• Ik heb een aantal uitbreidingen geleend van een vriendin en deze geïnstalleerd maar nu kan ik niet meer spelen omdat hij de disk van the sims 3 showtime vraagt en ik deze dus niet in mijn bezit heb. Mensen die hier wel verstand van hebben en toevallig een oplossing hebben voor mij? c:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Dan moet je ze helaas verwijderen, de uitbreidingen. Je móét de uitbreidingen gebruiken, en aangezien ze van een vriendin zijn, kan dat lijkt mij niet. Ik had dat ook met de sims 2.


    Destroy what destroys you.

    Ik denk dat je ondertussen wel een oplossing hebt, maar je kunt de disk van Showtime downloaden en via die disk The Sims 3 spelen. Voor meer info mag je me pb'en, dan kan ik het beter uitleggen.

    Download de disc van Showtime, download DAEMON Tools lite. Mount de cd. En speel de sims.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Synyster schreef:
    Download de disc van Showtime, download DAEMON Tools lite. Mount de cd. En speel de sims.

    Inderdaad ^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Synyster schreef:
    Download de disc van Showtime, download DAEMON Tools lite. Mount de cd. En speel de sims.


    PowerISO is veel beter.

    koop kopieeën, die zijn goedkoop en je kunt zonder cd spelen. alleen heb je een crack nodig - die er vaak wel opstaat -


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Je download hier vanaf; Deze link is verwijderd door een mod, maar deed het toch al niet meer.

    En installeert het met PowerISO; http://www.poweriso.com/download.htm

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 18:58 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 18 juli 2012 - 14:10 ]

    www.sims.nl, hier kun je allemaal download sites vinden en ze helpen je ook goed. (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    Cloudbreaker schreef:
    Je download hier vanaf;

    En installeert het met PowerISO; http://www.poweriso.com/download.htm
    NICE!! duurt het alleen bij iedereen zo lang voor google chrome het bestand wil openen? :3

    [ bericht aangepast door een moderator op 18 juli 2012 - 14:10 ]


    Tears stream down your face

    Eén oplossing: sims 3 showtime kopen, die dat er nu op staat eraf halen en je eigen showtime installeren. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    TearsStream schreef:
    (...)NICE!! duurt het alleen bij iedereen zo lang voor google chrome het bestand wil openen? :3


    Als je internetverbinding een beetje snel is heb je binnen 1/2 of 1 uur zo'n bestand. (:
    Als je vragen hebt stel je ze maar. ;D