• Mijn zusje van vier... Mijn pa heeft besloten om haar even naar buiten te nemen omdat ze zo vaak binnen zit. Dus hij gaf haar de opdracht om zich aan te kleden, want dat moet ze leren haha.
    Dus komt ze zo naar beneden in een spijkerbroek en trainingsvest, en vraagt ze aan mij "Vind je mij mooi?' Hahahahah. Dat was echt schattig.
    Dus ik zei "Ja, ik vind je heel mooi." Wou ze me geen knuffel geven omdat ik nat haar heb en haar kleding dan verpest... (cat)

    Iemand ook soms zulke schattige broers/zussen?
    (krul)


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Mijn zusje is 4 en ze is super schattig. Maar soms kan ze erg eigenwijs zijn, wat haar nog schattiger maakt. Laatst was mijn moeder zich aan het omkleden in haar slaapkamer en me zusje zag dat, en ze begon opeens te roepen: "Sexy hoor!"
    Maar ze is ook echt een tomboy. Ze wilt haar haren kort knippen zoals jongens hun haar hebben (uiteindelijk hebben we haar haar tot haar schouders geknipt. Korter mocht niet van mijn moeder :3)
    Maar ze draagt alleen maar jongenskleding, houdt van Cars en Bob de Bouwer, ze wou laatst een slak nog dood maken, ze haat jurken want "die zijn voor meisjes. En ik ben een jongen". Haar woorden(krul)

    Maar ze is heel lief. Bijna iedere dag geeft ze me wel een knuffel en zegt ze dat ze mij lief vind.

    Mijn broer is 23, maar hij is ook lief. Hij vraagt me vaak advies over iets en hij probeert me altijd te helpen met school of andere dingen. Als hij een nieuwe telefoon of laptop koopt mag ik altijd zijn oude hebben (en met oud bedoel ik de allernieuwste versie want hij koopt iedere 3 maanden wel weer een nieuwe telefoon)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    ben enigskind, dus ik ben de cutie


    -

    Mijn oudere broer van 21 is niet schattig ;D


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik heb een broertje van 9, en ik vind hem allesbehalve schattig, eerder irritant. En iedereen in mijn omgeving vindt hem wel het schattigste kind ooit. (cat)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Mijn broertje van 13 kan soms echt schattig zijn, door mijn kamer in te lopen, zijn kleding te showen en me te vragen of het hem eigenlijk wel goed staat :')


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.