• Ik weet niet of het hier hoort, maar ik zou ook echt niet weten waar ik het anders moet zetten.

    Laatst las ik oude verhalen van mij over en toen kwam ik erachter dat mijn personages nooit een 'normale vader' hebben. Of ze hebben er geen, of het is een verschrikkelijke vent - of een combinatie van die twee. Dat is echt typerend voor mijn personages omdat ik me ook geen 'leuke' vader kan voorstellen gezien mijn relatie met mijn eigen vader Het keert altijd terug in mijn verhalen, hoe het zich ook mag uitpakken.

    Heb jij ook iets dat altijd terugkeert in jouw verhalen/personages? En wat is dat dan?


    Searching heavens for another earth

    Vast wel, maar ik weet niet meteen iets te verzinnen. Happy ends? Volgens mij hebben op een paar korte verhalen na al mijn stories dat. O, en personages die gay zijn duiken op een of andere manier ook steeds weer op. Ik heb volgens mij echt maar twee of drie verhalen die daarop een uitzondering vormen. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Eerst waren het bad ends. Daarna dat al mijn hoofdpersonages gemeen waren. Nu hebben ze een hekel aan de wereld, zijn sarcastisch, stemmingswisselingen en/of zijn een nerd. Oh en vergeet de superhelden niet.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    De meeste hoofdpersonages van mij zijn in de war...


    Believe in yourself.

    Mh, ik zal eens nadenken... Oh wacht, het is bij mij wel heel erg simpel en typerend dat er altijd wel een imperfecte, sexy badass in het verhaal zit. Ik kan er niets aandoen, maar ik houd daar gewoon van en vind het leuk om een geheimzinnige achtergrond voor ze te creëeren. Daarnaast heb ik ook de vreemde afwijking dat ik mijn hoofdpersonage altijd groene ogen geef. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Mijn hoofdpersonen zijn altijd meisjes (krul)


    i put the fun in funeral

    Ik ben zo verschrikkelijk slecht in schrijven--''


    Happiness is a form of courage.

    Ik heb hele wispelturige personages die zichzelf nog een beetje moeten vinden :3


    Let it come and let it be

    Bij mij is er vaak een driehoeksverhouding. Bij de story waar ik nu aan werk probeer ik dat dus te vermijden. :')

    Mijn hoofd personages zijn vaak ontzettend verschillend. Wel willen ze nooit verliefd worden, en zijn ze een tikkeltje pyscho zo af en toe.


    Alleen maar tranen van geluk