• Het einde van 2012, het jaar van de horrorwinter in Europa, de coma van Friso, bangalijsten, bomaanslagen in Syrie, een mislukt EK voetbal, olympische spelen, facebookmoord, project-X Haren, moord op een grensrechter en het bloedbad op een Amerikaanse basisschool, nadert. Dus daarom ook dit jaar voor jullie de vraag: wat voor een cijfer geven jullie 2012?

    Over 2011 was niet iedereen even positief: voornamelijk magere zesjes en ook veel tweeen en drieeen. Gelukkig zaten er ook negens en tienen bij die het gemiddelde een beetje omhoog hielpen. Dus... het gemiddelde van 2011: -tromgeroffel- een 6.1(als ik goed heb geteld, lol)

    Ben benieuwd wat het gemiddelde wordt voor 2012 c: Voor mij was het een erg chill jaar, niets bijzonders, maar, en dat is het belangrijkst, ook weinig tegenslagen. Wel één hele grote, de ziekte van mijn moeder, maar aangezien dat nu over is, weegt het niet heel erg mee. Aan de andere kant mocht er wel wat meer sensatie zijn, maar al met al toch een mooie 8.3 voor mij ^^


    i put the fun in funeral

    6,5
    Het begin van klote, toen weer leuk en nu prima c:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Eh ja, had beter gekund. Denk ik, maar ik heb wel (met hulp) veel aan mezelf kunnen werken en dingen kunnen verwerken van vroeger. Zware rit, but it was worth it. Doe maar een 6,5.


    everything, in time

    Een 3
    Ik vond 2011 juist wel een topjaar (:

    [ bericht aangepast op 28 dec 2012 - 19:25 ]

    7.5, omdat ik ook nooit tevreden ben.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Tsja. D'r is een gebeurtenis in 2012 wat zeg maar wel behoorlijk heftige shit is geweest, maar om daarom nu te zeggen dat 't hele jaar klote is, is een beetje onzin.
    Ben over het hele jaar redelijk gezond gebleven, heb m'n stufi ontvangen, goeie familie en aardige vrienden en heb elke dag een goeie slaapplek en eten. 7/8.


    No growth of the heart is ever a waste

    2012 krijgt een 4.3 van mij.


    There is nothing more badass than being yourself

    Er zijn altijd bergen en dalen, ik geef het een 9.5


    “Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever.”

    Persoonlijk, niet gelet op de (inter)nationale gebeurtenissen maar alleen op persoonlijke, geef ik het een 7.5. De start van mijn jaar was geweldig. Veel geld opgehaald, een prachtige reis gemaakt, veel bijzondere mensen ontmoet en vriendschappen aangegaan, maar ook wat mindere dingen. Ik denk dat dit wel een redelijk cijfer is.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Een van de beste keuzes van dit jaar. 9.9


    Tijd voor koffie.

    Een miezerig zesje. Kutjaar.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Een 5... Echt een kut jaar gehad, hele grote ruzie, opa overleden en veel meer dingen ;c

    Voor mij was dit wel een goed jaar. Ja, ik heb zo mn issues maar die zijn niks vergeleken de goede dingen die ik heb ervaren, een 8.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2012 - 19:40 ]


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Een 4ik heb een zwaar jaar met pestkoppen gehad. Veel heeft me tegen gezeten .
    Momenteel gaat het goed dusmik hoop dat 2013 beter gaat met mijn 16 verhaardag en 1 d concetrt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    6


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Hmm.. een 8.6 (om eens moeilijk te doen)
    Ups en dows maar uiteindelijk veel beter als vorig jaar.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien