• Als ik ergens mee wil beginnen moet ik echt een goede motivatie hebben, anders kan ik mezelf er gewoon niet toe zetten. Dat heb ik onder andere bij het schrijven van een verhaal; ik heb genoeg inspiratie en ik vind het heel leuk om te schrijven maar ik blijf het onbewust uitstellen. Ook als ik ergens aan begin, maak ik het nooit af, ik heb drie onafgemaakte stories, naast me op de kast staat een niet-af schilderij en in de la ligt een half armbandje.
    Om iets af te maken heb ik echt een goede motivatie nodig, en ik vroeg me af wat jullie motiveert.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Hier op Quizlet is mijn motivatie abo's, leuke reacties en kudo's - wel logisch. Als ik hierbuiten iets doe is het meestal gewoon karakter. Mijn motivatie om elke dag te gaan lopen is omdat ik wil afvallen en door karakter zet ik door, maar het feit dat je iets graag doet helpt ook altijd mee. Ik denk dat je gewoon karakter moet hebben en wat je doet ook leuk vindt. Een echt doel voor ogen hebben, helpt ook wel.
    Ik weet niet of je hier iets aan hebt, sorry.


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    Dat heb ik dus. Meestal helt het wel als mijn ouders bijvoorbeeld zeggen: Als jij je kamer opruimt en het voor (weet ik veel: ) 2 maanden netjes houd, krijg je die leuke tas die je zo graag wilt!"

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 21:00 ]


    Believe in yourself.

    Dharma schreef:
    Dat heb ik dus. Meestal helt het wel als mijn ouders bijvoorbeeld zeggen: Als jij je kamer opruimt en het voor (weet ik veel: ) 2 maanden netjes houd, krijg je die leuke tas die je zo graag wilt!"

    Poeh, ik wou dat mijn ouders dat deden! Maar het kan hun niet schelen hoe mijn kamer eruitziet:p En daarbij houd ik mijn kamer best netjes, want ik kan er niet tegen als het een rotzooi is.

    De enige motivatie die ik thuis krijg is van mijn moeder die zegt dat ze de dingen leuk vindt die ik maak/doe. Maar dat vat ik niet serieus want mijn moeder vindt alles leuk wat mijn zus of ik doen.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Panini schreef:
    (...)
    Poeh, ik wou dat mijn ouders dat deden! Maar het kan hun niet schelen hoe mijn kamer eruitziet:p En daarbij houd ik mijn kamer best netjes, want ik kan er niet tegen als het een rotzooi is.

    De enige motivatie die ik thuis krijg is van mijn moeder die zegt dat ze de dingen leuk vindt die ik maak/doe. Maar dat vat ik niet serieus want mijn moeder vindt alles leuk wat mijn zus of ik doen.


    Ik wil dat mijn kamer netjes is, en toch word het altijd weer een rotzooi. Maar dit doen ze ook niet vaak hoor. Maar vorig jaar moest ik écht mijn kamer eens opruimen maar ik telkens geen zin. Mijn moeder had me toen horen praten over de Devil inside tas die ik bij de Bruna had gezien, en toen wilde ze een deal maken ;D

    Nah, mijn moeder zegt dat ik goed kan schrijven terwijl ze één keer iets van me heeft gelezen. Soms ze ik echt zo van: hoe kan jij nou goed ben ja of nee. En dan zegt ze: Als je iets leuk vind om te doen is het sowieso goed, wat andere er ook van vinden.


    Believe in yourself.

    Dharma schreef:
    (...)

    Ik wil dat mijn kamer netjes is, en toch word het altijd weer een rotzooi. Maar dit doen ze ook niet vaak hoor. Maar vorig jaar moest ik écht mijn kamer eens opruimen maar ik telkens geen zin. Mijn moeder had me toen horen praten over de Devil inside tas die ik bij de Bruna had gezien, en toen wilde ze een deal maken ;D

    Nah, mijn moeder zegt dat ik goed kan schrijven terwijl ze één keer iets van me heeft gelezen. Soms ze ik echt zo van: hoe kan jij nou goed ben ja of nee. En dan zegt ze: Als je iets leuk vind om te doen is het sowieso goed, wat andere er ook van vinden.

    Mijn moeder vind het helemaal geweldig dat ik schrijf en elke keer dat ik achter mijn laptop zit vraagt ze of ik aan het schrijven ben (al heb ik dat echt al heel lang niet meer gedaan). Ze wil ook graag alles lezen maar eigenlijk vind ik dat niet zo prettig :$
    Ze is jaloers dat ik "zoo mooi kan schrijven" omdat ze het zelf zou willen kunnen (Dit zijn haar woorden). Maar zelf heeft ze het nooit geprobeerd en dat is zo ook niet van plan want ze is er zeker van dat ze het niet kan.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Panini schreef:
    (...)
    Mijn moeder vind het helemaal geweldig dat ik schrijf en elke keer dat ik achter mijn laptop zit vraagt ze of ik aan het schrijven ben (al heb ik dat echt al heel lang niet meer gedaan). Ze wil ook graag alles lezen maar eigenlijk vind ik dat niet zo prettig :$
    Ze is jaloers dat ik "zoo mooi kan schrijven" omdat ze het zelf zou willen kunnen (Dit zijn haar woorden). Maar zelf heeft ze het nooit geprobeerd en dat is zo ook niet van plan want ze is er zeker van dat ze het niet kan.

    Haha ja ik zou het ook niet fijn vinden als de mijne alles leest.
    Ahw, haha! Mijn moeder kon vroeger altijd heel goed tekenen maar ze heeft er nu het geduld niet meer voor. net zoals lezen. Ze zegt dat ze er hoofdpijn van krijgt en dat ze daarom niet wilt lezen. Wel vraagt ze wel eens waar ik over aan het schrijven ben en dan verteld ze me meestal wel wat ze van het verhaallijn vind en zo (:


    Believe in yourself.

    Ik heb een Gossip girl story nog staan. onafgemaakt. Maar nu ik weer een nieuw verhaal heb, hij is gewoon te leuk om weg te doen of te laten liggen. En als ik ooit klaar ben met deze verhaal, kan ik misschien wel verder gaan met gossip girl, you never know.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Op Quizlet heb ik meer dan genoeg motivatie om te schrijven. Wat verwacht je anders met 535 lezers en vele pagina's vol reacties?
    Maar als ik schrijf aan mijn boek (manuscript)... Dan ben ik radeloos.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 23:52 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Op Quizlet heb ik meer dan genoeg motivatie om te schrijven. Wat verwacht je anders met 535 lezers en vele pagina's vol reacties?
    Maar als ik schrijf aan mijn boek (manuscript)... Dan ben ik radeloos.

    Als ik zoveel abo's, kudo's en reacties zoukrijgen zou ik ook geen andere motivatie meer nodig hebben. Maar die krijg ik niet en nu ik aan een OP ga beginnen zal ik helemaal weinig lezers hebben daar (':


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Mijn motivatie ligt bij mezelf. Is het idee goed en of ik veel inspiratie heb ja of nee.


    26 - 02 - '16

    Mijn motivatie is mijn muziek.


    stay safe because I like being alive at the same time as you