• Hey! Kan je goed covers maken, of vindt je het gewoon heel leuk? Dan heb ik een vraag aan jou; wil je een cover voor me maken?

    Dit is mijn eisen-lijstje:
    Eigen foto's?: Deze & deze of deze, maar deze is denk ik niet heel duidelijk & Deze, alleen dan het liefst alleen de bliksem + lucht, zonder de grond eronder zegmaar.
    Sfeer: Eng, bang, spannend.
    Tekst: I'll find my way back En dan in het klein eronder; Interactive story - soldiery
    Extra:
    Dit is de inleiding van het verhaal, misschien dat je er nog wat uit kunt halen, hihi.

    I'll find my way back.
    Opgesloten in een donker doolhof, met alleen één lucifer en een bonkende hoofdpijn, moet jij je weg terug zien te vinden in een doolhof van vallen, ravijnen, en nog meer angstaanjagende obstakels.

    Wat kies jij? De dood na een paar stappen, of door vechten zodat je misschien ooit het daglicht weer zal zien?

    Moet ik je waarschuwen? Met waarschuwen bedoel ik dus 'zeggen als de inleiding is geactiveerd' want ik ga niet hoofdstukje voor hoofdstukje activeren, ik activeer alles tegelijk als ik het af heb.

    Heb je nog meer info nodig, of is er nog iets anders? Meldt het alsjeblieft even, dan ga ik kijken of ik nog wat kan toevoegen/aanpassen.
    Het heeft wel haast!

    Alvast bedankt!

    Cover 1 van Biebsels
    Cover 2 van Yuliette
    Cover 3 van Panini
    Cover 4 van Panini

    Ik heb nu die van Yuliette gebruikt, maar als er nog meer worden ingezonden kan het zijn dat ik het nog verander. Er kan nog ingeleverd worden dus.


    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 20:42 ]

    niemand? ;C

    Omdat het spoed heeft ga ik wel even voor je aan de slag.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Yuliette schreef:
    Omdat het spoed heeft ga ik wel even voor je aan de slag.


    Heel erg bedankt, alvast.

    Ik hoop dat je het oog op die plek mooi vindt, anders wil ik wel wat nieuwa proberen.


    Er kunnen nog dingen veranded worden en ik hoor graag wat je ervan vindt.
    En kan je me waarschuwen als je begint?


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Yuliette schreef:
    Ik hoop dat je het oog op die plek mooi vindt, anders wil ik wel wat nieuwa proberen.


    Er kunnen nog dingen veranded worden en ik hoor graag wat je ervan vindt.
    En kan je me waarschuwen als je begint?


    De plek van het oog vind ik wat minder mooi, want het oog hoort niet bij de persoon zeg maar. Verder vind ik het lettertype ook niet zo fijn, omdat ik niet echt iemand ben van de overdreven lettertype, misschien dat je die wat 'gewoner' kan maken? (: Verder; heel erg bedankt! Hihi.

    & ik waarschuw je als ik begin !

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 19:51 ]


    Zo beter? Ik vond hem trouwens ook wel wat hebben met de kleuren omgekeerdxD


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    ik wil het wel proberen maar ik snap niet hoe ik het hier kan plaatsen.
    Nou ja ik ga het even proberen


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    xGlimmer schreef:
    ik wil het wel proberen maar ik snap niet hoe ik het hier kan plaatsen.
    Nou ja ik ga het even proberen

    Uploden via Tinypic
    En dan de URL kopiëren en hier plakken.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Yuliette schreef:
    (...)
    Uploden via Tinypic
    En dan de URL kopiëren en hier plakken.

    thanks, ga het nu proberen


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Yuliette schreef:


    Zo beter? Ik vond hem trouwens ook wel wat hebben met de kleuren omgekeerdxD


    Ja, zo is het beter! HAHAH, alleen kan je dan niet goed zien dat het een hoofd is c:

    oke ik heb het even geprobeerd, dit is eigenlijk één van de eerste covers die ik maak dus als er iets moet worden veranderdt hoor ik het graag, dan kan ik mezelf verbeteren.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    xGlimmer schreef:
    oke ik heb het even geprobeerd, dit is eigenlijk één van de eerste covers die ik maak dus als er iets moet worden veranderdt hoor ik het graag, dan kan ik mezelf verbeteren.



    Uuh, nou het oog is eigenlijk gewoon als vierkant erop, en het is mooier als het er wat vloeiender opgemaakt is, alsof het 1 foto is. Ook is het hoofd niet heel duidelijk. Het lettertype vind ik zelf ook niet heel mooi, maar dat is mijn eigen smaak natuurlijk. Ik zal hem bij het lijstje zetten!

    soldiery schreef:
    (...)

    Ja, zo is het beter! HAHAH, alleen kan je dan niet goed zien dat het een hoofd is c:

    Wil je dat ik het hoofd duidelijker maak? Dan wordt het oog wel lichter.
    Of had je het over de foto met de omgekeerde kleuren?


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Yuliette schreef:
    (...)
    Wil je dat ik het hoofd duidelijker maak? Dan wordt het oog wel lichter.
    Of had je het over de foto met de omgekeerde kleuren?


    Die met de omgekeerde kleuren, haha.

    Hier is het verhaal trouwens.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 20:43 ]