• Viajar del mundo


    Normaal gesproken ga je nadat je je diploma hebt gehaald studeren. Een Amerikaans vriendengroepje besluit het over een andere boeg te gooien en gaan, tegen de wil van sommige ouders is, een wereldreis maken. Sommige zullen meegaan, simpel weg omdat ze meer van de wereld willen zien maar anderen gaan mee omdat ze nog niet goed weten wie ze nu zijn en ze zo hopen zichzelf te leren kennen. De vrienden gaan samen het grootste avontuur van hun leven aan en zullen tijdens hun reis andere jongeren ontmoeten. De vraag is alleen of hun vriendschap de reis zal overleven door de ruzies die zullen ontstaan maar ook door de nieuwe vriendschappen en liefdes. Kennen ze elkaar echt zo goed als ze denken of hebben sommige geheimen waar de rest niks van weet?

    Vriendengroepje
    -Zoë-Claire 'Zo' Welling~ Stiles op vakantie
    -Vienna Milena Castanovo~ Dictionary 1
    -Ivy Lotus Xena~ Frey
    -Lauren Campbell~ Demi1309
    -Destina Valencia de la Bourse~ Prisoner
    –Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor ~ Stiles
    -Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison ~ Cloudbreaker
    –Evan Ferry Duncason ~ Risus op vakantie
    -Calvin Turner~ Rechazame

    Buitenlandse jongeren
    –Pippa 'Pip' Callista Dubroux ~ Grieks/Frans/Brits ~ Stiles op vakantie
    –Catharina "Cat" Aphrodite Cosmos ~ Grieks ~ Cloudbreaker
    –Natasha Fabiënne Parker. ~ Engels ~ Risus op vakantie
    -Megan Nina Grant ~ Canadees ~ Adores
    -Nathaniël Alexander Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -Michaël Ramon Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -David Guandez ~ Spaans ~ Demi1309
    -Sebastiaan Dimitri Dubois~ Frans ~ Thesewords

    Regels
    – minimaal 6 regels, meer is natuurlijk altijd goed maar als je te vaak minder dan 6 doet (5 kan nog nét) dan word je er uit gegooid en dan moet je niet gaan zeuren. Mobieltjes zijn geen excuus om minder te schrijven.
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan
    -Geen perfecte personages, en liefst ook een beetje originele personages, dus niet die je al bij vijf andere RPG's gebruikt. Überzielige personages zijn ook niet erg geliefd.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Topics worden geopend door Stiles of Cloudbreaker
    -Maximaal 2 personages waarvan eerst maximaal één meisje.
    -Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen.
    -Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    -Geen ruzie buiten het RPG

    Rollentopic.

    Begin: De vriendengroepen is al een tijdje onderweg en zijn inmiddels in Londen, Engeland. Het is rond 9/10 uur 's avonds en ze zitten in een karaokebar in hartje Londen. De buitenlandse jongeren uit Engeland kunnen hier dus alvast inspringen.
    And remember: Ga niet té snel.

    © Stiles en Cloudbreaker

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 17:44 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nadat Max terug naar het bed&breakfast is gelopen, is hij in zijn bedje gekropen en in slaap gevallen.

    Rond een uur of half zes, zes uur komt de zon op, maar de meesten liggen nog heerlijk te slapen.

    Inmiddels is het half tien geworden. Sommigen worden wakker, nemen een douche en ga ontbijten, terwijl anderen nog lekker blijven liggen.

    Weervoorspelling voor vandaag: Vandaag wordt het heerlijk zonnig, met later op de dag in sommige delen van Engeland een bui.

    Zoe

    Als ik wakker word, met noga wat hoofdpijn, merk ik dat ik opgekruld tegen Michael aanlig en vanuit mijn ooghoeken zie ik dat Lauren in het andere bed ligt. Voorzichtig, zodat Michael niet wakker wordt, rol ik een stukje bij hem vandaan en pak ik mijn mobiel onder het kussen weg. Ik kreun zachtjes van ergenis als ik zie dat het nog maar half tien is. Toch glij ik stilletjes het bed uit en pak ik mijn spuklen om vervolgens naar de badkamer te lopen, slapen lukt nu toch niet meer. Nadat ik de douche alvast heb aamgezet werp ik een blik in de spiegel. Er verschijnt een lichte frons op mijn gezicht als ik zie dat ik een zuigzoen in mijn nek heb. 'Hoe kom ik daar nu weer aan,' mompel ik iin mezelf.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Natasha Fabiënne Parker.

    Ik draai me nog een keer om, als de zonnestralen door het raam op mijn oogleden terrecht komen. "Natash, wakker worden" Het geschuivel van Kellan zijn schoenen houd op. Zacht gemurmel verlaat mijn mond, terwijl ik zijn hand op mijn schouder voel en zachtjes word ik heen en weer geschud. "Ga weg" mompel ik geirriteerd. "Je hebt gister zelf gezegd dat ik je wakker moest maken" Zucht hij, waarna ik langzaam overeind kom. "Oke oke, dankje" Mompel ik nog steeds geirriteerd. "Nu je toch wakker bent, waar zijn mijn-" Snel sta ik op en duw hem richting de deur. Je schoenen staan onder de tafel in de woonkamer en je jas hangt onder de mijna aan de kapstok, ga nou maar lekker werken." Is het laatste wat ik zeg, voordat ik de deur achter hem dichtsla. Ik gaap even uitbundig en maak mijn kledingkast open zodat ik in de grote spiegel kan kijlen die op de binnenkant van mijn kastdeur is vast gemaakt. Een geïrriteerd geluid verlaat mijn mond ala ik mijn haar zie. Het lange stijle haar wat ik hoor te hbben is veranderd in een klittenboel, aangezien ik mijn vissengraat vlecht nog inhad met slapen. Ik besluit er niet te veel aandacht aan te besteden en onder de douche te kruipen. "Natasha, opschieten! Ik wil nog douchen voordat ik naar een nieuwe klant ga" Hoor ik mijn vader roepen, terwijl ik mijn laatste kledingstuk aantrek. "Ik ben al klaar" Zucht ik. Nadat ik naar buiten ben gelopen, slaat de badkamer deur met een harde klap dicht. "Ook goedemorgen.." monpel ik. "jij ook hoor zussie" Een sterke, gespierde arm valt om mijn schouder heen en even denk ik dat ik word platgedrukt. Wessel, de enige die een beetje normaal is smorgens en tenminste de moeite doet om goedemorgen te zeggen, ondanks dat hij straks ook moet werken. "Wat zijn we weer vrolijk vandaag" Hij laat zijn arm van mijn schouder af glijden en laat zijn vingers even door mijn haren gaan. "Hoe vaak moet ik nog zeggen dat je van mijn haar af moet blijven?" Toch glipt er een onwillekeurige grinnik naar buiten. Wessel is echt een schat van een broer. Ik weet niet of dat komt door het feit dat hij homoseksueel is of dat hij gewoon erg aardig en beschermend tegenover mij is. Gisteravond toen ik thuis kwam lag iedereen al te slapen behalve Wessel. Die heeft me nog eenbezoekje gebracht. We hebben elkaar onze gebeurtenissen van die dag verteld. Toen ik over een wereldreis begon, werd hij meteen razend enthousiast, maar ik kon wel aan hem merken dat hij het toch wel jammer vond.
    Ik doe mijn haar voor de grote spiegel in mijn kast, terwijl Wes door blijft praten over zijn nieuwe geliefde, Nigel. Ik heb hem nog niet gezien, maar aan zijn verhalen te horen is het een halfgod of zoiets. Als ik eenmaal klarben loop ik met de pratende Wes naar beneden om vervolgens een paar broodjes naar binnen te werken.
    (Ik breid hem uit, als ik weer wifi heb ^^.)

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 11:25 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Michaël Ramon Gilliano Rodriguéz

    Lagzaam wordt ik wakker, ik zie Zoë nog net wegglippen naar de badkamer en ik krijg ineens een verschrikkelijke hoofdpijn. Ik laat even een pijnlijke kreun horen en kijk om me heen. Ik zie dat Lauren nog slaapt en ik rek me even uit.
    Ik ga met mijn handen over mijn gezicht en zo door naar mijn haar. Ik ga rechtop zitten en pak mijn telefoon uit de lader. Ik gaap even. Half tien. Ik knijp mijn ogen even dicht en sta langzaam op, ik loop naar de spiegel en gaap nog een keer waarna ik me nog een laatste keer uitrek en even in de spiegel kijk.
    Ik haal een wenkbrauw op als ik een zuigzoen in mijn nek zie. 'Wauw.' mompel ik dan en maak het bed even op en wacht totdat Zoë klaar is.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nathaniël Alexander Gilliano Rodriguéz

    Met barstende koppijn wordt ik wakker, lekker dan weer eens te veel gedronken. Ik gaap en open mijn ogen. Ik kijk recht in de ogen van..ja wie is het eigenlijk? Ik schrik even en frons. 'Goodmorning Babe.' zegt ze dan met een Brits accent.
    Ik moest wel weer eens erg bezopen zijn geweest. 'Ehh.' zeg ik dan en kijk haar aan.
    Ze staat op en laat een papiertje achter. 'Call me.' zegt ze nog en loopt heupwiegend de deur uit. Ik fronste en mijn hoofdpijn werd erger, niet te geloven dit. Dit was nog wel het raarste wat ik heb meegemaakt. Mijn blik gleed langs de kamer, jup. Ik lag in mijn eigen kamer. Als ik op mijn telefoon kijk ie ik dat ik nog een sms van Micha heb. 'You better watch out with Zoë, she's gonna kill you.'
    Ik wuifde het weg, het zou toch niks zijn. Ik gaapte en liep toen naar de badkamer waar ik ging douchen.
    Ik at wat, kleedde me aan en nam twee paracetamols. Als dat die zou werken weet ik het ook niet meer. Ik pakte mijn spullen, deed de deur op slot en liep toen naar buiten.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [vanaf vandaag/vanavond reageer ik weinig, want ik ga morgen op vakantie]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Destina Valencia de la Bourse

    Rustig opende ik mijn ogen. Ik glimlachte toen ik merkte dat ik in Calvins armen lag. Snel keek ik even op de klok.
    Het was al kwart voor tien.
    Ik sloop het bed uit en maakte hem vooral niet wakker.
    Ik gaapte even en rekte me uit waarna ik naar mijn koffer liep. Ik pakte een zwart lingerie setje, een turquoise topje en een lange spijkerbroek. Ook pakte ik nog even mijn andere toiletspulletjes die ik gisteren niet had gebruikt.
    Ik liep naar de badkamer en keek in de spiegel. Wat een ochtend gezicht.
    Ik draaide de douche open en liet het water langzaam warm worden.
    Als het water warm is stap ik de douche in en zing zachtjes mee met de radio.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 12:16 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Zoe

    Als ik de badkmaer uitloop nadat ik heb gedoucht, met mijn haar zorgvuldig over de zuigzoen zodat het niet te zien is, zie ik dat Michael ook al wakker is.
    'Goodmorning,' begroet ik hem vrolijk, maar op een zachte toon zodat Lauren niet wakker wordt.
    Ik bedenk me weer hoe opgekruld ik vanochtend tegen hem aanlag en blos lichtjes. Dan valt mijn blik op de zuigzoen in zijn nek. Automatisch ga ik met mijn hand naar de zuigzoen in mijn nek. 'Oh shit,' mompel ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivy Lotus Xena.
    Mijn ogen gaan langzaam weer open en automatisch vroeg ik me af hoe laat het nu is, maar die gedachte word overstemd door Evan. Deze nacht kon ik bijna niet slapen, telkens werd ik wakker en dan piekerde ik weer. Elke keer woelen totdat ik goed lag en hopende dat Evan ook weg zou gaan, maar natuurlijk werkte dat niet.
    Zou hij het door hebben? Door hebben dat ik hem leuk vind, of er iets anders aan de hand is? Gister reageerde ik niet zoals ik normaal zou doen, zoals de normale best-buddy Ivy. Bij deze gedachte zuchtte ik onhoorbaar en draaide me vervolgens om naar Vienna. Ze sliep nog. Mooi zo, want ik wil haar hier niet mee lastig vallen. Niemand trouwens.
    Het alarm was nog niet afgegaan, waardoor ik wist dat het geen elf uur was. Het was vroeger. Ik stond op zonder Vienna wakker te maken en zocht naar mijn mobiel die ergens in mijn tas lag. Toen ik deze eenmaal had gevonden, keek ik erop en zag dat het iets over half tien was. Dit keer kwam er wel een diepe zucht uit mijn mond. Mijn mobiel gooide ik weer in mijn tas en ik stond op om de benodigdheden te pakken voor het douchen. Mijn kleding zou ik straks wel uitzoeken, ik had nu alleen zin in een douche.
    De spullen legde ik op een stapeltje, waarna ik de douche aanzette en de zachte, maar koude stralen over mijn hand liet gaan. Ik kleedde me uit en liet het in een hoopje op de grond liggen. Alleen douchen nu, opruimen kan later. Ik ging eronder staan en liet een zucht horen. Hierdoor zou ik wel wakker worden en, wat het belangrijkste is, de oude Ivy terug zijn. Niet meer om Evan geven in die zin, maar wel een vriendschappelijke. Ik ging met mijn rug richting de deur staan en haalde mijn slanke, bleke vingers door mijn lange, donkere haar. Het water zette ik iets warmer en ik deed lekker geurende shampoo in mijn haren, waarna ik dit goed inwreef en vervolgens uitspoelde. Hierna volgde mijn lichaam en ondertussen begon ik zacht een liedje te neuriën, zodat mijn gedachten niet afgeleid zouden zijn naar Evan.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 12:30 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Michaël Ramon Gilliano Rodriguéz

    'Goodmorning,' hoor ik achter me en zie Zoë vrolijk naar me kijken. Ik glimlach. 'Goedemorgen kleine.' zeg ik dan en ie dat ze een lichte blos heeft.
    Ik ga met mijn hand nog even over de zuigzoen als ik haar : 'Oh shit.' hoor roepen ik frons.
    'Wat is er?' zeg ik dan en kijk haar aan.
    Haar hand ligt in haar nek. 'Wat is er?' vraag ik nog een keertje en haal een wenkbrauw op. Als ze haar hand een stukje schuift zie ik een klein rood plekje. 'Nee.' mompel ik dan en kijk haar verbaasd aan.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 12:57 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jeah buddy. Nu ergens in Brabant of zo (:


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Risus schreef:
    Jeah buddy. Nu ergens in Brabant of zo (:


    Was ik gisteren XD


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Zoe

    Michael vraagt twee keer wat er is maar ik reageer niet. Als ik mijn hand van de zuigzoen in mijn nek haal en mijn donkerblonde krullen er over heen laat hangen mompelt hij: 'oh'. Hij heeft het dus gezien.
    Ik friemel wat aan de oinderkant van mijn shirt en kijk alle kanten behalve zijn kant op. We hebben vast niks gedaan toch? 'Je eh, kan gaan douchen als je dat wilt,' mompel ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ( Wat is Zo ineens verlegen? XD )

    Michaël Ramon Gilliano Rodriguéz

    Dit kan toch niet zijn gebeurd? Hebben we iets gedaan? Kan toch niet? 'Je eh, kan gaan douchen als je dat wilt,' haalt ze me uit mijn gedachte en een beetje ongemakkelijk kijk ik haar aan, ze heeft haar gezicht naar beneden gericht en ik knik, ook al ziet ze het niet. 'Eh, ja is goed. Dankje.' mompel ik dan en pak mijn spullen bij één om te gaan douchen.
    Eenmaal in de douche laat ik de kraan warmlopen, kleed ik me uit en laat de warme stralen langs mijn lijf lopen. Mijn gedachte heb ik er niet helemaal bij en ik slik even. Ik hoopte niet dat we wat hadden gedaan. Lauren sliep in de kamer, dus dan lijkt het me toch niet?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ze nemen me in de maling door te zeggen dat we in n hotel overnachten ;00. Gaan we er alleen maar eten --"


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'