• Sexy and Beautiful Wag's

    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil

    Meetingstopic

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 15:41 ]


    ~

    Stiles schreef:
    (...)

    Lol c:

    Ik ben wel agressief in mijn slaap en ik praat soms a.

    Ik lag een keer met mijn hoofd bij het voeteneind toen ik 's ochtends wakker werd (:

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Ik lag een keer met mijn hoofd bij het voeteneind toen ik 's ochtends wakker werd (:

    Ik ook. HAHAHAHA.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik ging een keer zonder dekens slapen, en toen ik wakker werd had ik wel dekens xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    De helft van mijn koffer is gevuld met boeken xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Het is dood hier ;p


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stiles schreef:
    Het is dood hier ;p

    Ik kijk Teen Wolf en ik snap nu volledig waarom jouw naam Stiles is.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nieve schreef:
    (...)
    Ik kijk Teen Wolf en ik snap nu volledig waarom jouw naam Stiles is.


    Yeah :'D

    Ik ben bezig een nieuw RPG te bedenken en heb het ook in mijn hoofd, het lukt alleen niet om een verhaal er van te krijgen :c


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tsss. We hebben zilver bij het paardrijden bij de OS. Terwijl wij véél beter waren dan degene die nu goud gewonnen heeft.


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    Tsss. We hebben zilver bij het paardrijden bij de OS. Terwijl wij véél beter waren dan degene die nu goud gewonnen heeft.


    I agree:@


    ~

    Dictionary schreef:
    I agree:@

    Adelinde Cornelissen heeft de hele proef lang geen enkele fout gemaakt terwijl Charlotte Dujardin op het eind toch echt wel de slordigheidsfoutjes begon te maken. Ze heeft gewonnen omdat het gewoon het thuisland is. Echt hoor.


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    (...)
    Adelinde Cornelissen heeft de hele proef lang geen enkele fout gemaakt terwijl Charlotte Dujardin op het eind toch echt wel de slordigheidsfoutjes begon te maken. Ze heeft gewonnen omdat het gewoon het thuisland is. Echt hoor.


    We zeiden hier meteen dat het niet eerlijk is beoordeeld. Vuile spelletjes I guess;)


    ~

    Ja, ik wist het gelijk al. Nog vóór dat Charlotte haar uitslag kreeg. Dat ze van het thuisland is, zou eigenlijk er los van moeten staan maar ik denk eerlijk gezegd echt dat er daardoor meer punten aan haar zijn verleent.


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    Ja, ik wist het gelijk al. Nog vóór dat Charlotte haar uitslag kreeg. Dat ze van het thuisland is, zou eigenlijk er los van moeten staan maar ik denk eerlijk gezegd echt dat er daardoor meer punten aan haar zijn verleent.


    Dat denk ik dus ook ja. Het is gewoon niet eerlijk op deze manier. Want ze had echt veel minder moeten scoren dan Adelinde. Die had geen fouten en zij een hele dikke aan het eind.


    ~

    Dictionary schreef:
    Dat denk ik dus ook ja. Het is gewoon niet eerlijk op deze manier. Want ze had echt veel minder moeten scoren dan Adelinde. Die had geen fouten en zij een hele dikke aan het eind.

    Precies, zij had echt geen enkele fout. En Charlotte toch wel een paar kleine, en die zijn hier zeker niet in meegerekend.


    Chaos is a ladder.

    17.06 uur: Goud voor Charlotte Dujardin met 90,089%. Een opvallende uitslag omdat er nog een grote fout in de Kür van de Britse zat. Valegro kwam aan het eind van de Kür in de knoop toen Dujardin van de galop over moest schakelen naar de draaipirouette. Ook artistiek gezien was dit geen bijzondere proef. Charlotte Dujardin had een moeilijkheidsgraad die niet te vergelijken was met die van haar Nederlandse concurrente. Dat bleek onder andere uit enkelvoudige pirouettes en eenvoudige lijnen. Een uitslag waarvoor de jury zich zal moeten verantwoorden. De enige die Dujardin niet liet winnen is Wim Ernes, de andere juryleden plaatsten Dujardin op één. Zilver is daarmee voor Adelinde Cornelissen. Laura Bechtolsheimer legde beslag op de bronzen medaille. Anky van Grunsven eindigt op een knappe zesde plek. Edward Gal eindigde als negende.


    ~