• Topic-eigenaar; Beat.


    Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.



    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio.
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio.
    Make-up Ruimte.
    Theater.
    Jongensslaapzaal.Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet (VOL !):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.
    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin
    ~ Jazz (VOL !):
    Veronica Madeline Green ~ Facetious.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.
    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98
    ~ Klassiek (Nog 2 jongens):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309
    Nog vrij.
    Nog vrij.
    ~ Modern (VOL !):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.
    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.
    ~ Hip hop (VOL !):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog
    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.
    ~ Streetdance (Nog 1 jongen):
    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.




    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.



    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Maaaiinnn topics]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    'Slapen. Weet je het zeker?' Ik liet mijn stem een beetje schor klinken, maar met een zwoel randje eraan. Ik draai me om en laat mijn heup expres zijn heup raken. Ik lig nu ook op mijn rug en draai mijn hoofd. Ik kruip iets dichter naar hem toe en laat mijn lippen over de huid in zijn nek gaan, dan houd ik mijn lippen stil. Nog steeds op zijn huid en laat het dan net de plek zijn waar ik eerder een zuigzoen had gezet. Ik raak zijn huid even aan met mijn tong en haal dan mijn lippen weer van zijn huid af. Ik kijk hem aan om zijn reactie te pijlen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik hoorde haar stem door mijn hoifd spoken en knikte afwezig "Uhme Ja slapen ja" zei ik en voelde haar heup de mijne raken en ik beet op mojn lip niet veel later voel ik haar lippen in mijn nek en bal mijn vuisten. Haar lippen verplaatsen en ik voelde ze tegen de gevoelige huid bij een zuigzoen n een zachte kreet verliet nijn mond. Ik wist niet wat ik moest doen alleen dat ik niet mijn ogen zou open doen of toe zou geven dat mochy ik niet doen van mezelf.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Ik ga over op mobiel]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    -


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik grijns even. Dat kreetje zei al genoeg. Ik kijk hem aan, maar hij houdt zijn ogen dicht. Ik ga met mijn hand onder zijn shirt en streel zijn sixpack. Ik duw zijn shirt iets omhoog en breng mijn lippen weer naar zijn oor. 'Kan jij ook bij mij doen,' fluister ik uitdagend en zwoel in zijn oor. Ik hoopte dat hij nu helemaal gek werd. 'En ik zei toch, open je ogen. Misschien ben ik wel naakt.' Een grinnik rolt over mijn lippen. Ik kijk hem aan en laat mijn lippen weer over zijn hals gaan. Mijn hand laat ik naar beneden afzakken en blijf plagerig bij zijn broek hangen. Hoeveel moest ik nog gaan doen om zijn grens te bereiken? Hem uitkleden ofzo? Een lach rolt even over mijn lip.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jaimyhoi schreef:
    [Maaaiinnn topics]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    *ik ga slapenn xx*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [ahw oke:(]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    *Sorry ik schrijf nog wel een laatstwle stukje*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [YEAH:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik voelde haar hand onder mijn shirt glijden en haar vingers over mijn buik, mijn hofd tolde helemaal. Wat ze mwle allemaal wel niet aandeed. Hasr wooren apookte door mijn hoofd, ik schudde mijn hoofd "Nee dat ben je niet dan had ik het wel gehoord"fluistee ik en zuchte kort. Haar handen voelde ik bij mijn broek en ik beet op mijn lip veel lanfer ging ik dit niet volhouden. Ik pakte haar handen vast en keek haar serieus aan "Niet amy, je test mijn uiterste" fluisterde ik weer maar nu schror.


    *Doei xx*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik kijk hem aan en glimlachte weer. 'En vind je dat erg?' Ik kijk hem aan en knipper onschuldig met mijn ogen. Ik kijk naar mijn handen die hij vast heeft en dan weer naar Jamie. ik weet dat ik hem nu bijna zo ver heb om iets terug te doen. Met mijn duimen streel ik ziij hand en ik bijt verleidelijk op mijn lip. In mijn ogen is ongschuldig, ondeugend, een twinkeling van plezier en een sprankeltje lust te zien. Ondeugend kan ik gewoo kijken wanneer ik wil, net als onschuldig. Die twinkeling komt van zelf en in mijn buik borrelt de lust op.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [slaaplekker x]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik reageerde niet op haar vraag aangezien ik dan rare dingen zou gaan zeggen, ze kijkt me aan met een onschuldige blik en ik voel haar duimen over mijn handen gaan. Ik ging dit verliezen.. dacht ik in mezelf, ik liet haar handen los en toen ik in haar ogen keek zag ik wat ik dacht lust en onschuldig en ondeugend allemaal in een blik. Ik schoof een stukje naar achter nog een keer zoiets en ik scheur de kleren van haar lijf af, ik beet op mijn lip en keek naar het water. Ik probeerde me niet meer op Amy te concentreren en uit alle macht probeerde ik aan iets anders te denken wat mijn gedachten van Amy af zouden houden.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.