• Hoihoi :)

    Aangezien ik zelf geen tijd heb voor een nieuwe storie, en toch met een misschien best leuk idee kreeg, bied ik hem hier aan!
    Geen idee hoe ik eraan kwam, maar toch. Kijk maar of je er iets mee doet, hihi!

    Het idee was een soort van Boer zoekt Vrouw. Of Boerin zoekt Boer, als je het zo wilt bekijken. Ik had het bedacht met One Direction, maar natuurlijk kan het ook met gewone personages of andere celebs of weetikhet. maar het zit zo: Een jonge knappe boerin meldt zich aan voor Boer zoekt Vrouw, zoals het normaal gesproken in bzv gaat. Ze krijgt een groot aantal brieven, ze kiest 10 leuke jongens uit om te komen. Er vallen steeds wat mensjes af, tot er 3 over blijven. Maar dan komt het keuzemoment weer. Maar de boerin weet het echt niet wie ze moet kiezen, en alles. Ze voelt ook niets voor de jongens. Dus ze hakt de knoop door: Ze stuurt ze allemaal naar huis, gewoon omdat ze inziet ddat het toch niets gaat worden.
    Het bzv-verhaal is voor haar afgelopen, en voor de jongens ook. Ze heeft er aan de ene kant wel spijt van, maar ook weer niet, want ze wist immers toch dat het niets zou worden. Het normale leven op de boerderij begint weer, tot ze een tijdje later, terwijl ze 's avonds aan het stofzuigen ofzo is, een brief onder de bank tegenkomt. In mijn gedachten was het dus een brief afkomstig van Harry. Ze leest de brief en kan het niet laten om hem te bellen...


    Als iemand dit idee werkelijk wil gebruiken, zeg het even! Dan verwijder ik dit topic zodat niet nog 100 andere mensen er mee bezig gaan ;) En zeg het ook even als je verhaal dan online staat, want sws neem ik dan een abo!! xx

    ik heb er helaas geen tijd voor:Y)


    •*• Lululu •*•

    Dat idee klinkt leuk, maar ik heb zelf ook geen tijd. Sorry!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”