• Heeyy ,,

    Ik ben nu momenteel bezig met een verhaal die nog niet is geactiveerd en ik zou graag een paar rollen willen hebben (:

    Verhaallijn :
    Joanne Mikayla Brights is een drugs dealer en woont in Chicago , Amerika. Op een dag wordt ze betrapt door de CIA , maar weet er slim genoeg vanaf te komen. Ze vlucht dan naar Engeland en wil daar proberen een nieuwe start te maken. Joanne ontmoet een jongen genaamd Harry die in hetzelfde gebouw woont en school gaat. Ze dealt wel drugs en vertelt haar geheim aan Zayn. Samen roken ze elke dag wat wiet. Louis , Harry's beste vriend , kan Joanne niet helemaal vertrouwen. Waarom weet ze zelf ook niet. Zayn overlijdt op een dag aan een overdosis drugs en alcohol. Joanne laat dan haar hele verhaal aan de anderen vertellen en komt er ook achter dat ze nog steeds word gevolgd door de CIA. De CIA gebruikt Harry als lokaas en probeert dan zo Joanne naar hen te lokken. Nu moet Joanne kiezen , Harry proberen te redden , of het negeren en een normaal leven proberen te leven.
    Speelt zich af in Amerika (Chicago) en Engeland (London)


    Rollen :
    - 2 Drugdealers
    - 2 Drugdealer vrienden van Joanne
    - 3 mensen van de CIA
    - De ouders van Joanne (ze hebben haar verlaten zonder rede. Ze was toen 14 en dat was de rede van haar drugs gebruik)
    - Oude vrienden van Joanne (3)
    - Een paar bitches van school.. (2)
    ______________+

    15 rollen om uit te delen (:



    Wat je in MOET vullen :

    Rol :
    Naam :
    Tweede naam :
    Achternaam :
    Leeftijd :
    Geboortedatum :
    Karakter :
    Uiterlijk (met foto a.u.b) :
    Woonsituatie :
    Bijzonderheden :
    Waarschuwen? ":


    Alvast Bedankt!
    X,
    Marie

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 15:14 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Wanneer maak je bekend wie het zijn geworden? X


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Rol : CIA Agent.
    Naam : Jace.
    Tweede naam : Conner.
    Achternaam : Jaspers.
    Leeftijd : 29.
    Geboortedatum : 14-11-1982.
    Karakter : Jace is een aardige jongen. Tenminste, dat lijkt zo. Hij ziet er heel vredelievend, zelfs een beetje onnozel, maar in werkelijkheid is hij heel oplettend. Details, hoe dingen in elkaar zitten. Alleen weet bijna niemand dit omdat niemand de moeite neemt om verder te kijken. Hij kan gemeen uit de hoek komen, wat mensen niet van hem verwachten. Eigenlijk is hij het tegenovergestelde van wat mensen vaak van hem denken. Hij is wel een doorzetter, en laat zich echt niet zomaar uit het veld slaan.
    Uiterlijk (met foto a.u.b) :




    Alex Pettyfer
    Woonsituatie : Hij is net zoal de anderen altijd ergens anders, hij is altijd op de plek waar hij een missie heeft en woont dan meestal samen met de mensen waarmee hij aan die missie werkt, met wie en waar hij woont verrandert dus altijd. Maar Jace vind dit niet fijn en als het kan zit hij in een hotel in de buurt van het gebouw, want hij heeft graag zijn privacy en wil niet 24/7 met zijn collega's in een huis zitten. Als hij niet op missie is heeft hij een grote villa waar hij nu alleen in woont, nadat zijn vrouw hem had verlatn.
    Bijzonderheden : Jace is getrouw geweest, maar omdat zijn vrouw vond dat ze elkaar te weinig zagen door Jaces' werk zijn ze gescheiden, Jace had het er eerst heel moeilijk mee, maar is er nu bijna overheen gekomen.
    Waarschuwen? ": Ja.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 1:28 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Kunnen er ook meerder van je personages gekozen worden, of alleen 1 en wanneer ga je het bekend maken? X.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Rol : Moeder Joanne.
    Naam : Merlena.
    Tweede naam : Katherina.
    Achternaam : Brights.
    Leeftijd : 44.
    Geboortedatum : 04-01-1968.
    Karakter : Merlena is een vrouw die van alles een heel groot drama maakt. Als er iets niet goed ligt legt ze het meteen goed en ze houd dan ook niet van stoffigheid. Als je haar echt goed kent kan je met haar lachen en heeft ze rare humor.
    Uiterlijk (met foto a.u.b) :



    Angelina Jolie
    Woonsituatie : Ze woont samen met haar man in een groot huis in Engeland.
    Bijzonderheden : Ze heeft samen met haar man haar dochter achterglaten in Chicago en de reden waarom hebben ze nooit iemand vereld en blijft een groot raadsel voor iedereen.
    Waarschuwen? ": Ja.

    X.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 1:54 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Rol : Vader Joanne.
    Naam : Davy.
    Tweede naam : Jordan
    Achternaam : Brights.
    Leeftijd : 48
    Geboortedatum : 03-12-1963
    Karakter : Davy is een strenge man en weet wat hij wil en hij wil altijd dat alles precies verloopt zoals hij het wilt, als er iets fout gaat geeft hij al snel de schuld aan anderen. Maar als je hem goed kent weet je dat het een aardige man is die alleen maar goede bedoelingen heeft.
    Uiterlijk (met foto a.u.b) :



    Brad Pitt
    Woonsituatie : Hij woont samen met zijn vrouw in een groot huis in Engeland.
    Bijzonderheden : Hij heeft samen met zijn vrouw zijn dochter achterglaten in Chicago en de reden waarom hebben ze nooit iemand vereld en blijft een groot raadsel voor iedereen.
    Waarschuwen? ": Ja.

    X.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 9:53 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    1DLovertje schreef:
    Kunnen er ook meerdere van je personages gekozen worden, of alleen 1 en wanneer ga je het bekend maken? Wie het zijn geworden? X.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    1DLovertje schreef:
    (...)


    Humhh... Er kunnen meerdere van jouw personages gekozen worden. Wanneer ik het bekend ga maken , weet ik nog niet. Waarschijnlijk over een paar dagen , want dan ga ik ook gelijk denk ik de story starten (:
    X


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    OK. :)


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    BTW.

    Aan alle deelnemers :
    Ik ga jullie waarschuwen/uitslag bekend maken via Privé-bericht EN hier in het topic!


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Gaat het nog door??? Ben eigenlijk 1DLovertje, maar heb mijn naam verandert...


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naomia schreef:
    Gaat het nog door??? Ben eigenlijk 1DLovertje, maar heb mijn naam verandert...


    Yup , maar ik heb de story nog niet geactiveerd omdat ik nu met schooldingen vast zit (:


    I don't want you to die, I want you to suffer.