• Aangezien ik best veel 'ongeluk' topics zie, dacht ik; laat ik dit eens vragen.
    Wat hebben jullie allemaal al een keer gebroken/zwaar gekneust/etc? En waardoor is dat gekomen?

    Jaja, een zeer gezellig topic dit! :')


    Ikzelf heb;
    -Linkerpols op 1 plaats gebroken = Ik struikelde en viel op de grond.
    -Gat in mijn hoofd = Slingerde met mijn hoofd tegen een paal aan.
    -Een rij melktanden eruit gestoten = Een jongen beukte met zijn hoofd tegen me aan.
    -Rechter duim zwaar gekneust = Er viel een rol lood op.
    -Linkerpols op 2 plaatsen gebroken + rechterhand gebroken (zitten nu 3 schroeven in)= Aanrijding.
    Dat waren de ergste dingen wel zo'n beetje...

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 16:10 ]

    Strider schreef:
    (...)
    Dan heb je zeker een heel snelle reactie vermogen, jeetje.
    Maar omdat de auto remde ofzo, viel je er toch hard van af?
    Eeyup :W.


    Shoganai i ne~

    Strider schreef:
    (...)
    Oh god o.o
    Een NAGEL in je oog? aaauw

    Is inderdaad niet iets om aan te raden. Ik zag een halve dag helemaal niks meer en het prikte ontzettend


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik heb op zich best veel geluk, nog nooit iets gebroken of erg gekneusd. Wel heb ik een zwakke enkel, die ik telkens verzwik. >.< Dus dat dus, alleen als ik ren. En oja, ik ben een keer van een trap gevallen en had een gat in mijn hoofd. Alleen toen was ik nog zo jong, dat ik me daar echt niets meer van herinner.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Strider schreef:
    (...)
    Dat zijn veel hersenschuddingen. D:


    Voordat ik een nerd bril had was hij van ijzer, en schuurde over mijn voorhoofd heen. Nu heb ik van die lichtroze littekens over mijn voorhoofd. Zie je niet als je niet dicht bij me staat. Gelukkig.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik heb mijn schouder gebroken, ja I know, slecht. Ik viel van een speeltoestel af.
    Ik heb mijn pols gebroken, ik viel uit mijn stapelbed. Daardoor kreeg ik ook een hersenschudding.
    Ik heb in het midden van mijn hoofd een litteken omdat ik tegen de punt van het aanrecht aangelopen ben.
    Ik heb op mijn rechterkant van mijn voorhoofd een litteken, één keer van de trap af gevallen, je zag mijn schedel zitten. Mijn hoofd werd gelijmt, de volgende dag stoot ik mijn hoofd tegen de wc pot en was hij weer open.
    Mijn voortand is afgebroken omdat ik tegen iemand aangerend was.
    Ik heb mijn enkelband verrekt tijdens handbal, de finalewedstrijd.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 16:47 ]


    Your make-up is terrible

    Rechter neusvleugel bijna gescheurd + linker/rechterduim open -> idioot doen op het schoolplein op de basisschool
    Linker/rechterduim (ik weet niet meer welke, ook niet bij de vorige) open -> met een step over een put heen rijden, wiel in de geulen van de put, hoppa, vallen
    Een week half-blind -> iemand gooide zand + klei + zeewier in mijn oog, per ongeluk, duurde meer dan een week voordat het over was en ik kon dus niets zien met dat oog
    Schouder gekneusd -> Bevrijdingsfestival, Heideroosjes = Moshpit
    Hoofd gekneusd -> iemand viel op me tijdens judo

    Geen breuken, thank gawd.


    Destroy what destroys you.

    Ik heb mijn linkervoet al eens gebroken => Ongeluk met een fiets


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Toen ik één was, ben ik onder een bijzettafeltje door gekropen en heb dat omgestoten. Er stond alleen hete thee op. Volgens mij was het nog geen derdegraads brandwond, maar dat scheelde niet echt veel. (Tenminste, dat is hoe mam het vertelt - ik weet het niet meer natuurlijk.) Ik lag in het Brandwondencentrum bij m'n vaders eerste Vaderdag :'D

    Oh, en toen ik iets van vijf was kwam ik met mijn vinger tussen een drangerdeur en toen lag mijn nagel er half af.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    -Arm op twee plekken gebroken in de botsautos
    -Gat in mijn hoofd in disneyland
    -Enkel gebroken op motorweekend
    -teen gebroken bij een vriendin, bleef achter iets haken
    -teen gebroken in Turkije, bleef achter het zwembad trapje haken
    -teen gebroken in Amerika, gleed uit
    -vaak vingers gebroken/gekneusd bij het korfbal
    -onderste rugwervels zwaargekneusd bij aanrijding

    En van die kleine dingetjes, zo heeft mijn broertje me vorig jaar tijdens de vakantie op mijn knie geslagen met een bezem en toen was die de rest van de vakantie dik en pijnlijk en ik heb altijd blauwe plekken, ik ben een kneus


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Kort en krachtig: Niets!

    Eh, edit: er zaten eens twee vingers tussen de deur. Dat was lang geleden, het deed zeer veel pijn, maar meer weet ik niet. Telt dat?

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 17:55 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Mijn voet (Geen idee welke) zwaar gekneusd omdat het overbuur jongetje van de camping in die tijd op mijn voet ging staan tijdens het voetballen --'

    Oh en nog eens daarvoor ook mijn voet zwaar gekneusd.
    Mijn neefje ging bij mijn vader achterste voren achterop en ik wou dat ook eens proberen bij mijn moeder en toen kwam mijn voetje tussen de spaken en mijn moeder bleef gewoon door fietsen en merkte niet eens wat? EH? terwijl ik ook nog eens keihard zat te huilen.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 17:58 ]


    Ivar Oosterloo.

    - enkel gekneusd, ik moest een hindernisbaan afleggen op een sportdag. Toen kwinkelde ik om toen ik door autobanden moest, ofzoiets. Heel dom en zeer pijnlijk.
    - tand door de lip, ook met een sportdag, tijdens voetballen struikelde ik over de bal en vloog met m'n bakkes tegen een of andere trut d'r knie.

    En dat was het volgens mij wel. Ik heb best wel veel ongeluk tijdens sportdagen.
    Ik krijg trouwens de rillingen van sommige verhalen.. Allemaal zo pijnlijk.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 18:03 ]


    Me so good.

    Hondenbeet in mijn arm, genaaid.
    Verder alleen maar krabbels, blauwe plekken en vingers die ik tussen iets steek, maar niks ernstigs.
    Dat is het. Ik ben best voorzichtig met mezelf ;d

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 18:07 ]

    Ik ben Prisoner, maar ben op Meknesiaa's account, iniedergeval :

    Prisoner ;

    Zware hersenschudding, vergeten wat er die hele week is gebeurd.

    Verhaal wat erachter zit :
    Het regende en we hadden buiten gym. We gingen softballen en ik sloeg de bal het veld uit en rende en gleed uit over het honk waardoor ik met mijn hoofd half over het kunstgras en half op de stoep viel -.-''


    No Need To Be Easy , Be Worth It x

    Ik heb mijn voet zwaar gekneust in groep 3 doordat er een dikke jongen bovenop is gevallen -.-''

    Dat was het wel zo'n beetje.. XD


    Don't be like the rest of them, darling