• Viajar del mundo


    Normaal gesproken ga je nadat je je diploma hebt gehaald studeren. Een Amerikaans vriendengroepje besluit het over een andere boeg te gooien en gaan, tegen de wil van sommige ouders is, een wereldreis maken. Sommige zullen meegaan, simpel weg omdat ze meer van de wereld willen zien maar anderen gaan mee omdat ze nog niet goed weten wie ze nu zijn en ze zo hopen zichzelf te leren kennen. De vrienden gaan samen het grootste avontuur van hun leven aan en zullen tijdens hun reis andere jongeren ontmoeten. De vraag is alleen of hun vriendschap de reis zal overleven door de ruzies die zullen ontstaan maar ook door de nieuwe vriendschappen en liefdes. Kennen ze elkaar echt zo goed als ze denken of hebben sommige geheimen waar de rest niks van weet?

    Vriendengroepje
    -Zoë-Claire 'Zo' Welling~ Stiles op vakantie
    -Vienna Milena Castanovo~ Dictionary 1
    -Ivy Lotus Xena~ Frey
    -Lauren Campbell~ Demi1309
    -Destina Valencia de la Bourse~ Prisoner
    –Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor ~ Stiles
    -Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison ~ Cloudbreaker
    –Evan Ferry Duncason ~ Risus op vakantie
    -Calvin Turner~ Rechazame

    Buitenlandse jongeren
    –Pippa 'Pip' Callista Dubroux ~ Grieks/Frans/Brits ~ Stiles op vakantie
    –Catharina "Cat" Aphrodite Cosmos ~ Grieks ~ Cloudbreaker
    –Natasha Fabiënne Parker. ~ Engels ~ Risus op vakantie
    -Megan Nina Grant ~ Canadees ~ Adores
    -Nathaniël Alexander Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -Michaël Ramon Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -David Guandez ~ Spaans ~ Demi1309
    -Sebastiaan Dimitri Dubois~ Frans ~ Thesewords

    Regels
    – minimaal 6 regels, meer is natuurlijk altijd goed maar als je te vaak minder dan 6 doet (5 kan nog nét) dan word je er uit gegooid en dan moet je niet gaan zeuren. Mobieltjes zijn geen excuus om minder te schrijven.
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan
    -Geen perfecte personages, en liefst ook een beetje originele personages, dus niet die je al bij vijf andere RPG's gebruikt. Überzielige personages zijn ook niet erg geliefd.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Topics worden geopend door Stiles of Cloudbreaker
    -Maximaal 2 personages waarvan eerst maximaal één meisje.
    -Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen.
    -Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    -Geen ruzie buiten het RPG

    Rollentopic.

    Begin: De vriendengroepen is al een tijdje onderweg en zijn inmiddels in Londen, Engeland. Het is rond 9/10 uur 's avonds en ze zitten in een karaokebar in hartje Londen. De buitenlandse jongeren uit Engeland kunnen hier dus alvast inspringen.
    And remember: Ga niet té snel.

    © Stiles en Cloudbreaker

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 17:44 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Zoë

    Michael laat mijn pols weer los.
    'Laten we dan maar naar de ontbijtzaal gaan?' vraag hij, maar het is meer een retorische vraag.
    Ik knik en begin alvast te lopen. 'Heb je al iets van Nathan gehoord?' vraag ik als we bij jet lopend buffet staan. Ik leg een croissantje op mijn bord en pak daarna een bekertje met jus d'orange en kijk Michael afwachtend aan. Ik ben er nog niet uit of ik Nathan de huid vol ga schelden of dat ik hem compleet ga negeren.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [naar wie kan Lauren nou, begrijp het ecen niet:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ivy Lotus Xena.
    Zijn ene arm was om me heen geslagen en met de andere hield hij mijn hoofd vast, terwijl hij zijn kin even op mijn kruin laat rusten. Het voelt iets anders, maar voor mij voelt het goed, alsof hij mijn bescherming is en ik veilig ben. Ik voel me veilig. Ik weet alleen niet wat hij ervan vind. Hij zei dat hij er nooit echt eerder over na had gedacht… dus dat betekend dat ik het sowieso moet laten vallen, die gevoelens, maar dat heb ik wel voor hem over.
    Nadat ik hem weer aan had gekeken, wikkelt hij een van mijn donkere haarlokken om zijn vinger heen, terwijl hij mij aankijkt. Een warm gevoel stroomt door mijn lichaam, maar ik onderdruk de blosjes die op mijn wangen wil komen, omdat het anders nog ongemakkelijker voor mij zou zijn. “Hadden ze maar wat onaardiger gedaan toen ik nieuw was. Misschien hadden ze er dan ook een gekregen,” Grinnikt hij en daardoor moet ik zacht lachen.
    Hij trok een nadenkend gezicht naar me, waardoor ik hem nog meer afwachtend aankeek, maar wanneer hij dan naar me glimlacht, weet ik dat het goed is. “Best friends,” zegt hij met een lachje en ook op mijn gezicht is er een glimlach te zien. “Nou, Best friend, spring op mijn rug, dan breng ik je naar de ontbijtzaal,” Ik grinnik, kijk hem aan met een grootse dankbare blik en haal mijn armen rond zijn middel vandaan. “Oké! Dit dikkertje zal eens even op je rug springen!” zeg ik lachend en spring dan vervolgens snel op zijn rug waarna ik mijn armen om zijn nek doe. “Laten we onze borden voldoen met eten!” Grinnik ik en wijs naar voor, als teken dat ik er klaar voor ben.
    Dank je, Evan…


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Demi1309 schreef:
    [naar wie kan Lauren nou, begrijp het ecen niet:)]


    [Naar Sevastian]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [waar is hij?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lauren Campbell

    Ik zie Zoé bij de jongen staan, maar besluit ze maar alleen te laten. Mijn hoofd barste zowat uit elkaar leek wel. Ik sluit even vermoeid mijn ogen en loop dan naar het buffet. Echte honger had ik niet. Ik kijk om me heen en zie Sevastiaan zitten. Zwijgend ga ik naast hem zitten en neem een hapje van het broodje. Mijn maag lijkt zic gelijk om te keren dus schuif ik het bord van me af. 'Hoi,' mompel ik en kijk hem aan. Ik leun achterover in mijn stoel en sla mijn thee achter over. Ik sluit mijn ogen weer. Het aspirientje leek nog niet zijn werk te doen. Ik zucht even en knipper met mijn ogen. Dan zet ik een glimlach op mijn gezicht. Dit eas mijn eigen domme fout. 'Hoe gaat het met jouw?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Evan Ferry Duncason.

    Ze grinnikt en kijkt me dan met een dankbare blik aan, waardoor mijn glimlach verandert in klein en bescheiden. “Oké! Dit dikkertje zal eens even op je rug springen!” Lacht ze, nadat ze haar armen van mijn middel heeft laten glijden en springt vervolgens snel op mijn rug, waarna ze haar armen om mijn nek legt. "Zo zwaar ben je anders niet" Zeg ik, terwijl ik haar beide benen vastpak en een klein sprongetje maak, zodat ze even de lucht in gaat. Om te laten zien dat ze niet echt zwaar is.
    “Laten we onze borden voldoen met eten!” Grinnik ze en wijst dan richting de deur. "Bukken" Zeg ik lachend als Ivy haar hoofd bijna tegen de deurpost aanbotst. Ondanks dat we het goed hebben gemaakt, voelt het nog steeds anders, maar vredig.
    "Let's go eating!" Roep ik door de gang heen, terwijl ik met Ivy op mijn rug richting de lift loop. Zelf zou ik met de trap gaan, maar met iemand achterop je rug lijkt me dat geen verstandig plan.
    Eenmaal in de lift druk ik op het knopje van de begane grond, waar het restaurant is. "Er is een buffet toch?" Vraag ik aan Ivy, terwijl we in de lift staan. Nou ja, zij zit, ik sta. Ik hou van een buffet. Je kunt pakken wat je pakken wil voor dezelfde prijs en je weet zelf wanneer je teveel of te weinig hebt. Je kunt zelf weten wat en hoe je het op je broodje doet.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ivy Lotus Xena.
    “Zo zwaar ben je anders niet,” zegt hij, terwijl hij mijn beide benen vastpak en een klein sprongetje maakt, zodat ik even de lucht inga. Ik grinnik om de manier hoe hij laat zien dat ik niet zwaar ben. Hij zegt nog dat ik moet bukken als ik bijna tegen de deurpost aanknal, waardoor ik grinnikend mijn hoofd vlakbij zijn nek verstop. Pas als ik merk dat we in de lift staan, kijk ik weer op.
    “Er is een buffet toch?” Vraagt hij aan mij en ik frons even. Eigenlijk wist ik dat niet, maar dat zal vast wel toch? Ik hield van een buffet… “Hm,” mompel ik zachtjes en denk na. “Vast wel, en anders…” grinnik ik, waarna ik snel vervolg, “gaan we klagen! We willen een buffet!” lach ik, maar wanneer de lift op een etage stopt en er een oudere mevrouw in komt lopen die me raar aankijkt, stop ik even en gniffel ik na.
    De vrouw gaat naast ‘ons’ staan en kijk Evan en mij een voor een aan. Waarschijnlijk vond ze ons gewoon gekken, hopelijk zou ze niets zeggen over stelletjes of iets, omdat ze ons wel zo aankijkt… we hebben net dat gesprek gehad en het is niet handig als iemand het naar boven brengt. “Lekker veel en goed eten hoor, jongedame,” grinnikt de vrouw zachtjes en knikt even naar mij, maar kijkt vervolgens naar Evan.
    Oh dear Lord.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Evan Ferry Duncason.


    “Hm,” Mompelt ze zachtjes. “Vast wel, en anders…” grinnikt ze, “gaan we klagen! We willen een buffet!” Lacht ze dan en ook ik kan een grinnik niet forceren. "Als er geen buffet is, grijp ik de eerste beste vreemdeling vast en eis om een buffet" Ik grijns even gemeen, maar trek mijn gezicht al snel in de plooi als er een oudere mevrouw de lift in komt. Ze kijkt ons even raar aan, waardoor Ivy even stopt met lachen en gniffelt even na.
    De vrouw gaat naast ons staan en kijkt eerst even naar Ivy, voordat ze naar mij kijkt. Ik haal heel even een hand los van de grip op een van Ivy's benen en zwaai lichtjes glimlachend naar de vrouw om vervolgens Ivy haar been weer vast te pakken.
    “Lekker veel en goed eten hoor, jongedame,” Grinnikt de vrouw zachtjes, wat ze verder doet zie ik niet, aangezien ik naar de liftdeur kijk die langzaam opengaat. "Ik zorg wel dat ze genoeg binnenkrijgt" Glimlach ik naar de vrouw en loop de lift uit met Ivy nog steeds op mijn rug. "De geur van eten, heerlijk" Ik grinnik even en volg een bord waar 'restaurant' op staat. "Tadaam, we zi- Ze hebben een buffet!" Ik laat een 'ghehe' geluidje over mijn lippen rollen en loop dan richting het buffet. "Als jij de borden nou vasthoud in plaats van mijn nek" Ik lach even zachtjes en kijk dan naar het meisje wat voor me staat. Ze is zo rond de zeven, schat ik, en kijkt me doordringend aan. "Ook hallo" Glimlach ik, nadat ik haar een paar seconden op dezelfde manier heb aangekeken en laat Ivy dan van mijn rug afglijden. "Ik denk dat we beter zo ons bord kunnen vasthouden" Ik lach even vriendelijk naar Ivy en pak dan een bord van de stapel, om vervolgens langzaam langs het buffet te lopen en van alles wel wat te nemen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ivy Lotus Xena.
    “Als er geen buffet is, grijp ik de eerste beste vreemdeling vast en eis om een buffet,” Ik probeer naar zijn gezicht te kijken en merk er een gemene grijns op, maar deze komt als snel weer in plooi als de oudere mevrouw in de lift komt. Heel kort laat hij een hand los op de grip van mijn benen en zwaait lichtjes glimlachend naar de vrouw om vervolgens mijn been weer vast te pakken.
    De liftdeur gaat langzaam open. “Ik zorg wel dat ze genoeg binnen krijgt,” Evan loopt de deur uit en ik begin zachtjes te lachen. “Inderdaad, dat heeft deze jongen wel voor me over,” Grinnik ik en haal een arm rond zijn nek vandaan om vervolgens mijn vingers even kort door zijn haren te laten gaan, waar hij natuurlijk geen gel had.
    “De geur van eten, heerlijk,” Hij grinnikt even en volgt een bord waarop ‘restaurant’ staat. “Tadaam, we zi– Ze hebben een buffet!” Hij laat een ‘ghehe’ geluidje over zijn lippen rollen en ik slaak een zacht vreugdegilletje. Evan loopt richting het buffet en ik lik onbewust mijn lippen af. Ik kon er niets aan doen, ik was gewoon hongerig. “Als jij de borden nou vasthoud in plaats van mijn nek,” Hij lacht zachtjes en ik wil er net wat op zeggen als er een meisje voor ons staat. Ze is in ieder geval jonger dan tien, en ze keek Evan doordringend aan waardoor ik een wenkbrauw optrok.
    “Ook hallo,” glimlacht Evan en ik weet niet wat voor blik hij op zijn gezicht heeft, maar hij laat me al van zijn rug afglijden, waardoor ik mijn hakken weer op de grond zet en vervolgens naast Evan ga staan. “Ik denk dat we beter zo ons bord kunnen vasthouden,” Ik knik even en negeer het kind dat voor ons stond, maar het irriteert me nogal dat ze nog steeds richting Evan kijkt in een bepaalde bewonderde manier… Toch zeg ik er verder niets van en kijk haar kant niet op, pak net zoals Evan een bord van de stapel en gooi er allemaal eten op. Hierna zoek ik naar een plekje en loop richting Evan. “Zie jij iemand van onze vriendengroep of zullen we gewoon alvast zitten en op hun wachten?”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Stiles --> Lahey


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gaat iemand hier nog reageren?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik reageer morgen wel, nu niet echt zin in


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Topic 4


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    To the stars who listen — and the dreams that are answered