• Lieve Q'ers, ik heb last van een Paniekstoornis. (En ja, dit is vastgesteld, geen zelfdiagnose) Zojuist was hier een vriend van me en voordat hij ging, heeft hij me nog even wijsgemaakt dat er iemand in mijn huis zit (ik ben alleen thuis), dat hij schaduwen zag en dat dit de perfecte omstandigheden voor een overval waren, aangezien de achterdeur nog open stond, ik alleen thuis was etc. Hij weet dat ik last heb van een serieuze stoornis en hij weet dat ik geen held ben in het donker.
    Hoe kinderachtig het ook klinkt: ik ben doodsbang nu. Ik heb er serieus enorme buikpijn en klamme handen van. Daarnaast heb ik het benauwd en ben ik misselijk.
    Ik heb een kop warme chocolademelk, de tv staat aan en ik heb mijn moeder even gebeld, maar ik ga haar natuurlijk niet dwingen om eerder naar huis te komen. Ik ben alleen bang dat als het zo doorgaat en ik nog maar één verdacht geluidje hoor, ik in een paniekaanval terecht kom.

    Meh, ik durf te wedden dat enkelen van jullie mij uit gaan lachen. (': Maar goed, heeft er iemand nog tips voor mij?


    everything, in time

    Toch heel erg bedankt voor het aanbod, ik waardeer het enorm. ^^


    everything, in time

    Alsjeblieft! Ik vind het ook vervelend als ik alleen thuis ben en mijn vriendin praat over enge dingen!


    Don't let small minds convince you that your dreams are too big.

    Ik heb geen last van paniekaanvallen, maar als ik alleen thuis ben, en het is donker, ben ik ook altijd doodsbang. Dus ik lach je niet uit hoor. (:
    Maar het is kinda gemeen van die vriend van je... Vooral aangezien hij weet in wat voor situatie je zit.


    Life is a beautiful struggle

    Halissa schreef:
    Veel lichten aansteken en de tv luid genoeg zetten. Ik lach je heus niet uit en begrijp je angst.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Fijn, vrienden! ._.
    Ik ben anders ook geen held, maar ik denk dat je jezelf ook niet op moet zitten fokken, dan wordt het alleen maar erger.

    Ik ga vaak ook tegen mezelf zitten praten, met de TV aan of zo. Ik haat die stilte ook. :"D Zet een grappige DVD op of kijk een leuke film, ben je zo afgeleid.

    Ik ben trouwens nooit bang voor overvallers maar geesten, haha.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 19:33 ]

    Ik zou vet boos worden op die vriend. xd En nee, dat vind ik niet kinderachtig, maar als ik eens zo'n bui had, probeerde ik mezelf wel te kalmeren. Wat voor jou dus wat moeilijker is, maar je leert er vast wel mee om te gaan. (;


    You are beautiful, you are love.

    Als ik alleen thuis ben en echt bang ben (ik stel heel snel allemaal dingen voor die in het echt helemaal niet gebeuren, lol) ga ik grappige films/comedy series kijken of een boek lezen. Doe van alles, als je maar afgeleid bent (:


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    Ik vind zoiets absoluut niet iets om uit te lachen of zo. Maar als je nog iemand nodig hebt om mee te praten.. :3


    26 - 02 - '16

    Leuke nieuwe username trouwens. :3
    [Hij was toch nieuw?]