• Wat was jouw allereerste story op Quizlet? Hoeveel hoofdstukken had hij? Staat hij nog steeds online?


    De mijne was mijn eerste en enige Twilight fanfiction. Hij heet Daylight - Renesmees True Story, telt zestig hoofdstukken en is nog steeds actief, al zitten er een heleboel fouten in, haha. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mijn eerste story op dit account is Fake Fiancé, en is nog steeds bezig :-))


    Hope is not a dream but a way of making dreams become reality. ;)

    Mijn eerste echte story ging over Christian Beadles, had 64 abo's gekregen en 65 hoofdstukken dacht ik. Ik heb hem uit schaamte geïnactiveerd. Haha.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    "I bet you look good on the dancefloor - Matthew Hitt"
    Hij had maar twee hoofdstukken en staat al lang niet meer online hahah


    As travars

    Mijne is Smile (TH fanfiction) en serieus, als ik zo terug lees, ik schaam me dood voor alle fouten. Maar hij staat nog wel gewoon online.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Mijn eerste verhaal ging over 2 zusjes. Het heette E&E volgens mij. Ik had 3 hoofdstukken en 5 abo's ofzo. Ik heb het verwijderd omdat ik problemen had met de/het en dit/deze/dat/die. Wat ik overigens nog steeds heb en één van de redenen is dat ik niet schrijf. (:

    [ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 0:31 ]


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Een beschreven versie van de film Insidious. Ik vond het zo'n vette film en jammer dat niemand 'm durfde te kijken omdat-ie valt onder het genre horror dat ik hem omschreef in verhaalvorm. Inmiddels staat-ie op geïnactiveerd want ik ben niet van plan om er nog iets aan te doen.


    Searching heavens for another earth

    Mijn oude was Influence of you.. Of zo iets..
    Hij staat wel en niet online.. Hij staat er wel, maar ben hem op nieuw aan het schrijven xd. Dus de vernieuwde versie staat er op.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mijn eerste story was, Whatever happens I'm always behind you! - justin bieber
    Ik weet nog dat ik de eerste was met een Justin Bieber story lol.
    28 sep 2009, nu heb ik nog 1 abo en 1 bladwijzer. Maar ik had toen rond de 10 abo's. - wat toen nog héél veel was.
    Maar ik was hier al in de tijd van series. En mijn eerste serie ging over Tokio Hotel. (:


    Life is a beautiful struggle

    Volgens mij was dat 'Huurmoordenaar' en anders was het 'Dubbelleven'. Beiden in de Tokio Hotel era geschreven, op een angstaanjagende manier. Met o.a 'En toen ging je naar de keuken. Daarna ging ik Bill en ik winkelen in de stad.' enzovoorts. Hahaha. :'D
    Ik weet niet meer hoeveel hoofdstukken ze hadden. Wel nog waar ze over gingen. :'D

    [ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 1:04 ]


    Til hug og blod.

    Mijn eerste story is ''If I'm louder would you see mee'' ft Niall Horan.
    Nog steeds bezig. Neem maar een kijkje als je wilt. (:

    Ik weet dat het idee wat ik had, best cool was. Ik had maar één hoofdstuk, omdat ik toen nog maar net op Q zat. Helaas was dat vóór de crash en is dat ene hoofdstuk weg. En ik ben vergeten waar het verhaal over zou gaan ):


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Mijn eerste story hier is I just killed my boyfriend. Hij heeft 72 hoofdstukken en is afgelopen, en ik vind het zelf nog steeds een leuk verhaal waarop ik nog steeds positieve reacties ontvang.

    Ik ben gister hier gekomen, dus er staat nog niks op. Maar er komt er zeker nog een :')


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Mijn eerste Q-story was living in a pack, Twilight story rond Seth en staat niet meer online -gelukkig. Ik denk dat die een hoofdstuk of achttien, negentien was.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 12:25 ]


    Ex astris, sciencia

    Oorlogsbrieven, met 2 abo's en 26 hoofdstukken :')
    Als ik hem nu terug lees kan ik me niet indenken dat ik het op dat moment zo goed geschreven vond (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien