• National Novel Writing Month is weer begonnen!

    Het doel van NaNoWriMo is om in één maand 50.000 woorden te schrijven. Je krijgt peptalks gestuurd om het vol te houden en het is natuurlijk een hele leuke ervaring. Vooral als je de 50.000 haalt.


    En deze quizletters doen daar dit jaar aan mee (met het erna genoemde verhaal):

    Bronte (GreyWolfMoon) - William 50K
    Austen(JanaAusten) - Anikita's laatste kans 50K | Blue lips, pale face
    Lilium (LadyMoirae) - Kiss from a rose
    Frodo (Philyra) - Zomerhitte
    Rosings (Peyrac) - The last bolt hole
    Vivaldi (Swanroad) - Phase Zero
    BlueRiver (Aprodithe) -
    Emrys (Taraluis) - Long road home
    Feline (Rebirthing) - Love is weird
    Assassin (Niksel) - A sailor's grave
    WillNotLearn (WillNotLearn) -
    Bagginses (Nolanverse) - The Headquarters
    Lovelydemon (Adoratax) - For better or worse
    Barnabas (BarnabasCollins) -
    MissStylesx (UnderTheStarsx) -
    Psychotic (Nemhain) - Perfect enemy
    Mylintis (Demesio) - The first snowflakes
    Scharry (Scharry) -
    Seelisch (Seelisch) - Writersblock
    Buttzville (EllenQuizlet) - Don't wake me up
    Vollmer (Halissa) - You steal my heart
    Danelaw (Ancient) - Hunting the predator
    DarkSavior (Hipio) - The legend


    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij. (Als je wil, vermeld ook je username op NaNoWriMo en de titel van je verhaal.)

    Hier kan je je aanmelden voor Camp NaNoWriMo!

    In dit topic kan je over Camp NaNoWriMo praten en elkaar tips geven etc. En misschien is het ook wel leuk om je verhaal en je vooruitgang neer te zetten.

    Succes iedereen!


    Q-wordwars: (elke dag)
    1) 13:00-14:00
    2) 15:00-16:00
    3) 20:00-21:00
    4) 21:30-22:30

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 11:31 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    De topics gaan wel snel.


    Your make-up is terrible

    Haha, ja, vind ik ook x'D


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Absoluut. (':


    comfort in c h a o s

    Dat kan je zeker zeggen.


    Ex astris, sciencia

    We zijn ook met veel + het is interessant (;

    @ Assassin: als je vast zit moet je gewoon aan de hoofdregel van NaNo denken:

    Just keep going


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ja, inderdaad.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Dat doe ik eigenlijk al de hele tijd haha. Maar ik heb niet echt gebeurtenissen die er in moeten komen dus ik kan er niet naar toe werken. Dat is wel vervelend.


    Your make-up is terrible

    Ik ben ook een beetje verloren, ik weet hoe je je voelt ><


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Probeer gewoon op zo'n gebeurtenissen te komen. Typ zonder er echt bij na te denken. Stop er iemand in die ziek wordt, dood gaat, zwanger wordt, trouwt, etc. die dingen zijn echte woorden aantrekkers. Ergens details bij stoppen, een nieuw personage introduceren, zien wat je verder nog met dat personage kan. Dat zijn allemaal dingen die je kan doen. [:


    comfort in c h a o s

    Of een boom beschrijven!

    Nee echt, daar krijg je veel woorden mee :'D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Of een boom beschrijven!

    Nee echt, daar krijg je veel woorden mee :'D


    Zoiets heb ik al gedaan lolol.


    Your make-up is terrible

    Ik zal eens kijken, zo bij de wordwar. Het is alleen jammer dat het allemaal niet in mijn verhaal past. ><

    @ Frodo, haahha. Zal ik wel eens doen dan ;D

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 15:31 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Misschien iemand die iets breekt bij het schaatsen? Door het ijs zakt? Relaties die stuk gaan? (: Drama schrijft altijd goed. Je hebt het ook over een opkomend schrijfster, niet? Laat het schrijven eens wat slechter gaan, bedenk ik je verhaal zelf de personages die zij kan gebruiken?


    comfort in c h a o s

    Zeg dat een camion haar kat overrijdt? Is ook erg dramatisch...


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Austen schreef:
    Misschien iemand die iets breekt bij het schaatsen? Door het ijs zakt? Relaties die stuk gaan? (: Drama schrijft altijd goed. Je hebt het ook over een opkomend schrijfster, niet? Laat het schrijven eens wat slechter gaan, bedenk ik je verhaal zelf de personages die zij kan gebruiken?


    De relatie is al stuk en inderdaad, de drama is geweldig ;D
    Inderdaad, dat ze begint aan een nieuwe boek of zo ;D Kan ik wel doen, dank je wel! (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.