• Gisteren heeft All Time Low in Nederland opgetreden en voor het eerst hun nieuwe liedje For Baltimore live gespeeld. En het was zo goed, ik ben zo trots op ze en ik wil zo graag terug!

    Het is gefilmd met m'n iPhone en het geluid is heel goed, beeld is minder, omdat m'n arm heel erg trilde. Maar oh wat waren ze goed! :9~


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ALSJDLSKJFLSJFL WAAROM ZEGGEN MIJN OUDERS DAT IK ALTIJD TE JONG BEN.
    Ik heb de setlist gezien, en damn, je moet het echt zo ontzettend leuk hebben gehad.


    Food.

    Ik vond het zo leuk te zien dat ze echt zo zaten van 'wow vet veel mensen kennen het al' haha.
    Ik wil terug oke :c


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Scharry schreef:
    ALSJDLSKJFLSJFL WAAROM ZEGGEN MIJN OUDERS DAT IK ALTIJD TE JONG BEN.
    Ik heb de setlist gezien, en damn, je moet het echt zo ontzettend leuk hebben gehad.

    Ja het was zo leuk en ze speelde een extra liedje, omdat ze de langste show ooit wouden spelen c:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik wil ook terug D: Ik moest huilen tijdens Alex z'n speech haha. Het was zo geweldig. Heb je je brief nog kunnen geven :3?


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Pioneer schreef:
    Ik vond het zo leuk te zien dat ze echt zo zaten van 'wow vet veel mensen kennen het al' haha.
    Ik wil terug oke :c

    Ja het was zo leuk, ze waren zo verbaasd en ik was zo trots op ze! Ik wil ook terug hé, maar we hebben The Maine over 3 weken nog!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    OCallaghan schreef:
    (...)
    Ja het was zo leuk, ze waren zo verbaasd en ik was zo trots op ze! Ik wil ook terug hé, maar we hebben The Maine over 3 weken nog!

    Ze speelden ook echt goed, vond ik. Ik bedoel ik heb ze 3 keer eerder gezien, en ze spelen altijd vet goed, maar gisteren waren ze echt nog beter dan normaal (:
    En ja heb zo'n zin in The Maine ook!

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 20:44 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik wilde erheen, maar ik mocht niet.. :(

    ik heb dus gister via youtube gekeken xD


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Sake schreef:
    Ik wil ook terug D: Ik moest huilen tijdens Alex z'n speech haha. Het was zo geweldig. Heb je je brief nog kunnen geven :3?

    Hahaha, hou maar op over huilen ik heb vanaf remebering sunday tot het eind alleen maar gehuild. Ja aan Zack, omdat Jack en Alex niet buiten waren en ik het risico niet wou lopen dat ik hem niet kon geven. Maar later heb ik Alex nog wel gezien, dus ik heb spijt dat ik hem aan Zack gegeven heb.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Mooi dat je het naar je zin gehad hebt (:


    26 - 02 - '16

    Pioneer schreef:
    (...)
    Ze speelden ook echt goed, vond ik. Ik bedoel ik heb ze 3 keer eerder gezien, en ze spelen altijd vet goed, maar gisteren waren ze echt nog beter dan normaal (:
    En ja heb zo'n zin in The Maine ook!

    Ik vond ook echt dat er veel energie in zat en ze speelden (bijna) al m'n favoriete liedjes en het was zo leuk!
    Ja heb overal zin in, The Maine twee keer live zien op één dag.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    OCallaghan schreef:
    (...)
    Hahaha, hou maar op over huilen ik heb vanaf remebering sunday tot het eind alleen maar gehuild. Ja aan Zack, omdat Jack en Alex niet buiten waren en ik het risico niet wou lopen dat ik hem niet kon geven. Maar later heb ik Alex nog wel gezien, dus ik heb spijt dat ik hem aan Zack gegeven heb.


    Nawwh, ik denk dat Zack hem wel heeft gelezen/ aan de rest heeft gegeven. Hoop ik heel erg voor je.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Sake schreef:
    (...)

    Nawwh, ik denk dat Zack hem wel heeft gelezen/ aan de rest heeft gegeven. Hoop ik heel erg voor je.

    Ik hoop het echt anders ben ik verdrietig. Maar hij zei dat ze hem echt zouden lezen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik vond het zo geweldig. Ik had hem al gehoord en ik en mijn vriedin hebben ook heel hard mee staan zingen. Maar ik vond de rest minstens even goed. Ook hun cover van blink. (Alleen een paar jongens waren met elkaar aan het gooien???) Ik ben echt verdrietig dat het niet lager duurde.


    We've lived in the shadows for far too long.

    BlueHope schreef:
    Ik vond het zo geweldig. Ik had hem al gehoord en ik en mijn vriedin hebben ook heel hard mee staan zingen. Maar ik vond de rest minstens even goed. Ook hun cover van blink. (Alleen een paar jongens waren met elkaar aan het gooien???) Ik ben echt verdrietig dat het niet lager duurde.

    Ik vond alles geweldig! Ja en dan was dit al de langste set die ze ooit gespeeld hebben en dan was het nog te kort!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    OCallaghan schreef:
    (...)
    Ik vond alles geweldig! Ja en dan was dit al de langste set die ze ooit gespeeld hebben en dan was het nog te kort!


    Van mij hadden ze wel alhun liedjes mogen spelen, ik denk alleen niet dat mijn keel dat zo leuk gevonden had.


    We've lived in the shadows for far too long.