• Hoe moet ik het tegen mijn groot-ouders vertellen dat ik op een jongen val? :$
    Je vraagt je af waarom ik het zou zeggen, maar ze wil altijd weten wat ik ga doen en waar.
    Dus ik zal het moeten zeggen =$

    help?

    Edit : ik woon bij mijn oma en opa :$


    Niet geschoten is altijd mis..

    gewoon zeggen

    Het ligt er aan hoe jou ouders zijn. Mijn vader zou het erg vinden als ik op meiden zou vallen, mijn moeder niet. In mijn geval zou ik het het eerst aan me moeder vertellen, zodat die het misschien aan mijn vader kan vertellen. Je wilt natuurlijk geen rellen en shit. Dus vertel het aan de ouder waarvan jij denkt dat die het meest begrip toont.


    The economy is suffering, let it DIE!

    LotteLampje schreef:
    Het ligt er aan hoe jou ouders zijn. Mijn vader zou het erg vinden als ik op meiden zou vallen, mijn moeder niet. In mijn geval zou ik het het eerst aan me moeder vertellen, zodat die het misschien aan mijn vader kan vertellen. Je wilt natuurlijk geen rellen en shit. Dus vertel het aan de ouder waarvan jij denkt dat die het meest begrip toont.


    ik ben het hier wel mee eens,eigenlijk. =']


    We can only learn to love by loving.

    Schrijf het in een brief naar een vriend, laat die rondslingeren en nieuwsgierig als ouders zijn zullen ze het lezen en BAM. Ze weten het :Y)


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik heb werkelijk geeeen idee, ik ben gewoon hetero dus ik hoef ook niet te vertellen dat ik op meisjes val ofzo.. Misschien moet je ze vragen "Hoe zouden jullie reageren als ik op jongens viel?", en ja, dan komt het vanzelf misschien wel enzo ;o..
    Sterkte!


    I don't need words to feel those lips.

    Cherished schreef:
    gewoon zeggen
    Dat is best wel moeilijk hoor :$


    Niet geschoten is altijd mis..

    Ik heb eerst een week mijn vriendje op zitten hemelen bij mijn moeder voordat ik haar verteld had dat ik actually met hem had.
    Ik zou ze gewoon laten merken hoeveel hij voor je betekent, dan snappen ze het wel denk ik ;-]


    Mew <3

    oh nu woon je bij je opa en oma

    Ik zou een verhaal ophangen over een (verzonnen) vriend, bijvoorbeeld:
    'Een vriend van mij heeft gister (of whatever) gezegd dat hij op jongens valt. Hij is er best aangeslagen door en ik weet niet zo goed hoe ik hem moet helpen. Hoe zouden jullie reageren?' Nouja zoiets. Dus vertel ze eigenlijk hoe jij je voelt, maar doe dan net of het over een vriend gaat. Zo kun je polsen wat ze er van vinden en dan uiteindelijk kun je het hen vertellen. Succes.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Cherished schreef:
    oh nu woon je bij je opa en oma
    Ja, ik had een foutje gemaakt. Ik woon bij mijn oma en opa.
    Eerst woonde ik in belgie maar ben terug verhuist naar nederland door een ruzie =)


    Niet geschoten is altijd mis..

    Ik zou het ook eerst vertellen aan degene waarvan je denkt dat die het meeste begrip gaat tonen. En over een onderwerp beginnen waarmee je dan subtiel overgaat naar hetgene wat je wil zeggen.


    Live for something or die for nothing