huisdieren aanschaffen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik wil ook Sims 3 :{ eigenlijk alleen voor de paarden lol


    As travars

    Hamish schreef:
    (...)

    Het is best normaal dat ze er zo lang over hebben gedaan. Hadden ze het meteen gedaan, zonder verder onderzoek, was 90% kans iedere computer waarop dat spel werd geinstalleerd gecrasht.


    Daardoor wordt het er niet echt beter op xD

    Hm. Wordt de sims gemaakt door EA?


    quidquid excusatio prandium pro

    Caulfield schreef:
    Ik wil ook Sims 3 :{ eigenlijk alleen voor de paarden lol


    Ik vind de paarden persoonlijk niet zo fijn. :c
    Je hebt wel een stal en een wei, maar dan nog loopt dat beest overal op je domein, irriteert me een beetje. Though, ze zien er wel mooi uit.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson