• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vindt je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af.

    Vollmer schreef:
    Dit hou ik echt niet vol...


    Life is full of fake people

    What the fuck is wrong with you! Kan je niet een keer normaal op mij reageren? Achterlijk kind.


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    What the fuck is wrong with you! Kan je niet een keer normaal op mij reageren? Achterlijk kind.


    Mee eens.

    Waarom loop je van de een naar de andere om daarna niks meer te zeggen, val toch dood.


    You make me smile, a lot..

    Ik heb er géén zin in, ugh.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik heb honger


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    ZIN IN VANAAAAAAAAAAAAVOND. :3

    Ik haat haar zo hard!
    stom mens alleen maar achter het computerscherm me uitschelden kom ik je in het echt tegen lach je alleen maar schijnheilig, de deur stond hier altijd voor je open, nu is ie definitief dicht STERF TOCH!


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Meh ik ben een stalker!.. altans vindt ik zelf )=

    Ik haat fietsen, waarom moet ik nou zo ver fietsen alleen maar voor school. Stomme rot brug!


    You make me smile, a lot..

    Stomme muggen!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik snap er geen ruk van meer en ik vind dat erg frustrerend.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik ben verliefd. Waarom toch op jou?
    Waarom niet op iemand die vrijgezel is? :c
    En de jongen die mij leuk vindt, vind ik weer niet leuk. Lekker dilemma. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Stomme boeren. Stomme mest.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    URGH. Mijn mond doet zoveel pijn. Als ik weer bij dat mens it steek ik haar persoonlijk neer met dat naald ding waarmee ze mij stak. Godsamme.


    The duty of youth, is to challenge corruption.