• Sexy and Beautiful Wag's

    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil

    Meetingstopic

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 15:41 ]


    ~

    Dictionary schreef:
    Wie hadden hier zich nog meer ingeschreven voor nieuwe Beta? Ik ben niet door:(

    Volgensmij had Kim zich ook ingeschreven.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nieve schreef:
    (...)
    Volgensmij had Kim zich ook ingeschreven.


    Ik ook, maar ik vind het niet heel erg haha ;p

    Anyway, met al die overdreven drama er omheen heb je haast wel popcorn nodig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stiles schreef:
    (...)

    Ik ook, maar ik vind het niet heel erg haha ;p

    Anyway, met al die overdreven drama er omheen heb je haast wel popcorn nodig.

    Nou overdreven is het niet. Het slaat volkomen nergens op wat die twee gedaan hebben en dan nog niet hun fout begrijpen. Werd er gisteren echt chagrijnig van.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 11:31 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nieve schreef:
    (...)
    Nou overdreven is het niet. Het slaat volkomen nergens op wat die twee gedaan hebben en dan nog niet hun fout begrijpen. Werd er gisteren echt chagrijnig van.


    Ik bedoel er meer van dat die twee die het niet geheimhielden gehouden het een beetje overdrijven ;p

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 11:34 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stiles schreef:
    (...)

    Ik bedoel er meer van dat die twee die het niet geheimhouden gehouden het een beetje overdrijven ;p

    Ah oké, haha. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nieve schreef:
    Volgensmij had Kim zich ook ingeschreven.

    Dit meen je toch niet hè? Ik zou me nooit aanmelden voor zo iets. (krul)
    Ik ben zó slecht in grammatica en alles.


    Chaos is a ladder.

    Nieve schreef:
    (...)
    Ah oké, haha. (:


    Serieus, het is echt dom als er duidelijk staat dat je het stil moeten houden het toch doorverteld, als het nou op iets van msn of w'app was okee, want dan kan er niemand meelezen maar in een openbaar forum kan iedereen mee lezen.

    En nu houd ik mijn mond maar.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oké dan, wat heb ik gemist rond dat hele beta gebeuren? Er schijnt dus iets gebeurd te zijn?


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    Oké dan, wat heb ik gemist rond dat hele beta gebeuren? Er schijnt dus iets gebeurd te zijn?

    Eh, de bèta inschrijvingen waren dus gesloten en de mensen die door waren gekozen, hadden een mailtje gekregen. Nu kwam ik in een topic erachter dat twee personen even mooi hadden neergekwakt dat ze door waren. Één van hen had zelfs een tekst die ze moesten verbeteren op het forum neergezet, de ander had gezegd dat ze haar verbeterde versie wel even in een PB naar haar zou toesturen en ook hadden ze letterlijke zinnen uit de PB neergezet. Zelfs één zin waarin stond dat ze het geheim moesten houden. Nu zijn die twee dus gediskwalificeerd en hebben ze een waarschuwing gekregen en nu zijn ze het daar dus niet mee eens. Einde. Heel gezeik gisteren. We hebben ze echt tientallen keren uitgelegd waarom ze die waarschuwingen hebben gekregen en nog begrijpen ze het niet.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik hoorde idd ook dat er mensen het al wisten en dat hadden gezegd voor vandaag. Lisanne was er ook 1 van toch? Tenminste dat begreep ik uit een forum. Mja ik heb niks gezegd, pas nu:)


    ~

    Dictionary schreef:
    Ik hoorde idd ook dat er mensen het al wisten en dat hadden gezegd voor vandaag. Lisanne was er ook 1 van toch? Tenminste dat begreep ik uit een forum. Mja ik heb niks gezegd, pas nu:)

    Eh Lisanne ja. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Oké dan. Dat is dus echt compleet langs mij heen gegaan, lol. En stiekem ben ik nu heel nieuwsgierig naar wie die users waren. (A)


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    Oké dan. Dat is dus echt compleet langs mij heen gegaan, lol. En stiekem ben ik nu heel nieuwsgierig naar wie die users waren. (A)

    Eh, Lizse (Lisanne uit het footie topci) en Vollmer. Je kan het allemaal nalezen in die lange topicnamen bij off-topic, zou je willen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Dictionary schreef:
    Wie hadden hier zich nog meer ingeschreven voor nieuwe Beta? Ik ben niet door:(

    Heb geen pb gehad, dus ik ben waarschijnlijk ook niet door

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Heb geen pb gehad, dus ik ben waarschijnlijk ook niet door

    Nee, je bent niet door dan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.