• Hoi iedereen
    Na vier jaar en half mod geweest te zijn, denk ik nu wel dat het genoeg is geweest. Ik verdrink in het schoolwerk. Daar is dan ook nog eens weekendwerk bij gekomen, dus ik denk dat het beter is dat ik me op school en werk fixeer.

    Ik ga dit enorm missen, maar zal Quizlet voor altijd in mijn hart dragen. Ik heb hier een enorm leuke tijd gehad als Tokio Hotel fan, dan als mod (wat echt geweldig is om je vaardigheden te verbeteren) en ik heb hier altijd mijzelf kunnen zijn.


    Dus aan jullie een bedankje voor de fijne tijd die ik hier heb gehad. (flower)
    Ik kom zeker nog wel langs, want ik zit nog boordevol schrijfinspiratie, maar ik denk dat mijn aanwezigheid niet zo zal opvallen. ^^


    Let the Night embrace you

    Je was een goede mod, ik vond je een goede toevoeging aan het team.


    26 - 02 - '16

    Whoa, dit kwam echt onverwachts aan. ;O Ik wou je meteen ook bedanken omdat je een goede moderator was (flower) Het zal echt wennen zijn je naam nu met een gewoon kleurtje te zien.


    -

    Aaahw, jammer! Je bent altijd een erg goede mod geweest.
    Maar ik snap dat je schoolwerk voor laat gaan!

    Hopelijk komt het allemaal goed, en zullen we je gewoon weer rond op Quizlet zien huppelen. :Y)

    Het is jammer, maar begrijpelijk. Je was een goed crewlid :Y)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ah, dat vind ik echt jammer want ik vond je echt een goede mod, maar het is natuurlijk begrijpelijk.
    Veel succes verder met school en werk. ^^

    Awh, dat is jammer. Maar te begrijpen uiteraard.
    Ik vond je ook een goede mod.


    16 - 09 - '17

    Erg jammer, maar bedankt voor de tijd die je in de site hebt gestoken!


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ai, jammer!
    Maar aan de andere kant, slim van je. Sommige dingen zijn nu belangrijker. Je was een goede mod, succes verder!


    Tijd voor koffie.

    Aldea schreef:
    Whoa, dit kwam echt onverwachts aan. ;O Ik wou je meteen ook bedanken omdat je een goede moderator was (flower) Het zal echt wennen zijn je naam nu met een gewoon kleurtje te zien.


    + Je ben nog steeds rood. Yay


    Some people are art and do art at the same time

    Tuala schreef:
    Erg jammer, maar bedankt voor de tijd die je in de site hebt gestoken!


    Pretty is just a pretty word.

    Ik vind het jammer, vooral omdat Jip nu ook gestopt is. Jullie waren beiden goede crewleden. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Aw, dat had ik eigenlijk niet zien aankomen. Wat jammer. D:
    In ieder geval bedankt voor al het werk en de tijd die je in Q hebt gestopt. Je was altijd een erg goede mod en ik hoop dat we je ook als je niet meer rood bent nog wel regelmatig terug zullen zien. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wat een veranderingen in de crew vandaag, lol. Ik vind het erg jammer, want hoewel ik nooit contact met je heb gehad of zo vond ik je een geweldige moderator.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Je was een vriendelijke mod en je hebt me goed geholpen met een paar dingen!
    Succes met school & werk, doe je best!

    Zo jammer :(