• Hallo

    Mijn broer wilt graag Nikes bestellen op www.leukedingenshop.nl omdat ze daar nu goedkoop zijn. Alleen stond er dat het geld moet worden overgemaakt naar het buitenland, China. En toen hij dat vertelde vertrouwde mijn moeder het niet meer. Nu is mijn vraag of iemand er misschien ervaring met de website heeft? Is het betrouwbaar?

    Alvast bedankt xxx

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Nouja ik heb lightinthebox.com besteld en daar ging het gewoon wel goed kwa service.

    Hm, zelf zou ik het niet zo snel doen.
    Zoek anders op google reviews van andere mensen die ervaring hebben met de site :')


    Not all treasure is silver and gold, mate.

    Als ik jou was zou ik misschien de site lightinthebox.com proberen ik heb daar een account en het is een Chinese leverancier die ze maakt en stuurt. Als ik jou was zou ik even daar op kijken of ze daar ook nikes verkopen.

    Die webwinkel heeft geen keurmerk, geen vestigingsadres, geen telefoonnummer, geen kvk-nummer (staan althans niet op de site) en bij SIDN blijkt dat het domein in de VAE geregistreerd staat onder een alles behalve nederlands aandoende naam..

    ~


    Die site is net een maand oud (of jong?). Zelden zo'n amateuristische website gezien.

    "ik geloof dat dit geen veilige site is omdat zij geen telefoonnummer erbij hebben staan en aangezien ze wel aangeven 24-7 bereikbaar zijn hoe kan ik dit oplossen."

    Dat eerste geloof ik ook en dat tweede is heel makkelijk: gewoon niets kopen/bestellen via die site. Maar ja, die (relatief) goedkope schoenen lokken toch wel.... of niet?

    Die website is geregistreerd door een Chinees (in de VAE?). Die site heeft dus totaal niets te maken met het bekende merk 'Nike', zoals die site suggereert: 'Copyright © 2014 Nike Air Max. Powered by Nike Air Max Nederland'.

    En die totaal nietszeggende logo's onderaan die site zijn al helemaal om te lachen.
    Die website voldoet ook totaal niet aan de Nederlandse wetgeving.
    Degene die via deze site wat bestelt moet wel heel erg naïef zijn.

    Ik vermoed dat Nike NL hier snel een eind aan gaat maken.

    Bron


    Nee dus. Ik vind de site er zelf ook heel onbetrouwbaar uitzien, het is heel erge plagiaat op de website van Nike zelf. Ik zou er niets kopen.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2014 - 18:31 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik zou het niet doen. Laat staan, vergeet niet dat je douanekosten moet betalen voor dingen vanuit China. Dat kan ook duur worden.


    Let the Night embrace you

    Een snel trucje: bij het 'betalen' even kijken of er zo'n slotje voor het webadres komt te staan in de sitebalk. Niet het geval? Laat maar hangen.

    Niet doen, deze site is bijna hetzelfde qua layout en behoorlijk shady: http://schoenen-kamer.nl/


    No growth of the heart is ever a waste

    Don't.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Google de naam en je weet het..


    "Ignite, my love. Ignite."

    Klinkt niet heel betrouwbaar, vind ik.


    The universal language of art.

    Klinkt niet betrouwbaar. Ze zullen dan ook nep zijn denk ik, als ze uit China komen.