• Sexy and Beautiful Wag's

    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil

    Meetingstopic

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 15:41 ]


    ~

    Dictionary schreef:
    Helleuu:)

    Hai :3
    How are yooooou? c:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Lizse schreef:
    (...)
    Hai :3
    How are yooooou? c:


    Super:D en jij?:)


    ~

    Helleu (:

    Dictionary schreef:
    (...)

    Super:D en jij?:)

    Mooi zo:Y)
    Met mij gaat het ook goed, yay :3
    Mijn broertje wilde weer achter de comp, dus ik was even heel lang weg, grom.
    Ik vind nog steeds dat Pamela Landy voldoet aan de gelijkenis met mijn beeld van Alma Coin.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    hahaha okee:) Ik zit op mijn werk stiekem op Q:$ En ik heb thuis mijn eigen laptop, dus hoef niet te delenxD

    En sorry ik ken die 2 niet:$


    ~

    Dictionary schreef:
    hahaha okee:) Ik zit op mijn werk stiekem op Q:$ En ik heb thuis mijn eigen laptop, dus hoef niet te delenxD

    En sorry ik ken die 2 niet:$

    Tssssk, aan het werk jij! :3 Ik heb ook een eigen computer, maar die is ontzettend sloom, dus daarom gebruik ik 'm bijna nooit.
    Pamela Landy = soort van slechterik in de Jason Bourne-films/boeken
    Alma Coin = president van district 13 in Spotgaai:Y)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Het is hier nogal rustig xD Dus daarom leef ik me uit op quizlet(flower) Ben met 3 kwartier klaar:$ En oohh op die manier:) Ik ken de hunger games boeken wel, heb ze zelf en allemaal gelezen maar had er even niet bij stil gestaan:$


    ~

    Ik ben bij aflevering 18 van seizoen 3 van The Vampire Diaries. Ik moet zeggen dat het wel een beetje daalt, naar mijn mening.


    Chaos is a ladder.

    Hoi allemaal!
    Ik ben net weer thuis van tien dagen Spanje en het was geweldig! Ik heb nu al heimwee en zit vol met interessante verhalen, maar eerst ga ik uitpakken en bijslapen.
    Ik heb dit topic best gemist hoor (:


    The truth may be orange!

    Piazon schreef:
    Hoi allemaal!
    Ik ben net weer thuis van tien dagen Spanje en het was geweldig! Ik heb nu al heimwee en zit vol met interessante verhalen, maar eerst ga ik uitpakken en bijslapen.
    Ik heb dit topic best gemist hoor (:

    Welcome back! En rust eerst even goed uit. Het topic is alleen best wel dood (";


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    Ik ben bij aflevering 18 van seizoen 3 van The Vampire Diaries. Ik moet zeggen dat het wel een beetje daalt, naar mijn mening.

    Topsnelheid hahaha. Ik vind seizoen 2 tot nu toe het leukste. Ze vallen nu vooral in herhaling. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nieve schreef:
    Topsnelheid hahaha. Ik vind seizoen 2 tot nu toe het leukste. Ze vallen nu vooral in herhaling. (:

    Topsnelheid? Hoe bedoel je? Hoe snel ik door die afleveringen ga of wat? Haha. (A)

    En ja. Ik vond het leuk toen het draaide om Elena, Katherine, badguy Damon en goodguy Stefan. Maar nu is alles zó anders. Er is veelste veel van Klaus (begrijp me niet verkeerd, hij en Elijah zijn echt zó leuk) en nu is alles gewoon weird. Katherine is zowat helemaal buitenbeeld?! Terwijl seizoen 1 helemaal op haar gebouwd was zowat. En ik vind Damon als goodguy niet leuk, hij is niet meer zoals hij was in seizoen 1/2. En Stefan irriteert me nu hij zogenaamd slecht is of wat dan ook. En Bonnie irriteert me nóg meer, samen met Tayler. Alleen Caroline is degene die ik alle seizoenen lang leuk heb gevonden.


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    (...)
    Topsnelheid? Hoe bedoel je? Hoe snel ik door die afleveringen ga of wat? Haha. (A)

    En ja. Ik vond het leuk toen het draaide om Elena, Katherine, badguy Damon en goodguy Stefan. Maar nu is alles zó anders. Er is veelste veel van Klaus (begrijp me niet verkeerd, hij en Elijah zijn echt zó leuk) en nu is alles gewoon weird. Katherine is zowat helemaal buitenbeeld?! Terwijl seizoen 1 helemaal op haar gebouwd was zowat. En ik vind Damon als goodguy niet leuk, hij is niet meer zoals hij was in seizoen 1/2. En Stefan irriteert me nu hij zogenaamd slecht is of wat dan ook. En Bonnie irriteert me nóg meer, samen met Tayler. Alleen Caroline is degene die ik alle seizoenen lang leuk heb gevonden.

    Caroline is mijn favorieeeet, haha. Ik mag Stefan sowieso niet, Klaus en Elijah wel. Damon mag wel wat meer badguy van me uithangen en Tyler, tja, daar ben jij dus nog niet, haha. Ik bedoel ook de snelheid hoe je door de afleveringen gaat. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nieve schreef:
    Caroline is mijn favorieeeet, haha. Ik mag Stefan sowieso niet, Klaus en Elijah wel. Damon mag wel wat meer badguy van me uithangen en Tyler, tja, daar ben jij dus nog niet, haha. Ik bedoel ook de snelheid hoe je door de afleveringen gaat. (:

    Caroline is al mijn favo sinds ik haar voor het eerst zag verschijnen in seizoen 1. Heerlijk personage gewoon, ook altijd een boeiende verhaallijn om zich heen. En Damon vond ik leuk toen hij nog de badguy was uit seizoen 1/2 met zijn sarcastische opmerkingen en zo, maar hij draaft door met Elena. Klaus moet ik eigenlijk niet leuk vinden maar ik mag hem wel. En Elijah is gewoon helemaal geweldig! En ik ben al aardig verder wat betreft Tyler hoor, qua afleveringen, als je dat bedoelt?


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    (...)
    Caroline is al mijn favo sinds ik haar voor het eerst zag verschijnen in seizoen 1. Heerlijk personage gewoon, ook altijd een boeiende verhaallijn om zich heen. En Damon vond ik leuk toen hij nog de badguy was uit seizoen 1/2 met zijn sarcastische opmerkingen en zo, maar hij draaft door met Elena. Klaus moet ik eigenlijk niet leuk vinden maar ik mag hem wel. En Elijah is gewoon helemaal geweldig! En ik ben al aardig verder wat betreft Tyler hoor, qua afleveringen, als je dat bedoelt?

    Moet je maar even einde seizoen drie kijken, de cliffhanger. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.