• En nu twijfel ik of ik er een verhaal over zal maken, maar het vreemde is het gaat weer vooral over Louis en tot nu toe gaat eigenlijk elk verhaal dat ik schrijf over Louis. That's pretty weird. Ik ben nu bezig om de verhaallijn uit te werken. (:
    Maar zouden jullie het verhaal over Louis doen zoals in mijn droom of zouden jullie iemand anders nemen?

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 10:00 ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ikzelf schrijf/schreef alleen over Harry & Zayn, maar als je Louis leuk kan neerzetten. Why not? (:


    To infinity and beyond •

    Ora schreef:
    Ikzelf schrijf/schreef alleen over Harry & Zayn, maar als je Louis leuk kan neerzetten. Why not? (:

    Omdat dat dan mijn derde Louis story wordt. xd


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Artistique schreef:
    (...)
    Omdat dat dan mijn derde Louis story wordt. xd


    Ik heb ook 3 Justin Bieber stories haha.


    To infinity and beyond •

    Ora schreef:
    (...)

    Ik heb ook 3 Justin Bieber stories haha.

    Haha, maar JB is alleen en One Direction bestaat uit 5 mensen, waarbij ik steeds weer op Louis uitkom...


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Artistique schreef:
    (...)
    Haha, maar JB is alleen en One Direction bestaat uit 5 mensen, waarbij ik steeds weer op Louis uitkom...


    Komt omdat je het misschien makkelijker vind om over hem te schrijven? Ik vind het makkelijker om over Zayn te schrijven :Y)


    To infinity and beyond •

    Ora schreef:
    (...)

    Komt omdat je het misschien makkelijker vind om over hem te schrijven? Ik vind het makkelijker om over Zayn te schrijven :Y)

    Ik denk het, want ik vind het juist moeilijk om over Zayn te schrijven. (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ik denk dat stiekem Louis je favoriet is en dat je daarom het makkelijk vind om over hem te schrijven omdat je over hem waarschijnlijk het meeste weet. Zelf heb ik niet zoveel met Louis, ik geef even veel om alle leden van 1D maar met Louis heb ik niet zoveel als met de andere vier. Bij andere mensen is dat weer anders.

    Als het jou een leuk verhaal lijkt, gewoon doen. Het maakt niks uit dat het je derde Louis verhaal word, ik heb ook wel eens drie HP stories achter elkaar geschreven en ik kreeg ook lezers die het blijkbaar niks kon schelen dat ik dat voor de derde keer deed.


    Physics is awesome

    Occhi schreef:
    Ik denk dat stiekem Louis je favoriet is en dat je daarom het makkelijk vind om over hem te schrijven omdat je over hem waarschijnlijk het meeste weet. Zelf heb ik niet zoveel met Louis, ik geef even veel om alle leden van 1D maar met Louis heb ik niet zoveel als met de andere vier. Bij andere mensen is dat weer anders.

    Als het jou een leuk verhaal lijkt, gewoon doen. Het maakt niks uit dat het je derde Louis verhaal word, ik heb ook wel eens drie HP stories achter elkaar geschreven en ik kreeg ook lezers die het blijkbaar niks kon schelen dat ik dat voor de derde keer deed.

    Het vreemde is dat Louis niet mijn favoriet is, tenminste ik dacht niet dat hij dat was, maar daar begin ik nu dus aan te twijfelen. Ik ga het gewoon schrijven! (;


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Artistique schreef:
    (...)
    Het vreemde is dat Louis niet mijn favoriet is, tenminste ik dacht niet dat hij dat was, maar daar begin ik nu dus aan te twijfelen. Ik ga het gewoon schrijven! (;


    Wie is dan je favoriet? (Ik denk dat favoriet Harry is)


    Physics is awesome

    Occhi schreef:
    (...)

    Wie is dan je favoriet? (Ik denk dat favoriet Harry is)

    Mijn favoriet is Niall, I guess. But I'm not even sure. :c


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Artistique schreef:
    (...)
    Mijn favoriet is Niall, I guess. But I'm not even sure. :c


    Niall, ik hou echt van zijn Ierse accent. Ik hield al van Ierland voordat ik 1D kende maar nu is die liefde echt gegroeid.


    Physics is awesome

    Harry is mijn favo. Ja dat moest ik kwijt :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Ik heb vannacht ook over One Direction gedroomd. Alleen ben ik geen fan :')


    Destroy what destroys you.

    CURLYMONSTER schreef:
    Harry is mijn favo. Ja dat moest ik kwijt :Y)


    De mijne ook maar ik geef om ze allemaal en ik heb ook wel eens over 1D gedroomd. Twee keer zelfs.


    Physics is awesome

    Chuggaa schreef:
    Ik heb vannacht ook over One Direction gedroomd. Alleen ben ik geen fan :')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!