• Ja, zie titel...

    Ik vind het echt niet leuk meer...
    Ik wil mijn haar echt lang laten groeien maar ik erger me op die gespleten punten.
    Ik laat mijn haar eens in de 6 weken bijpunten op advies van de kapper maar ik heb er echt veel last van!

    Heeft iemand tips ofzo?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Goede shampoo gebruiken die daar speciaal voor is gemaakt?

    Strider schreef:
    Goede shampoo gebruiken die daar speciaal voor is gemaakt?


    This en ik wou vaak bijpunten zeggen maar dat doe je al.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Punt je het zelf bij? Want je moet het wel met een goede kapper schaar doen anders is het ook niet goed.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Andrelon gespleten haarpunten..


    Levensgenieter.

    Een speciale shampoo/conditioner kopen die helpt bij gespleten punten? (:


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    @ Strider
    ik dacht al aan die adrelon schampoo, perfect tot in de puntjes of hoe die heet
    maar ik dacht misschien hebben mensen op Q ideetjes...
    Ik heb er niet veel verstand van xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Uneventful schreef:
    Punt je het zelf bij? Want je moet het wel met een goede kapper schaar doen anders is het ook niet goed.


    Mijn moeder doet dat met zo'n speciaal kapperssetje. We hebben weinig geld voor extra dingen en dat heeft ze dus geleerd( dat bijpunten) zodat ik er wel n beetje fatsoenlijk uitzien met mijn haar.,


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    TheHorizon schreef:
    (...)

    Mijn moeder doet dat met zo'n speciaal kapperssetje. We hebben weinig geld voor extra dingen en dat heeft ze dus geleerd( dat bijpunten) zodat ik er wel n beetje fatsoenlijk uitzien met mijn haar.,


    Oké dan. (:


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Oké dan. (:


    ik dacht owk aan een soort haarolie ofzo


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Borstel je haar niet te krachtig uit, hierdoor ontstaan gespleten haarpunten sneller. Je haren niet te vaak stijlen en/of krullen. Hierdoor droogt het sneller uit waardoor er ook sneller gespleten haarpunten ontstaan. En verzorg het verder goed met shampoo en goede conditioner, masseer het zorgvuldig en goed in je haren. Ik hoop dat deze tips werken!


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    @fashionitaa
    ik zal het proberen!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    conditioner gebruiken en 2keer per week een haarmasker. Probeer stijltang en krultangen enz te vermijden.


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Gebruik elastiekjes zonder zo'n metalen dingetje.
    Ik weet niet meer of dat tegen gespleten haarpunten was, maar mijn kapster heeft dat een keer tegen mij gezegd. Sindsdien gebruik ik elastiekjes zonder een metalen ding.(:


    There is nothing more badass than being yourself

    Haarmasker goed!
    Maar stijltang gebruik ik zelden...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."