• Sexy and Beautiful Wag's

    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil

    Meetingstopic

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 15:41 ]


    ~

    Nope :/

    Ik moet nog even leuke films vinden


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nieve schreef:
    Gosh, inderdaad, moet nodig verandering inkomen.
    Heeft iemand de wedstrijd van City - Barça gezien?

    Nee.

    Stiles schreef:
    Nope :/

    Ik moet nog even leuke films vinden

    Ik ga deze week alleen maar kostuumdrama's bekijken. Heerlijk gewoon. Echt een filmweekje.


    Chaos is a ladder.

    Nog maar 1 week vakantie heb ik guys, janken dan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nieve schreef:
    Nog maar 1 week vakantie heb ik guys, janken dan.

    Ik heb tot maandag 27 augustus vakantie. Daarna moet ik voor het allereerst naar mijn MBO opleiding, super eng.


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    (...)
    Ik heb tot maandag 27 augustus vakantie. Daarna moet ik voor het allereerst naar mijn MBO opleiding, super eng.

    Ik moet de 20e en het feit dat ik meteen sportdag heb, vind ik vreselijk aangezien ik gewoon echt niet de dunste ben en een ongelofelijk slechte conditie heb, ugh. Plus, ik heb echt een hekel aan sportdagen en heb gehoord dat een andere opleiding naar de dierentuin gaat, in plaats van sportdag.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik heb nog drie week vakantie :'D


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    btw, weet iemand hoe je een Utorrent bestand kan omzet naar een mp4 bestand?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stiles schreef:
    Ik heb nog drie week vakantie :'D

    Ooooh jaloers!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Stiles schreef:
    Ik heb nog drie week vakantie :'D


    Ik nog 4 volgens mij :) en deze week lekker alleen (flower)


    ~

    Nieve schreef:
    Ik moet de 20e en het feit dat ik meteen sportdag heb, vind ik vreselijk aangezien ik gewoon echt niet de dunste ben en een ongelofelijk slechte conditie heb, ugh. Plus, ik heb echt een hekel aan sportdagen en heb gehoord dat een andere opleiding naar de dierentuin gaat, in plaats van sportdag.

    Ik hoop echt dat wij niet een sportdag hebben. Dan ziet iedereen me gelijk van me slechtste kant. Ik ben namelijk ontzettend bang om sporten doen en zo en kan er niks van. Balvrees, et cetera. En ik hoop dus ook dat wij naar de dierentuin, dat zou zo ontzettend gaaf zijn...

    En ik hoop ook niet dat we van die 'kenninsgmakings' dagen hebben. Op de middelbare school in de eerste klas gingen we zeven dagen naar Tessel om vervolgens van 8.00 tot 16;00 door het bos te fietsen. Ja, het facking bos met allemaal stronken en alles waardoor je op je muil gaat.


    Chaos is a ladder.

    Is het heel raar als ik mijn laptop mee ga nemen?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Help! Ik kan mijn bikini niet vinden D :


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Olla chicas, even lekker op de laptop met gratis Wifi hier
    Maar ik heb niet veel gemist zo te zien

    Holaaa.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Bonjour, we gaan een dagje eerder naar huis dus dinsdag zal ik er wel weer zijn. Het is hier lekker dood. De gemiddelde leeftijd hier is 7. Dus ik was oppas '--


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."